![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22841 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een onzin weer en een enorme verdraaing. Echt gestelde zeer kritische vragen zijn zeer welkom. Maar gezien veel van jouw postings neem ik je dus niet serieus. Met kritische vragen stellen heeft het geen zak te maken en dat weet je best. Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 22 augustus 2012 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22842 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 22 augustus 2012 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Youre dead wrong. Ik oordeel over iets waar ik wel verstand van heb. Zodra iemand zich in de materie verdiept gaat hij/zij het vanzelf geloven" is jullie redenatie zo lijkt.
![]() |
![]() |
#22844 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je er niet van overtuigd bent, dan heb je ofwel het bewijs niet bekeken, ofwel ben je in ontkenning, omdat het niet kan voorkomen in je wereldbeeld. Ik ga het anders zeggen: er gaat nooit iemand zijn, die een NWO mogelijk acht, en die voldoende naar het bewijs gekeken heeft, die gaat zeggen dat er niets van aan is. Enkel mensen voor wie zo'n samenzwering onmogelijk is (een vooroordeel dus), gaan bij het bekijken van het bewijs in ontkenning blijven.
Laatst gewijzigd door exodus : 23 augustus 2012 om 08:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22845 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry, maar ik ben van mening dat ik serieuze argumenten om net het tegenovergestelde te denken. Paranoia, gecombineerd met quasi religieuze tunnelvisie en onwil om consequent te redeneren labelen als 'redelijk'. Je moet potverdorie maar durven. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 23 augustus 2012 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22846 |
|
![]() Neen, je bent niet redelijk maar je beseft het zelf niet. Je bent verzekers wel redelijk op andere vlakken, maar op dit vlak totaal niet. Omdat het tegen je wereldbeeld ingaat, en anderzijds omdat je mening ( je oordeel ) over deze theorie gevormd is op basis op basis van het feit dat je de theorie veel te veel out-there vindt. Je bent er natuurlijk zelf van overtuigd dat je op dit vlak redelijk bent.
Bijvoorbeeld, op het vlak van satanisme en kindermisbruik door hooggeplaatsten (wat een onderdeel van de NWO is), weigerde je de geleverde documentaires te bekijken. Maar toch zeg je nog altijd dat het bullshit is. Je kan dat moeilijk redelijk noemen. En de lijst is lang...
![]() |
![]() |
#22847 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Exodus noemt een documentaire en meteen ga jij er , zeer stompziinig van uit, dat het NWO wereldbeeld alleen gevormd is door een paar docu's? Ik ben bang dat ik gelijk krijg met mijn breinceltheorie. Om de NWO echt te begrijpen dien je ook zeer zeer veel te lezen en zelf verbanden te kunnen leggen (dat kunnen de meeste wetenschappers niet (meer) ). Om nu zo'n reactie te geven begin ik me af te vragen hoe wanhopig je bent om je wereld beeld in stand te houden? Want als je de NWO en alles daromheen goed bestudeerd, kom je er achter hoe bijna alles in de wereld van leugens aan elkaar hangt. Natuurlijk klinkt het in eerste instntie bizar, dat begrijp ik ook wel. Wel, ok, dat is je eerste reactie en dat is ok. Neem dan nu de volgende stap en ga eens onderzoeken. Begin bv klein met mensen die de andere kant van de Global warming/ klimaatverandering theorie aanhangen met zeer goede argumenten, mensen die terecht de evolutietheorie bekritiseren, mensen die op zeer goede gronden de Big Bang afwijzen, mensen die zeer kritisch nadenken over de wetenshap, etc. Het is maar een voorbeeld. En ga je dan eens afvragen waarom die leugens er zijn? En zo door. Als je heel eerlijk bent zoals Exodus boven zegt, kom je op dingen uit zoals, de evolutietheorie die om specifieke redenen (spirutuele onderdrukking) is opgezet, Global warming als een onderdeel van de Agenda21 van de U.N. om d middenklasse te vernietigen. Dat er totaal geen overbevolking is daar er meer dan zat plek is. Dat de pensioenen gaan verdwijnen,maar niet om de redenen die genoemd worden in de media, dat er een politiestaat aan zit te komen (die is er echt bijna), dat de regeringen niet voor ons werken dus ook alle afgeleide van de regeringen niet voor ons werken (politie, gemeente, etc), Dat hele peak olie een grote hoax is. Dat een een zeer funeste wetgeving zit aan te komen met betrekking tot voedsel (Codex Alimentarius), dat we , als we niet wakker worden, allemaal gechipt gaan worden etc etc etc Zoals U ziet zet het het wereldbeeld van mensen behoorlijk overhoop. Het is ook niet zo maar even te vertellen en dat mensen het geloven. Het is een proces en voor sommigen een zeer pijnlijk proces. (Soms geven mensen over als ze dit horen omdat ze de info slecht kunnen verwerken) My two cents Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 23 augustus 2012 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die wereldproblemen die u noemt ontstaan toch wel , met of zonder NWO .
Wie alle andere mogelijke oorzaken bij voorbaat uitsluit komt bij de NWO uit. Iets waarvan gewoon geen duidelijk definitie bestaat. Citaat:
Al jullie aandacht en 'activisme' gaat helemaal niet naar de echte problemen. Net zoals met 9/11. The US government loves it , wanneer de echte issues door komplotters ter zijde worden geschoven.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 augustus 2012 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22849 | |||
|
![]() Citaat:
De "dreiging" van het terrorisme bijvoorbeeld is door hun gecreëerd. Tuurlijk zal een wereld zoiezo te kampen hebben met problemen. Maar de NWO creëert problemen, dikwijls gewoon in de geest van de mensen, zodat het echt wordt voor hun. Constante propaganda via de mainstream media maakt het "echt". Ze spelen ook in op onze angsten om onze primaire angst voor de dood te stimuleren, wat het "ik-eerst" gevoel oproept en onze onderlinge solidariteit kapot maakt. Zeker het terrorisme speelt daarop in. We worden genaaid! Citaat:
De grote machtige bedrijven worden in de rol van die boeman gezet. Citaat:
Of kijk wat Bush zei; man man man het is zo duidelijk dat ze in hun broek schijten dat genoeg mensen de waarheid zouden ontdekken, zie: http://www.youtube.com/watch?v=6K5M0xtxQVQ
Laatst gewijzigd door exodus : 23 augustus 2012 om 11:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22850 | |
|
![]() Citaat:
Hij spreekt over de visie van de oprichters van de U.N. te vervolmaken, want een NWO is. En dat uit de mond van een Amerikaanse president. Nu als je de NWO kent is niet niet verwonderlijk... De feiten tonen net ook aan dat dezelfde mensen achter al die fenomenen zitten die steeds een verdere globalisering willen en staten willen doen opgaan in steeds grotere eniteiten om tot een wereldregering te komen. En hij kan het niet laten nog eens te zeggen dat ze succesvol zullen zijn. De creep.
Laatst gewijzigd door exodus : 23 augustus 2012 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22851 | ||
Banneling
|
![]() Inderdaad een creep! Maar ja een moordenaar en pedofiel vind ik zo bij zo creepy.
Op dit moment ben ik bezig de met de Agenda21 (van de NWO dus)eens behoorlijk door te spitten en wordt terecht het "Paard van Troje" genoemd. Onder het mom van 'sustainablity" en ander newsspeak jargon, willen ze: land inpikken, voedsel inpikken, ons armer maken en ga maar door. Als iemand geintresseerd is in deze horror: ![]() In de USA zijn vreedzame mensen van hun eigen land afgehaald door deze terroristen. Maar ja, die mensen waren dan ook te zelfstandig. En als mensen zich afvragen waarom banken, winkeltjes, postkantoren en zo allemaal uit dorpen en zo verdwijnen: Uiteindelijk doel is dat we met zijn allen alleen alleen in grote steden wonen. Dus maken ze de dorpen zo onaantrekkelijk mogelijk en gaan de mensen helemaal 'vrijwillig'' naar de stad. Misschien een belangrijke opmerking m.b. t dit alles. "ze" doen alles op een zo natuurlijk lijkende manier , dus ze hebben altijd een redelijke goede cover. Tot je er eens diep over na gaat denken natuurlijk. Anyway, samengevat: Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22852 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wordt er wel triest van. De mensen hebben, en willen volgens mij, totaal niet doorhebben dat ze enorm belazerd worden en hoe geprogrammeerd ze zijn! Als er op Uw deur wordt geklopt, is het te laat, echt te laat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22853 |
Banneling
|
![]() Nope! De paus is een satanist en pedofiel!
Die hele katholieke religie ( en andere religies) zijn totaal fake, maar zo kan je wel miljoenen mensen controleren bv door de uitvinding van de hel. wat een wereld eigenlijk zeg. Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 23 augustus 2012 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22854 |
Banneling
|
![]() Misschien is het te veel gevraagd, maar zou je de kwaliteit van je postinkjes
ietsiepietsie willen verhogen? Dank U. Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 23 augustus 2012 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22855 | |
|
![]() En voor mensen die beweren dat de hogere kringen van de NWO niet verheven zitten met pedofielen, nog even deze feiten:
Onderstaande krantenkop is niet fake: Video: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22856 |
Banneling
|
![]() Een krantenkop of documentaire maakt het nog niet waar wat je beweerd.
![]() Ken je de begrippen 'Libel and slander' ? Werd onze huidige premier niet ooit beschuldigd van pedofilie door de ziekelijke fantast Olivier Trusgnach? Ziekelijke fantasten, er zijn er meer dan je zou denken. ![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=GBVC7FV1 Laatst gewijzigd door parcifal : 23 augustus 2012 om 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22857 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22858 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, U leest het goed! Familie! Dus ook Hilary etc etc. Hoezo denial? Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 23 augustus 2012 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22859 |
Banneling
|
![]() wat een reactiies zeg. Blijkbaar mogen we het al niet eens denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22860 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |