![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Bent u daar een tegenstander van?
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo te zien aan de huidige commotie zullen er wel ettelijke milioenen mensen samen met mij vinden dat ze deze wet in de huidige vorm nooit hadden moeten stemmen ja...
Ik kan alleen maar hopen dat men bij de volgende kiezing nog eens denkt aan degenen die Martin's vrijgeleide in een wetje staken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 17 augustus 2012 om 22:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zou de "zusters" maar eens gaan bekijken, veel kans dat ze zelf pedofiel zijn want ze zien er modernistisch uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Burger
|
![]() Schijnheiligheid troef, zoals in het Vaticaan zelf waar met regelmaat homoseksuele priesters stevig de bloemetjes buitenzetten:
http://www.youtube.com/watch?v=MMSlQkWqD3k |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mens w�*s al veroordeeld om kinderen te verkrachten, en d�*t l�*ten ze terug los op de maatschappij, dat willen ze nu ook weer terug loslaten? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dacht je dat Protest! zijn partij-programma anders zou opstellen? Met zijn eigen ideeën of zo?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Burger
|
![]() Wellicht kunnen de daders van de marteldood van de 14-jarige Priscilla ook bij de Arme Klaren terecht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
90% van de gevangenen komt vervroegd vrij. Dit is nu eenmaal de wet en niks anders, dus zie ik echt niet in waarom MM indien de voorwaarden vervult zijn van dit recht zou kunnen genieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 2/3 van hen zal al zowieso vrij rondlopen als ze 21 zijn , zelfs zonder vervroegde invrijheidsstelling... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Burgemeester
|
![]() De Ps zal nooit de afschaffing van de wet Lejeune goedkeuren, er zijn te veel van hun partijleden die veroordeeld zijn voor correctionele zaken, zoals fraude of gesjoemel die daardoor vroeger wijkomen, maar daar zwijgt men in alle talen over. daar dient de wet Lejeune ook voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Burgemeester
|
![]() Turtelboom heeft de ouders van de kinderen, beloofd dat ze de wet zal veranderen, wat een onzin, ZIJ heeft niets te veranderen, dat moet het parlement doen, en zoals ik al schreef, de PS wil dat niet.
en dan nog zal dat niets veranderen bij Martin, zoiets gebeurd nooit met terugwerkende kracht. Martin zal vrijkomen of men dat wil of niet. en iemand moet haar opvangen. ik denk dat ze in zo'n klooster het best kan in het oog gehouden worden, |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Julius Caesar deed dat ook in de Bello Gallico
![]() |
#120 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Overigens, binnen pakweg 4 of 8 jaar mogen we ons inderdaad verwachten aan een eerste (deels) latino president in de VS. Zijn naam? George P. BUSH!!! ![]() ![]() Maak hier alvast even kennis: http://nbclatino.com/2012/08/07/geor...ublican-party/ Laatst gewijzigd door Islamwatcher : 20 augustus 2012 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |