Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2012, 09:22   #441
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Zopas de Lonesome Road DLC van New Vegas uitgespeeld. De eerste DLC waar ik effectief van genoten heb. Dead Money en Honest Hearts waren maar zo zo, Old World Blues was rotslecht.
De DLC van Fallout 3 vond ik gemiddeld gezien beter. Vooral Broken Steel, The Pitt en Point Lookout waren goed. Nu ja, Fallout 3 was in zijn geheel ook beter dan New Vegas. Dat laatste is eigenlijk typisch zo'n spel dat men zo snel mogelijk uitgebracht heeft om te kunnen teren op het succes van zijn voorganger maar dat men beter nog een jaartje of zo had laten rijpen.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 09:28   #442
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Goh, ondanks de overeenkomsten vind ik toch dat je Fallout 3 niet perfect kan vergelijken met New Vegas. In Fallout 3 genoot ik enorm van het eindeloze rondtrekken door the Capital Wasteland, wat ik wel miste in de kleinere Mojave. De immersie vond ik wel beter in New Vegas. NV vond ik op RPG vlak stukken beter. Leukere facties en locaties, je leert veel meer over de wereld én de situatie is ondanks het conflict tussen NCR en Caesar's Legion toch wat optimistischer. Rad-free water, wat meer ecologie (zeker in Honest Hearts, maar ook in de Mojave),...

edit: En NV heeft riot armor

edit: Hmm, maar F3 heeft Chinese Stealth Suit...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 25 juli 2012 om 09:29.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 09:36   #443
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Goh, ondanks de overeenkomsten vind ik toch dat je Fallout 3 niet perfect kan vergelijken met New Vegas. In Fallout 3 genoot ik enorm van het eindeloze rondtrekken door the Capital Wasteland, wat ik wel miste in de kleinere Mojave. De immersie vond ik wel beter in New Vegas. NV vond ik op RPG vlak stukken beter. Leukere facties en locaties, je leert veel meer over de wereld én de situatie is ondanks het conflict tussen NCR en Caesar's Legion toch wat optimistischer. Rad-free water, wat meer ecologie (zeker in Honest Hearts, maar ook in de Mojave),...

edit: En NV heeft riot armor

edit: Hmm, maar F3 heeft Chinese Stealth Suit...
Komt ook nog bij dat sommige van die 'nieuwe' gameplayelementen in New Vegas (noodzaak om te eten en te drinken, munitie die plotseling ook een eigen gewicht had zodat je niet langer 50 mini-nukes in je rugzak kon meezeulen) voor Fallout 3 gewoon al beschikbaar waren via 3rd party mods. Nu ja, slécht is New Vegas allerminst, integendeel zelfs, maar gewoon doordat Fallout 3 er al eerder was heeft het soms iets van 'meer van hetzelfde'.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 13:39   #444
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
met uitzondering van scrabble, vind ik die spelletjes op facebook oneindig irritant eigenlijk.
Ja? Ik was een command and conquer fan, War Commander trekt daar wat op.
Oud 26 juli 2012, 09:25   #445
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja? Ik was een command and conquer fan, War Commander trekt daar wat op.
geen rts fan hier
total war en civilization dragen mijn voorkeur, alsook rustige rpg'tjes en rockstar games (die gasten zorgen steevast voor sublieme rustmomenten, net red dead redemption voorbij en zo'n smokebreak op de trein vond ik zalig)
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 21:50   #446
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Groten ambras in WoWland...

Nieuwe uitbreiding, dus een nieuw ras...
Véél mensen blijken vooruit te bestellen en zijn dus al een pak geld kwijt... Terwijl je met het nieuwe ras al kan spelen zonder enige uitbreiding, zelfs alleen met de vanilla...

Meet the Panda's :http://www.youtube.com/watch?v=wvYXoyxLv64

En geniet van de reacties van de wowforummers als ze te horen krijgen dat jan en alleman met panda's kunnen spelen en de uitbreiding enkel dient om van 85 naar 90 te levelen ...
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/5153835643
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 22:12   #447
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Groten ambras in WoWland...

Nieuwe uitbreiding, dus een nieuw ras...
Véél mensen blijken vooruit te bestellen en zijn dus al een pak geld kwijt... Terwijl je met het nieuwe ras al kan spelen zonder enige uitbreiding, zelfs alleen met de vanilla...

Meet the Panda's :http://www.youtube.com/watch?v=wvYXoyxLv64

En geniet van de reacties van de wowforummers als ze te horen krijgen dat jan en alleman met panda's kunnen spelen en de uitbreiding enkel dient om van 85 naar 90 te levelen ...

Is Blizzard gek geworden?
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 23:04   #448
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Klopt niet helemaal, om de Monk klasse te kunnen spelen moet je nog steeds MoP aanschaffen, cfr. Death Knights en WotLK.
Mooie cinematic trouwens, krijg bijna zin om WoW nog eens vanonder het stof te halen.

Laatst gewijzigd door mkb : 18 augustus 2012 om 23:09.
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2012, 13:40   #449
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Восход-1 zou dit leuk kunnen vinden. Disorderly en de spinoff Disorderly - Sagway. De bedoeling hier is om bejaarden in elkaar te slaan omdat ze te veel plaats innemen.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2012, 20:09   #450
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht

Is Blizzard gek geworden?
Ja...
Als je een jaar vooruit betaalde kreeg je diablo 3 ... Wel , nu kan je diablo 3 ook zonder een jaar betalen gewoon gratis binnenhalen via je battlenet-account
'k Zal dat eens een keer bekijken als 't binnen is...
Oud 23 augustus 2012, 20:13   #451
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Klopt niet helemaal, om de Monk klasse te kunnen spelen moet je nog steeds MoP aanschaffen, cfr. Death Knights en WotLK.
Mooie cinematic trouwens, krijg bijna zin om WoW nog eens vanonder het stof te halen.
Om met een monk te spelen ook , idd. 't Zal schoon worden , de eerste 50 levels doe je elke dungeon met monk-tank, monk-healer en een paar monk-dps'ers...
Ben ni echt blijk met panda en de veranderingen dus tja...

Maar 't kan erger , Iran zet de blok op WoW en consoorten
http://www.theverge.com/gaming/2012/...craft-diablo-3

Battle.net blocked in Iran, 'World of Warcraft' and 'Diablo 3' inaccessible for some
1.Promotion of superstition and mythology
2.Promotion of violence due to too much violence (I'm not exaggerating this is exactly what they wrote).
3.Abolishing the deformation in sin.
4.Demonstration of inappropriate clothing and slutty outfits for female avatars.

Taurens in burka of niet spelen ...
Oud 23 augustus 2012, 21:38   #452
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Om met een monk te spelen ook , idd. 't Zal schoon worden , de eerste 50 levels doe je elke dungeon met monk-tank, monk-healer en een paar monk-dps'ers...
Hangt er vanaf natuurlijk of ze ook belachelijk OP gaan zijn zoals DKs tijdens eerste tier in WotLK.

Citaat:
Ben ni echt blijk met panda en de veranderingen dus tja...
Ik ben ook geen panda fan maar wat ik al gezien heb van de grote veranderingen lijkt mij niet slecht. Het nieuwe talent systeem lijkt mij veel beter dan het huidige, waar de enige talent points die ietwat vrij te kiezen zijn diegene zijn die je moet spenderen aan brol om aan volgende tier te kunnen. Ook die PvP power op PvP gear lijkt mij een goed idee om eindelijk eens komaf te maken met PvE gear als BiS voor te PvP...

Citaat:
1.Promotion of superstition and mythology
En dat in islamitisch land.

Citaat:
4.Demonstration of inappropriate clothing and slutty outfits for female avatars.

Taurens in burka of niet spelen ...
Oud 23 augustus 2012, 23:07   #453
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Standaard

Is er eigenlijk een manier om op WoW die "gratis spelen tot level 20" te activeren op een bestaande account?
Oud 24 augustus 2012, 07:42   #454
Tafelpoot
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Is er eigenlijk een manier om op WoW die "gratis spelen tot level 20" te activeren op een bestaande account?
Niet dat ik weet.

Maar je kan natuurlijk altijd gewoon een ander acct aanmaken?

Ondertussen begint het bij mij terug te jeuken om me terug in te schrijven voor swtor. Ben volgende week een week weg, maar misschien daarna de draad van mijn trooper terug opnemen. Ik hoor ook langs alle kanten warries die hetzelfde deden als ik, zich nu wel terug in te schrijven.

Met meer volk door de F2P van de herfst lijkt swtor echt een 2e leven beschoren.
Tafelpoot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 08:22   #455
Visjnu
Minister

Visjnu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tafelpoot Bekijk bericht
Ondertussen begint het bij mij terug te jeuken om me terug in te schrijven voor swtor. Ben volgende week een week weg, maar misschien daarna de draad van mijn trooper terug opnemen. Ik hoor ook langs alle kanten warries die hetzelfde deden als ik, zich nu wel terug in te schrijven.

Met meer volk door de F2P van de herfst lijkt swtor echt een 2e leven beschoren.
Laat iets weten, aub. Als SWTOR de moeite is geworden, dan kom ik misschien ook nog eens kijken. Ik ga dan waarschijnlijk wel een nieuwe guild moeten zoeken Weet je toevallig hoe het nu zit met server transfers?
Oud 24 augustus 2012, 08:24   #456
Sammael
Gouverneur

Standaard

Heeft er hier iemand Sleeping Dogs al gespeeld en zo ja, is het zo goed als de reviews beweren?

Het zal nog lang wachten worden vooraleer GTA V voor de PC beschikbaar zal zijn, dus ik heb iets nodig om mijn GTA verslaving in de tussentijd te bevredigen.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2012, 08:39   #457
Tafelpoot
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
Laat iets weten, aub. Als SWTOR de moeite is geworden, dan kom ik misschien ook nog eens kijken. Ik ga dan waarschijnlijk wel een nieuwe guild moeten zoeken Weet je toevallig hoe het nu zit met server transfers?
Omwille van een freaky reden kon ik 3 dagen geleden terug op mijn acct (een vriend had hetzelfde voor en die zij me het te proberen (zou iets vreemd tussen EA <->Paypall zijn)), zonder dat ik een sub had. Toen zag ik dat ik mijn main chars gratis kon overzetten naar een dichter bevolkte server. Ik denk dat je dan wel echt op een lage populatie server moet zitten, en er stonden er dacht ik niet zoveel bij.

Ik heb toen mijn 3 main republic chars overgezet naar die nieuwe server (denk dat het nightmare lands (PVE) was) en ff ingelogd. ik had toen eigenlijk geen tijd, dus heb niet veel gechecked, maar er waren wel al tenminste 4 Heavy servers, er is dus wel een soort van re-flow bezig. De dag nadien kon ik niet meer inloggen, mijn empire chars op 'tomb of freedon Nadd' (of zoiets), heb ik zelf niet meer gechecked.

Het plan is nu om mijn cyborg bounty hunter verder te levelen naar 50 en dan via mijn legacy (genaamd "The Last Legacy", had er toen al 3 verschillende )een evil jedi sage met cyborg-look te maken Dat zal dan waarschijnlijk wel op freedon nadd zijn, daar heb ik nog de meeste bekenden en is de enige serv die altijd heavy geweest is.

Maar bon, ik hou je op de hoogte over 2 weken.
Oud 24 augustus 2012, 09:00   #458
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tafelpoot Bekijk bericht
Niet dat ik weet.

Maar je kan natuurlijk altijd gewoon een ander acct aanmaken?
Mijn oude account heeft Burning Crusade CE, dus als ik ooit terug zou voortspelen wil ik die uitbreiding opnieuw kopen. Jammer.
Oud 24 augustus 2012, 10:16   #459
Tafelpoot
Lokaal Raadslid

Standaard

Trouwens, iemand Secret World al geprobeerd?
Oud 24 augustus 2012, 11:02   #460
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee.

Citaat:
Mijn oude account heeft Burning Crusade CE, dus als ik ooit terug zou voortspelen wil ik die uitbreiding opnieuw kopen. Jammer.
Euh...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be