![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De DLC van Fallout 3 vond ik gemiddeld gezien beter. Vooral Broken Steel, The Pitt en Point Lookout waren goed. Nu ja, Fallout 3 was in zijn geheel ook beter dan New Vegas. Dat laatste is eigenlijk typisch zo'n spel dat men zo snel mogelijk uitgebracht heeft om te kunnen teren op het succes van zijn voorganger maar dat men beter nog een jaartje of zo had laten rijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goh, ondanks de overeenkomsten vind ik toch dat je Fallout 3 niet perfect kan vergelijken met New Vegas. In Fallout 3 genoot ik enorm van het eindeloze rondtrekken door the Capital Wasteland, wat ik wel miste in de kleinere Mojave. De immersie vond ik wel beter in New Vegas. NV vond ik op RPG vlak stukken beter. Leukere facties en locaties, je leert veel meer over de wereld én de situatie is ondanks het conflict tussen NCR en Caesar's Legion toch wat optimistischer. Rad-free water, wat meer ecologie (zeker in Honest Hearts, maar ook in de Mojave),...
edit: En NV heeft riot armor ![]() edit: Hmm, maar F3 heeft Chinese Stealth Suit...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 25 juli 2012 om 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja? Ik was een command and conquer fan, War Commander trekt daar wat op.
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() total war en civilization dragen mijn voorkeur, alsook rustige rpg'tjes en rockstar games (die gasten zorgen steevast voor sublieme rustmomenten, net red dead redemption voorbij en zo'n smokebreak op de trein vond ik zalig ![]()
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groten ambras in WoWland...
![]() Nieuwe uitbreiding, dus een nieuw ras... Véél mensen blijken vooruit te bestellen en zijn dus al een pak geld kwijt... Terwijl je met het nieuwe ras al kan spelen zonder enige uitbreiding, zelfs alleen met de vanilla... ![]() Meet the Panda's :http://www.youtube.com/watch?v=wvYXoyxLv64 En geniet van de reacties van de wowforummers als ze te horen krijgen dat jan en alleman met panda's kunnen spelen en de uitbreiding enkel dient om van 85 naar 90 te levelen ... ![]() http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/5153835643 |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Is Blizzard gek geworden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mooie cinematic trouwens, krijg bijna zin om WoW nog eens vanonder het stof te halen. ![]() Laatst gewijzigd door mkb : 18 augustus 2012 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Восход-1 zou dit leuk kunnen vinden. Disorderly en de spinoff Disorderly - Sagway. De bedoeling hier is om bejaarden in elkaar te slaan omdat ze te veel plaats innemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben ni echt blijk met panda en de veranderingen dus tja... Maar 't kan erger , Iran zet de blok op WoW en consoorten http://www.theverge.com/gaming/2012/...craft-diablo-3 Battle.net blocked in Iran, 'World of Warcraft' and 'Diablo 3' inaccessible for some 1.Promotion of superstition and mythology 2.Promotion of violence due to too much violence (I'm not exaggerating this is exactly what they wrote). 3.Abolishing the deformation in sin. 4.Demonstration of inappropriate clothing and slutty outfits for female avatars. ![]() Taurens in burka of niet spelen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dat in islamitisch land. ![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er eigenlijk een manier om op WoW die "gratis spelen tot level 20" te activeren op een bestaande account?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar je kan natuurlijk altijd gewoon een ander acct aanmaken? Ondertussen begint het bij mij terug te jeuken om me terug in te schrijven voor swtor. Ben volgende week een week weg, maar misschien daarna de draad van mijn trooper terug opnemen. Ik hoor ook langs alle kanten warries die hetzelfde deden als ik, zich nu wel terug in te schrijven. Met meer volk door de F2P van de herfst lijkt swtor echt een 2e leven beschoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#456 |
Gouverneur
|
![]() Heeft er hier iemand Sleeping Dogs al gespeeld en zo ja, is het zo goed als de reviews beweren?
Het zal nog lang wachten worden vooraleer GTA V voor de PC beschikbaar zal zijn, dus ik heb iets nodig om mijn GTA verslaving in de tussentijd te bevredigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik heb toen mijn 3 main republic chars overgezet naar die nieuwe server (denk dat het nightmare lands (PVE) was) en ff ingelogd. ik had toen eigenlijk geen tijd, dus heb niet veel gechecked, maar er waren wel al tenminste 4 Heavy servers, er is dus wel een soort van re-flow bezig. De dag nadien kon ik niet meer inloggen, mijn empire chars op 'tomb of freedon Nadd' (of zoiets), heb ik zelf niet meer gechecked. Het plan is nu om mijn cyborg bounty hunter verder te levelen naar 50 en dan via mijn legacy (genaamd "The Last Legacy", had er toen al 3 verschillende ![]() ![]() Maar bon, ik hou je op de hoogte over 2 weken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Trouwens, iemand Secret World al geprobeerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |