![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20241 |
Minister-President
|
![]() 3-dubbele boterhammen zijn gewoon niet handig. Een laagje minder, en ik maak het zonder veel moeite klaar, ja. Het recept is nu ook niet zo ingewikkeld. Toegegeven, ik zou wellicht minder lang laten marineren.
Overigens had ik vandaag geen zin om te koken, en ben ik maar bij de lokale vietnamees/chinees geweest: wantansoep en scampibeignets in zoetzure saus. Die laatste waren een beetje te lang gebakken, maar ach.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#20242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het zo hoor dan blaas ik u omver, zowel in de keuken als in de slaapkamer.
Maar niet wanhopen. Ge leert het ook wel met tijd en boterhammen. Zelfs de grootste debiel leert ooit een ei bakken, en als bomma met nieuwjaar over de brug komt, dan kunt ge eens een meisje 'huren'.
![]() |
![]() |
#20244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't IS er dan ook eentje van Demper....
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sorry voor de ontmaskering van je afbeeldingen in dit topic... Je moet dat niet zo serieus nemen... En direct over hoeren beginnen... waar het hart van vol is, staaf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20246 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge maakt u illusies.
Citaat:
Zonder u had niemand het ooit geweten. Iedereen was er vast van overtuigd dat ik alles irl fotografeerde, uploade naar een hosting en linkte naar het forum. Citaat:
Ik zou mijn sig toch maar snel veranderen.... Als ik mag kiezen word ik liever in een ballentent betrapt, dan met een plastieken staaf in mijn gat....
![]() |
![]() |
![]() |
#20247 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen die dat doen en daar ook recepten bijplaatsen. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() T.a.v. Demper voor hij opnieuw als een hysterisch, hyperventilerend schoolmeisje begint te krijsen: ja, het zijn google-foto's, en ze zien er minder goed uit dan wat ik écht naar binnen draaide.
![]() |
![]() |
#20249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Taske soep. "verse" uit de vriezer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() He Heston, heb je dat moleculair klaargemaakt?
Nee serieus, is het voorgeprepareerde gyros of heb je rauw vlees zelf gekruid enzo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20252 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Godis Skum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe lang blijft dat goed in de frigo eens dat geopend is?
Er staat hier ook zo een pot maar van Danone. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel wat bijgekruid, en de saus wat pittiger gemaakt (Engelse saus, Tabasco, en wat rode chilipasta) De frieten waren handgesneden, voorgebakken in Ossewit op 140° en afgebakken in arachide op 185° Stilaan zijn er weer goede patatten om friet me te maken. Ze waren poerdroog-krokant van buiten, en sensueel-smeuïg van binnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#20256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eet dat direct leeg als dat geopend is, dus geen idee hoe lang de overschot bewaart.
![]() |
![]() |
#20257 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Skumgodis är en typ av godis som består av en skumliknande massa av socker, stärkelsesirap och konsistensgivande medel, oftast gelatin. Skumgodis finns i olika smaksättningar och har ibland chokladöverdrag som kan innehålla kokosflingor eller vara försett med strössel.
Exempel på skumgodis är: skumbananer och skumkantareller. Exempel på skumgodis med chokladöverdrag är kokosprickar. Skumgodis förekommer också i julversion i form av tomtar, chokladtomtar eller grankottar. Marshmallows är också en typ av skumgodis, exempelvis godiset "sockerbitar". Godis och chips har visat sig vara dåliga för miljön, och allra värst är skumgodis följt av gelégodis och mjölkchoklad. En påse skumgodis har lika stor klimatpåverkan som en portion fläskkött. Detta enligt en studie av Institutet för Livsmedel och Bioteknik på uppdrag av Livsmedelsverket |
![]() |
![]() |
![]() |
#20258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |