![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() Dat geloof je toch zelf niet dat dezelfde partij nog maar eens de stekker uit de regering gaat trekken, dat overleven ze niet en dat weten ze al te goed!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat niemand hier struikelt over dit slaat me tegen:
"De meerwaardebelasting op aandelen is toen onder druk van mijn partij van de tafel geveegd."
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet enkel dat er een regering is gevormd en dat we er niet bij zijn. Ik weet ook dat we niet in een cordon zitten want een cordon houdt meer in dan enkel in de oppositie zitten. Misschien heeft u wel iets te graag dat N-VA net als uw partij in het Cordon zou zitten. Laatst gewijzigd door stuyckp : 12 september 2012 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Als je enkel aan een meerderheid geraakt dankzij de stemmen van het VB dan heb je een probleem want volgens het Cordon mag dat dus niet. Dat is het schandalige aan het cordon, dat je op den duur de standpunten die redelijk zijn en waar je mee in lijn ligt met het VB ook niet erdoor krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de partij waar ik lid van ben, dat is de N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Dat mag niet van het cordon..." ![]() Zo met de broek op de enkels braafjes luisteren naar de Belgische meesters, je zou u moeten schamen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van dat cordon trek ik me evenveel aan als van het dieet van Bart De Wever. Niets dus.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Ik moet niks, maar jij kan beter een zakdoek nemen om daar wat in te janken. En schamen, doe dat maar om dat je jezelf zo publiekelijk laat gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Geen probleem mee, ge vergist u danig van vijand mijn beste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of mogen alleen mensen die denken zoals u zich N-VA'er noemen? Dat is tamelijk fascistisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Tijd om wat olie op het Crombez-Reynders-vuur te gooien.
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120912_130 |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mijn part heb je een partijkaart van elke partij. Genoeg ruzie gemaakt met een partijgenoot. We agree to disagree. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat ze een jaar lang hebben geprobeerd om een deftig compromis uit te werken, daar waar de anderen dat, zo is gebleken, niet wilden.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 12 september 2012 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |