Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2012, 00:29   #181
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
alhoewel ik tegen beter weten in VB blijf stemmen.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 01:21   #182
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Zo zie je maar dat je van dit alles niet veel snapt he?
Klopt en wil ik dat nu toch zojuist niet gezegd hebben dat Kasumieke met haar boefjesvrienden er totaal niets van snapt.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 01:41   #183
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Het ganse vreemdelingenbeleid is duidelijk mislukt. Dat geeft Dewever grif toe, met cijfers en alles er op en er aan.
Merkel van Duitsland heeft dat een tijdje geleden ook al toegegeven en toch blijven de deuren van het Europese paradijs, met aan kop Belgie, maar wagenwijd openstaan. Hoe kunnen autochtonen die voor andere partijen dan VB en NVA stemmen niet inzien dat dit alles niet kan blijven duren ?
Oud 11 september 2012, 01:43   #184
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lampedeir Bekijk bericht
Met de uitspraak "migratie moet terug iets positief worden" van De Wever, leek het of ik een voorzitter van een tradionele partij hoorde spreken...
Misschien poogt hij nog snel even een paar allochtone stemmen mee te pikken ?

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 11 september 2012 om 01:44.
Oud 11 september 2012, 06:39   #185
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Merkel van Duitsland heeft dat een tijdje geleden ook al toegegeven en toch blijven de deuren van het Europese paradijs, met aan kop Belgie, maar wagenwijd openstaan. Hoe kunnen autochtonen die voor andere partijen dan VB en NVA stemmen niet inzien dat dit alles niet kan blijven duren ?
Ik vind het eigenlijk nogal wat straf, wat Dewever zich laat ontglippen in het debat met Dewinter. Namelijk dat de traditionele partijen de multicul inderdaad proberen te verkopen als een feest en daarom bewust zwijgen over de echte problemen. En dit jaaaren aan een stuk,...

Schandalig gewoon. Ik moet er bijna van kotsen.

Smeerlappen verdomme. ik wist dat ik ze niet mocht geloven. Jammer genoeg zijn er heel veel mensen daar met hun ogen open ingelopen. Hun kiesvee, waar ze duidelijk geen greintje respect voor hebben.

"Hou ze dom en onwetend, dan stemmen ze voor ons" moeten ze gedacht hebben. "En wie reclameert kleven we het etiket van racist op".

Smeerlappen.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 11 september 2012 om 06:41.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 06:52   #186
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Over welke Mohammed gaat het? Ik zie niet in waarom ik behoefte zou moeten hebben aan een of andere Marokaan.
Kunt gij nog wel goed lezen Kasumi ? Mijn onderschrift bijvoorbeeld !! Weet gij nog wel wat ge zelf zegt of gezegd hebt ??? Toch spijtig dat je dat nu niet meer kan wijzigen !

Citaat:
Alles nog in orde zo in uw bovenkamer? Weirdo.
Dat er totaal niets in orde is in UW bovenkamer is ondertussen toch wel voor iedereen op het forum duidelijk dacht ik !! Laat de ernstige discussies daarom misschien beter over aan mensen die weten waarover ze praten ! Dank U !

En Paulus volgens mijn laatste quote uitmaken voor Weirdo (= gek in goed Nederlands) is nu ook weer niet de slimste zet die je kan maken (#140 & #162). Moest ik in zijn plaats zijn zou ik weten wat te doen, als je mij begrijpt.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 11 september 2012 om 07:01.
Oud 11 september 2012, 07:12   #187
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En Paulus volgens mijn laatste quote uitmaken voor Weirdo (= gek in goed Nederlands) is nu ook weer niet de slimste zet die je kan maken (#140 & #162). Moest ik in zijn plaats zijn zou ik weten wat te doen, als je mij begrijpt.
Als Kasumi dat zegt, vind ik dat niet zo erg.

Paulus.
Oud 11 september 2012, 07:31   #188
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Als Kasumi dat zegt, vind ik dat niet zo erg.
Paulus.
In de aard van ze of hij weet toch niet wat ze of hij zegt zul je bedoelen neem ik aan.
Oud 11 september 2012, 07:36   #189
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In de aard van ze of hij weet toch niet wat ze of hij zegt zul je bedoelen neem ik aan.
Meer in de aard van: ... er is toch niemand die haar ernstig neemt. Geloofwaardigheid = 0.0.

Paulus.
Oud 11 september 2012, 09:36   #190
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dat je toegeeft dat hij het VB niet mocht uitnodigen van de VRT.
Ik startte er zelfs indertijd een draad voor op.
Hij heeft het ongelukkig geformuleerd maar Tom Lenaerts stelt zelf dat hij dit niet zag zitten en het niets te maken had met de wens van de VRT. Tom Lenaerts zat en zit hier in mijn ogen volledig fout.

Nu je weet ook hoe journalisten zijn. Ze schrijven het liefste neer wat ze zelf graag zouden verwoorden.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 september 2012 om 09:37.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2012, 09:41   #191
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Misschien poogt hij nog snel even een paar allochtone stemmen mee te pikken ?
Dat zou kunnen maar ik het betwijfel het. De allochtonen die niet wegzappen bij een debat met de smoel van FDW zijn verwaarloosbaar in aantal.

Ik denk dat BDW hier gewoon ronduit eerlijk was als partijvoorzitter en dat hij zelf in zijn naïef positief migratieverhaal gelooft. Hij gooit hier zijn geloofwaardigheid die hij als BV en politicus heeft verworven in de weegschaal om zijn visie verkocht te krijgen aan de kiezer en aan zijn achterban.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 september 2012 om 09:43.
Oud 11 september 2012, 09:45   #192
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Dat zou kunnen maar ik het betwijfel het. De allochtonen die niet wegzappen bij een debat met de smoel van FDW zijn verwaarloosbaar in aantal.

Ik denk dat BDW hier gewoon ronduit eerlijk was als partijvoorzitter en dat hij zelf in zijn naïef positief migratieverhaal gelooft. Hij gooit hier zijn geloofwaardigheid die hij als BV en politicus heeft verworven in de weegschaal om zijn visie verkocht te krijgen aan de kiezer en aan zijn achterban.
tuurlijk gelooft hij in een positief migratieverhaal, waar en wanneer heeft hij of iemand anders van de N-VA ooit iets anders gezegd misschien?
Oud 11 september 2012, 09:52   #193
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@vlijmscherp

Kijk eens naar het introductiefilmpje dat de VRT in elkaar had gestoken om het debat in te leiden. De N-VA politici komen in beeld alsof ze strengere asielmaatregelen vanuit de oppositie reclameren.

Oud 11 september 2012, 09:57   #194
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@vlijmscherp

Kijk eens naar het introductiefilmpje dat de VRT in elkaar had gestoken om het debat in te leiden. De N-VA politici komen in beeld alsof ze strengere asielmaatregelen vanuit de oppositie reclameren.
ja en wat is juist het probleem?
Oud 11 september 2012, 10:13   #195
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ja en wat is juist het probleem?
Het probleem is dat de VRT hierdoor een vals beeld geeft van de N-VA. De N-VA is net als de rest van het links gespuis een voorstander van een positief migratieverhaal, wat bevestigd werd door Bart De Wever in het debat.

Oud 11 september 2012, 10:15   #196
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hij heeft het ongelukkig geformuleerd maar Tom Lenaerts stelt zelf dat hij dit niet zag zitten en het niets te maken had met de wens van de VRT.
Tom Leenaerts stelt letterlijk:

Die partij nodig ik niet uit omdat het niet mag van de VRT.

En hou nu eens op met voortdurend de feiten verkeerd voor te stellen.

Paulus.
Oud 11 september 2012, 10:18   #197
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat de VRT hierdoor een vals beeld geeft van de N-VA. De N-VA is net als de rest van het links gespuis een voorstander van een positief migratieverhaal, wat bevestigd werd door Bart De Wever in het debat.
Iedereen is voostander van een positief migratieverhaal. Iedereen. Dat is gewoon populistische peptalk.

De manier waarop dat 'positieve' wordt ingevuld, daar gaat het over. Bij Dewinter is dat duidelijk. De islam niet langer erkenning en dus ook geen subsides meer geven. Bij Dewever weten we quasi niks.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 11 september 2012 om 10:24.
Oud 11 september 2012, 10:28   #198
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
[b][color="Red"]

Dat er totaal niets in orde is in UW bovenkamer is ondertussen toch wel voor iedereen op het forum duidelijk dacht ik !! Laat de ernstige discussies daarom misschien beter over aan mensen die weten waarover ze praten ! Dank U !
Onze simpele ziel die in complottheorietjes gelooft. Over uw bovenkamer zullen we het maar niet hebben. "Ernstige discussies" Met u zeker.
Oud 11 september 2012, 10:32   #199
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Kunt gij nog wel goed lezen Kasumi ? Mijn onderschrift bijvoorbeeld !! Weet gij nog wel wat ge zelf zegt of gezegd hebt ??? Toch spijtig dat je dat nu niet meer kan wijzigen !
Ik lach me daar ziek mee. Waar da gij u mee bezighoud. Kent gij geen marokaanse boeven in uw streek? Gij komt waarschijnlijk niet veel buiten.
Oud 11 september 2012, 10:41   #200
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik lach me daar ziek mee. Waar da gij u mee bezighoud. Kent gij geen marokaanse boeven in uw streek? Gij komt waarschijnlijk niet veel buiten.
Dit zou ik niet gezegd willen hebben.

Paulus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be