![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
Ik denk zo flexibel als mijn kat en die is heel territoriaal, in de zin van "eigen katten eerst"
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is het politieke landschap niet al genoeg versnipperd ? Welke indruk ga je nalaten in de internationale wereld met dergelijke stunts ? Heb je er al eens bij stil gestaan hoe democratie in elkaar zit . dat betekend als ook die mensen verkozen zijn , zij morgen ook beslissingen mogen nemen . Nee ik ben ernstig en lach helemaal niet met mensen met een handicap , maar als die verstandelijk gehandicapten vinden dat hun instelling veel te saai is, en dat er voor hen een Disney eiland met 5 sterren verblijven moet gebouwd worden in de noordzee , ga je dat ook ondersteunen om dat financieel via uw belastingsaangifte te dekken . |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
Zoveel te meer , stel dat hij burgemeester wordt samen met een paar beperkingsgenoten , en hij bouwt een zwembad van 2.000 m voor zijn lotgenoten , wie zal dat feestje betalen ? Pas op met gabbers als Dehaene is de kans groot dat hij het nog gefinanciert krijgt ook he bij Fortis of Dexia
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
,,
Laatst gewijzigd door Восход-1 : 19 augustus 2012 om 13:39. |
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De verkiezingslijsten beginnen meer en meer te lijken op rariteitenkabinetten.
Een vrouwke op 2, een homoke op 3, een mentaal gehandicapte op 4, een mokrootje op 5, een transssexueel op 6, een travestiet op 7, ..., een 90-jarige demente als lijstduwer. Je vraagt je af of gewone mensen nog de kans hebben om op een lijst te komen. Kampioen van dit spelletje is wel Rood! Partij Rood! zet drie vrouwen bovenaan de lijst.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kwestie van eens een echt rariteitenkabinet te aanschouwen. |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." Laatst gewijzigd door C uit W : 19 augustus 2012 om 14:01. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar een partij kan niet gehouden worden aan het volledig uitvoeren van een programma: er moeten altijd eerst nog onderhandelingen gebeuren met andere partijen (tenzij een partij de absolute meerderheid haalt). Wel zou ik liever hebben dat partijen in hun programma zèlf al prioriteiten aanduiden. Maar ik vrees dan weer dat zoiets onderhandelingen zal verzwakken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben er van overtuigd dat deze dame op de lijst gekomen is, omdat de lijst fifty fifty van sekse moet zijn.
Door haar er mee op te zetten, hebben ze een mannelijke kandidaat niet moeten weigeren. Leuk neveneffect van die onnozele regeling. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
hoi jaak, we weten niet of u het beseft maar dit komt over als een sollicitatie
Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 augustus 2012 om 15:01. |
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Minister
|
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 19 augustus 2012 om 15:46. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Minister
|
Ik ook.
Don't worry. Deze obsessies houd ik zeker in het oog. De Open VLD-belastingobsessie bijvoorbeeld, controleer ik elke maand op mijn belastingsbrief.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 19 augustus 2012 om 15:51. |
|
|