![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klojoken heeft last van de warmte
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is wel niet wenselijk.
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie aan mij vraagt om op café te gaan, en de hele tijd zit te SMSen, Twitteren, Facebooken of andere debiele dingen, laat ik vallen als een baksteen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger hadden wij geen TV en we verveelden ons zelden.
Ik leerde pas echte verveling kennen toen we een TV hadden en we gewend werden op een bepaald uur naar een bepaald programma te kijken en we zaten te wachten tot dat uur wanneer het programma begon. Gelukkig werd bij ons thuis die TV in de eerste jaren enkel 's zaterdags en 's zondags opgezet.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als wij vroeger uitgingen, moesten wij om 12 uur thuis zijn. Dat betekende dat we de bus van half 12 moesten nemen dus moesten we rond 11 uur doorgaan in de dancing waar we waren.
Nu vertrekken ze pas rond 11 uur om uit te gaan!
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar goed of fout aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een beetje trollen ? Een beetje met de gevoelens van een medeforummer de zot houden, ja, inderdaad, da's trollen En het nu proberen te verschonen met 'ja, op K&K mag dat.....' Sorry, maar voor mij heb je afgedaan. Al betwijfel ik of je dat ook maar een moer zal schelen......
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word daar dus letterlijk onpasselijk van, als ik met iemand op gang ben die dat de hele tijd zit te doen. Zelfs als het een groepje is van enkele maten, heb ik de neiging om die GSM af te pakken en tegen zijn muil te plakken. Hoe asociaal kunt ge zijn zeg? Sociale media my ass.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger speelde kinderen met legoblokjes, nu downloaden ze de laatste nieuwe cheats om hun nieuwste kasteel virtueel te bouwen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merk op dat er na elke keer toch weer wat meer permanente hersenschade optreedt. Beter afblijven van dat spul.
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil niet oordelen over of de opvoeding van kinderen vroeger of nu beter was. Ik weet wel dat de kinderen vroeger beter luisterden en minder veeleisend waren.
Vandaag was ik op een familiefeestje in een pretpark. Op een gegeven moment ging de opa van 4 kleinkinderen voor de kindjes een ijsje halen. Hij komt terug met 4 ijsjes en het meisje van 7 trekt een gezicht want "ik lust dat ijsje niet". "Eet nu dat ijsje, je hebt nog ooit zo'n ijsjes gegeten." "Da's nie waar en ik krijg nooit een ijsje dat ik lust." Mama en opa een beetje kwaad. Oma zal even voordoen hoe lekker het ijsje is door er zelf van te eten en het nog eens aan het kind te geven : "Zie nu heeft het een ander kleurtje". "Ik wil dat ijsje niet." Mama : "Zaag niet zo". Even later gaat mama richting cafetaria en ... brengt een ander ijsje mee. "Ik verwen mijn kinderen nooit, ik ben eerder streng" heeft ze mij een andere keer eens verteld. Dit is geen alleenstaand geval, zoiets ziet men tegenwoordig dikwijls. Als wij vroeger iets niet lustten (en dan heb ik het niet over snoep want dat kregen we zelden), dan zei mijn vader : "Leg er uw kop maar naast, iets anders komt niet op tafel". Dat is één van de verschillen in opvoeding.
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |