Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 augustus 2012, 00:26   #161
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Islamwatcher Bekijk bericht
Nee maar volgens mij moet je andersom wél een goedgevuld strafblad hebben als je wilt geholpen worden door de zusters Arme Klaren van Malonne... Zoals een ander forumlid hier eerder opmerkte: als de daklozen 's winters op straat doodvriezen gooien ze toch ook hun deuren niet open voor de nodige opvang...
Is dat zo? Kunt u met het hand in het vuur stellen dat het klooster geen mensen opvangt?

Of huilt u gewoon met de wolven mee? Gemakkelijk, nietwaar, om te schieten op de Kerk...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2012, 01:52   #162
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Is dat zo? Kunt u met het hand in het vuur stellen dat het klooster geen mensen opvangt?

Of huilt u gewoon met de wolven mee? Gemakkelijk, nietwaar, om te schieten op de Kerk...
Nochtans in tijden dat de overheid wanhopig op zoek is naar opvang hoor je nooit zeggen: '' klooster x of y heeft -tig mensen opgevangen''.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2012, 02:12   #163
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Die klootster, sorry klooster open zijn deuren niet voor daklozen of azielzoekers of kinderen zonderen ouders. Maar wel voor een handlanger van een paedofiel.

Ervoor zorgen dat paedofielen hun gang kunnen gaan, dat ze nooit gestraft worden, dat is ondertussen de 'core business' van de Katholieke Kerk.

Ze zullen oogsten wat ze zaaien...
Oud 30 augustus 2012, 09:00   #164
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat ze niemand opvangt kan ik niet stellen. Het bewijs is dat ze wel degelijk het kinder-vergeetput-monster Michéle Martin opvangen.
Maar als morgen een groep daklozen , een troepje landlopers, daar in dat klooster gaat aankloppen, kun jij met je hand in het vuur stellen dat men die daar kost en inwoon gaat geven voor onbepaalde tijd, in ruil voor 4 uurtjes karweitjes opknappen per dag ?
Eerlijk gezegd, ik denk dat men hen wandelen zal sturen. Maar als je mij kunt aantonen dat ik ongelijk heb, zal ik aangenaam verrast zijn.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2012, 09:18   #165
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat is dan één positieve kant aan het verhaal.
Deze winter zulllen alle daklozen een onderkomen vinden!

Over het feit dat de kloosters dit geheim jarenlang koesterden zullen we ons maar geen vragen stellen....

Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 augustus 2012 om 09:19.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2012, 10:22   #166
Islamwatcher
Burger

Standaard

De Arme Klaren van Malonne zochten reeds zestien jaren geleden zélf contact met Michelle Martin vanwege 'een spontane sympathie...'

bron: http://www.vandaag.be/binnenland/104...n-contact.html

Het moge dus overduidelijk zijn dat deze religieuze orde de volle verantwoordelijkheid draagt voor de vervroegde vrijlating van Martin (waardoor haar straf werd bekort met 15 jaar!), hetgeen anders niet mogelijk ware geweest, niemand anders immers wilde haar opvangen... en deze abjecte handelswijze dreigt af te stralen op de GEHELE katholieke kerk...
Islamwatcher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2012, 12:34   #167
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Arme Klaren van Malonne zochten reeds zestien jaren geleden zélf contact met Michelle Martin vanwege 'een spontane sympathie...'

bron: http://www.vandaag.be/binnenland/104...n-contact.html

Het moge dus overduidelijk zijn dat deze religieuze orde de volle verantwoordelijkheid draagt voor de vervroegde vrijlating van Martin (waardoor haar straf werd bekort met 15 jaar!), hetgeen anders niet mogelijk ware geweest, niemand anders immers wilde haar opvangen... en deze abjecte handelswijze dreigt af te stralen op de GEHELE katholieke kerk...
Uw denkwijze komt me enigszins eenvoudig tot simpel over, uiteindelijk zou de sociale dienst voor een woning gezorgd hebben om ze vrij te laten. Dat is o.a. wat die dienst doet, ook voor Martin.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2012, 17:37   #168
Islamwatcher
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uw denkwijze komt me enigszins eenvoudig tot simpel over, uiteindelijk zou de sociale dienst voor een woning gezorgd hebben om ze vrij te laten. Dat is o.a. wat die dienst doet, ook voor Martin.
De voorwaarden voor vervroegde vrijlaten zijn/waren: onderdak én werkverschaffing... WIE, behalve de Arme Klaren, zouden bereid zijn gevonden HAAR aan een jobke te helpen?
Islamwatcher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2012, 18:01   #169
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
De voorwaarden voor vervroegde vrijlaten zijn/waren: onderdak én werkverschaffing... WIE, behalve de Arme Klaren, zouden bereid zijn gevonden HAAR aan een jobke te helpen?
Werkverschaffing behoorde NIET tot de voorwaarden

Citaat:

wiki

Bijzondere voorwaarden

Van bij de voorwaardelijke vrijlating verblijven op het voorgestelde adres en er niet van veranderen zonder het akkoord van de rechtbank en mits een vooraf goedgekeurd alternatief
Een psychologische opvolging starten bij een therapeut en bewijzen dat de opvolging niet zonder voorafgaand akkoord met de betrokkene wordt onderbroken
Geen contact zoeken met de slachtoffers of hun naasten op welke manier ook. Bij een toevallige ontmoeting, zich onthouden van initiatief
Het voortzetten van het schadeloosstellen van de burgerlijke partijen in functie van haar inkomsten
Niet verblijven in of zich begeven naar de provincies Luik en Limburg
Zich niet zonder speciale toelating van de rechtbank naar het buitenland begeven
In persoonlijke naam zich onthouden van elk contact en iedere verklaring in de media
Geen contacten hebben met of bezoeken aan de gedetineerden, ex-gedetineerden of medeplichtigen
De justitie-assistent belast met de begeleiding op de hoogte brengen van elke wijziging van haar toestand
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2012, 18:02   #170
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

De kerk verdient hier dat er op geschoten wordt
Oud 4 september 2012, 18:07   #171
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent verkeerd wat betreft de absoluutheid van die voorwaarden. Je meent dat als niemand haar een job wil geven ze dan tot haar dood moet binnen blijven, zo werkt het niet. Ook de strafuitvoeringsrechtbanken weten dat ze nooit nog ergens een (echte) job zal krijgen, zodoende wordt dat een regel die in haar geval niet nageleefd hoeft te worden.

Ik zat zo eens opgesloten in de gevangenis en ik vroeg een bandje aan. Men vertelde mij dat om in aanmerking te komen voor een bandje ik een job moest hebben en alle dagen moest gaan werken.

Ik vertelde die mensen dat ik een job had, ik werkte bij de Stad in het nieuwe serrecomplex, maar dat ik door het college naar aanleiding van mijn opsluiting geschorst was en dus niet mocht gaan werken.
Ze begrepen het niet helemaal, ze zeiden dat ik naar mijn baas moest bellen om hem te vertellen dat ik terug kwam werken.
Ik heb hen dan met hand en tand uitgelegd dat ik Patrick Jansens de burgemeester helemaal niet kon verplichten van het stadsbestuur samen te roepen en hun beslissing over mijn schorsing om te draaien.
Daar moesten ze dan even over nadenken, waarna ze besloten dat ik met een bandje naar huis mocht zonder te gaan werken alle dagen.

Begrijp je? Die regels zijn niet absoluut.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2012, 18:45   #172
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

De pedoseksuele katholieke kerk zal niet zwichten voor dergelijke brieven. Ik ben er zeker van dat het monster martin elke avond die nonnen aan het opgeilen is met haar verkrachtersverhalen met die kinderen.
Oud 4 september 2012, 18:48   #173
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
LOL??? U vindt dit een zaak om mee te lachen of wat? Dhr. Bronselaer steekt ten minste zijn nek uit terwijl vele anderen roepen dat het een schande is dat Martin vrijkomt maar verder alles op hun beloop laten en helemaal geen initiatief nemen!!!
Gaat hij de Arme Klaren aanvallen misschien ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2012, 18:59   #174
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Gaat hij de Arme Klaren aanvallen misschien ?
nee, wel een actie op poten zetten om mensen te motiveren alle banden te breken met de pedofiele religie van deze nonnen, het christendom
Oud 4 september 2012, 19:01   #175
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
nee, wel een actie op poten zetten om mensen te motiveren alle banden te breken met de pedofiele religie van deze nonnen, het christendom
Ha ja, , dan komt er een andere religie op nummer 1 te staan in de rangschikking...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2012, 19:36   #176
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Ha ja, , dan komt er een andere religie op nummer 1 te staan in de rangschikking...
Beter héél de wereld ateïst.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2012, 20:13   #177
Hugh Mannity
Burger

Hugh Mannity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een ander klooster...
Hugh Mannity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2012, 05:04   #178
DucDEnghien

Standaard

Heel mooi stukje van Rik Torfs in de Standaard vandaag :

http://www.standaard.be/artikel/deta...20905_00284748
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2012, 10:36   #179
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Heel mooi stukje van Rik Torfs in de Standaard vandaag :

http://www.standaard.be/artikel/deta...20905_00284748
Walgelijk stompzinnig artikel, bomvol gekke ironie
Oud 6 september 2012, 10:41   #180
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Walgelijk stompzinnig artikel, bomvol gekke ironie
Dat kunnen anderen ook van jouw schrijfsels over deze zaak zeggen.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be