![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A.S. LaVey-Satanic Bible
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1942 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1943 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1944 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarenboven heb ik flink mijn twijfels bij Crowley's karakter.
![]() |
![]() |
![]() |
#1945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1946 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het enigszins getuigt van mentale incapabiliteit en ook niet zo moreel smetteloos was.
![]() |
![]() |
#1947 |
Vreemdeling
|
![]() Dostojevski - de broers Karamazov
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1948 |
Burgemeester
|
![]() 'A Portrait of the Artist as a Young Man' is thans een parel. Ook 'Dubliners' heeft me kunnen bekoren.
![]() |
#1949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot nu toe ben ik nog niets tegengekomen dat ik zelf al niet had bedacht. Leuk natuurlijk om zo je weg te vinden maar zo blijf je wel op je honger zitten. Dat LaVey een poser was, kan ik niet ontkennen. Hij ging er vanuit dat mensen een hoop circus en rituelen nodig heeft, vandaar zijn nogal overdreven duivelse pose. Ik begrijp ook nog niet hoe het atheïstisch fundament van het laveyaanse satanisme met LaVey's geloof in magick te rijmen valt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1950 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() en ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 5 september 2012 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1951 |
Banneling
|
![]() The lonely american - Olds and Schwartz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1952 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Umbero Eco A work that has gone through many transformations. Originally titled “Le poetiche di Joyce” as the final chapter of 1962’s Opera aperta, it was revised and published in 1966 as Le poetiche di Joyce: dalla “summa” al “Finnegans Wake.” Ulysses ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1953 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn testament.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1954 |
Banneling
|
![]() Ook bezig in Jacq Vogelaar 'De dood als meisje van acht'
die - by the way - Joyce plaatst tussen Gustave Flaubert, Franz Kafka en Virginia Woolf. stuk voor stuk schrijvers die ik erg waardeer Laatst gewijzigd door Knipp : 5 september 2012 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1955 |
Banneling
|
![]() En ook
Fusing the methods of comparative literature, intellectual history, and philosophical analysis, Harold Skulsky explores a motif that has fascinated storytellers since antiquity: the miraculous transformation of a character into a plant, an animal, or a different human being. The thesis of the study is that the fantasy of metamorphosis challenges the narrator and his audience to confront certain basic anxieties about the human condition: Is the mind reducible to physical properties? What constitutes personhood? How does physical form affect personal identity and continuity of the self Testing instances in which these and related perplexities appear in literature, Skulsky systematically and provocatively interprets ten major illustrative texts drawn from diverse epochs and languages, including the works of Homer, Ovid, Apuleius, Marie de France, Dante, Donne, Spenser, Keats, Kafka, and Woolf. Through Skulsky's masterly analysis the victims of metamorphosis in narrative literature--whether werewolf, ass, beetle, swine, or tree--provide a profound insight into the complexities of human experience. Laatst gewijzigd door Knipp : 5 september 2012 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1956 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Rood - Een bekoring - Midas Dekkers
Uitgever: Contact ISBN 9789025435776 ![]() Misschien wel een fetisj van mij |
![]() |
![]() |
![]() |
#1957 |
Partijlid
|
![]() Werkbare Waarden - B. De Wever
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1958 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn cursussen sportfysiologie, sportpsychologie en trainingsmethodiek.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1959 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij wordt de nieuwe Georges Leekens ??
![]() |
#1960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met een minderwaardige sport als voetbal hou ik me niet bezig
![]() neen, ik ben bezig voor trainer B basket.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |