![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#384 |
|
Banneling
|
Misschien kunnen ze eens een comedie maken over de pedo-slachtoffers van de pastoors, ik zie je al hartelijk lachen. Die verfijning in jou zie ik wel zitten.
Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2012 om 23:21. |
|
|
|
|
|
#385 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zal niet meer dan drie keer in herhaling vallen. Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2012 om 23:21. |
|
|
|
|
|
|
#387 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Banneling
|
Een hooggeplaatst godsdienstgek die een hysterische lekenmenigte een klap in het gezicht geeft, echt een geschikt onderwerp voor jouw hilarisch volkstoneel
|
|
|
|
|
|
#389 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#390 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#391 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar waar en bij wie? Ik heb daar ook zo mijn idee over Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2012 om 23:36. |
|
|
|
|
|
|
#392 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien vloeit uw probleem met het onderwijs hieruit?
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 1 september 2012 om 11:14. |
|
|
|
|
|
|
#394 |
|
Banneling
|
Massamoordenaars laten lopèn en opvangen na vijftien jaar, dat is wat die gekke onderrector Ringlet van Leuven Waals verkoopt als het toppunt van humanisme. Dat hij zich beperkt tot het toppunt van katholicisme.... Je zou voor minder de doodstraf terug willen gaan invoeren...
|
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat moet je doen met discussiedeelnemers die de evidentie ontkennen? 1 Eindeloos hetzelfde herhalen? 2 Laten vallen? Na voortdurende herhaling van 1 zal ik maar overschakelen op 2, voor het gemak, voor wat dit specifieke punt betreft |
|
|
|
|
|
|
#396 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#397 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik neem aan dat deze Arme Klaren belezen zijn. Eigenlijk begaan zij een afgrijselijke zonde tgo de meisjes die overleefden en tgo de ouders van de slachtoffers. Het is alsof je iemand die lijdt onder een agressie een dolk in de rug steekt. Of in een open wonde zout gaat strooien. Bekijken of beschouwen die Arme Klaren de slachtoffers als martelaren? Verklaart dit hun actie? Hebben ze geredeneerd dat een Paul Marchal die katholiek is (of nu was?) voldoende katholiek of gelovig gewapend is om tegen een stoot te kunnen? Misschien diende zijn geloof op de proef gesteld worden? Wat ik persoonlijk weerhouden heb van mijn katholieke opvoeding (heel gemodereerd) is dat de geloofsleer doordrenkt is van een onvoorwaardelijke overgave, wat in se erop neerkomt dat je aanvaardt prooi te zijn van iedereen en iedereen over je kan heen lopen, inclusief het geloof zelf dus. Een dubieuse psychische zelfverloochening waardoor je van je zelf aanvaart dat je een prooi bent. Mooi religieus ingekleed. |
|
|
|
|
|
|
#398 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 1 september 2012 om 12:52. |
|
|
|
|
|
|
#399 |
|
Banneling
|
Ik niet neen. De doodstraf is een logische innerlijke tegenspraak. Je voltrekt zelf wat je wil bestraffen. Dat is dus een oxymoron. Een contradictie. Bovendien verwerpt het humanisme de doodstraf. Ik zeg alleen dat het vervangen van de doodstraf door nietswaardige straffen zelf nietswaardig is en revolterend. En dat godsdienstfanaten met hun eeuwige vergiffenis met hun poten daarvan af moeten blijven, van de strafuitvoering. Het is al erg genoeg, dat ze rechtvaardige rechtspraak ongunstig beïnvloeden...
Laatst gewijzigd door eno2 : 1 september 2012 om 12:56. |
|
|
|
|
|
#400 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Merk trouwens uw rare redenering op: 't vertrekt bij "de nonnen beschermen MM" over "de katholieke Kerk beschermt MM" tot "de katholieken beschermen MM". |
|
|
|
|