![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
Herseninhoud nihil. Zet even een foto van je eigen vrouw of vriendin op deze site en je zult zien dat zonder te vragen achter haar IQ, iedereen een andere mening is toegedaan. Te dik, te dun, te lang, te kort, te oud, te plat, buik te dik, kont te dik, benen te kort, te dun of te dik. Loop toch door met jullie oppervlakkig gezever. Haal u een seks pop, die kan je bestellen gelijk jij ze wil. Misschien kan je ze ook nog laten zeggen hoe goed jij wel bent, moet met de huidige technologie niet moeilijk zijn. Heerlijk die "intelligentie" die uit deze draad voortspruit te kunnen aanschouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Dat stuk krapuul van een Aguire gebruikt die verschrikkelijke ziekte om de lelijkheid van én haar ziel én haar uiterlijk te "duiden"...waarmee ze andere slachtoffers van diezelfde verschrikkelijke ziekte stigmatiseert door hun een label "lelijk" op te plakken....
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]() Al wie De Aguire een aartslelijk foorwijf vindt en niet in extreem linkse aanbidding valt voor deze gruwelijke "gemaakte TV ster" valt op siliconen en botox.... Diegenen die zich vragen stellen bij haar "felow traveler status" wat betreft de extreem linkse walgvereninging van de amada is een intellectuele dwerg? ![]() Binnen de VRT is er nog een toekomst voor Jacobus denk ik.
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Het is een rode rat. En er is al veel te veel over haar hier gezeverd. Haar naam past bij haar heksenkop en bij het PVDA imago van de VRT. Ik ben gelukkig niet de enige die haar een arrogant mens vind.
Mag men arrogante pretentieuse mensen al eens niet een en ander kwaad toewensen ? Waarschijnlijk heeft iemand dat dus gedaan en is zijn wens in vervulling gegaan. Dat was dan pas een slechte mens. Moest ze niet dat vertegenwoordigen wat ik haat, zou ik medelijden met haar gehad hebben, nu niet. Dat is niet hetzelfde als haar kwaad toewensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Je kan er zelfs een wekker kopen, die je toelaat bij het wekken het Amerikaans volkslied mee te zingen terwijl je stram in de houding springt bij het opstaan. Is toch de hemel voor een nationalist. Laat de VRT maar doordoen, ze moeten alle kiezers dom houden, dat is hun opdracht. Bracke was daar toch het top voorbeeld van. Ze mogen toch niet onderdoen voor privé zenders. Het enige wat er nog moet gebeuren is ze onderbrengen bij Van Thillo, dan hebben ze iedereen in hun macht. En wees gerust Fieseler, ze hebben mij niet nodig om zich belachelijk te maken met hun "onderzoek journalistiek". Voorgekauwde verhaaltjes vertellen kan iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Vind je het erg dat ik de ganse top van N-VA arrogante, kotsmisselijke, leugenachtige tsjeven koppen vind? Verder hoop ik dat je voor de rest van je leven gezond blijft, want je zal nog ooit merken dat dat het enige in je leven is, waar je geen vat op hebt. Rijk of arm, maakt dan geen verschil meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Even samenvatten: Al diegenen die De Aguire een aartslelijk foorwijf vinden zijn dom, houden van botox en siliconen ....komt daar nu nog bij: A/"moeten naar Amerika verhuizen" .. B/ houden van het Amerikaanse volkslied C/ moeten dat meezingen ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 31 augustus 2012 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Daar se...de Pjotr...de werklozenkweker...moet gij geen kmo's en/of fabrieken gaan platleggen jongen?...maar misschien is ook dat te vermoeiend?...tja...'t is vrijdag hé en dan werkt de gemiddelde proletariër niet hé...of wacht...gij schrijft van uit de stakingspost misschien?...ze zullen daar zeker wel internet hebben hé...want voor beroepsstakers zal dat wel een basismensenrecht zij hé...
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen er velen ook niet, maar iedereen moet wel meebetalen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() [quote=Fieseler;6306998]
Citaat:
Tenminste als je voor later ook nog politieke ambities hebt. De enige vereiste is dat je bij een rechtse partij aansluit, maar dat is bij jou geen probleem, omdat ik vermoed dat jij je jasje niet naar de wind laat hangen, zoals al die "standvastige" spiksplinternieuwe N-VA-ers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 31 augustus 2012 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VTM-Nieuws haalt met moeite 500.000. Toch niet slecht voor een "pvda-zender".
Laatst gewijzigd door Pietje : 31 augustus 2012 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Voor de privé zenders betaal je evenveel of meer, want de reclame moet betaald worden, maar word dan weer ingebracht als aftrekbare onkosten voor het bedrijf.
De kost zit in het product, maar de reclame is belastingvrij. Laat ze maar doen, bedrijven en zenders die geld teveel hebben om, aan voor iedereen nutteloze reclame te spenderen en programma's te vergallen door de onderbrekingen, gooi ik zo wie zo al uit mijn TV zender en aankooplijstje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |