![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() het is een kwestie van lef
http://www.youtube.com/watch?v=QQwQ8AW_WYc |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist !! Zoals jij me blijkbaar ook doet en woorden in de mond tracht te leggen dat ik zou beweerd hebben dat autochtonen de soort agressie van het filmpje NIET kunnen vertonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 14 september 2012 om 01:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn logica: Jij zegt: "enkel allochtonen gedragen zich als wilden" => ik zeg: "ah, dus je zegt dat autochtonen zich NIET als wilden kunnen gedragen" Jouw 'logica': Jij zegt: "enkel allochtonen gedragen zich als wilden" => ik zeg: "ah, dus je zegt dat autochtonen zich NIET als wilden kunnen gedragen" => jij concludeert: "hoe, je zegt dat ik zeg dat ALLE allochtonen zich zo gedragen". DIE logica van die laatste stap, die is inderdaad een beetje te moeilijk voor mij. Maar je mag het mij altijd eens proberen uit te leggen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel minuten heb je je definitieve forumafscheid volgehouden?
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ben ik blij dat de kinderen in Azië naar school gaan en dat ik ze niet hier in dit apenland heb laten komen . Ik heb zelfs gewoon geen idee wat er in Azië zou gebeuren , mocht je dergelijk gedrag uiten . Maar ik denk dat je geen dag langer op school zou blijven en dat je ouders en hele familie aan de schandpaal stonden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doen een groot aantal moslims zelf wel.
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik walg van dergelijke taferelen.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde geldt voor mensen die werken bij het openbaar vervoer, vroeger allemaal gewone werknemers nu mensen in een risicoberoep!
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé Kallikles had toch afscheid genomen van het forum?
Dat heeft ook niet lang geduurd!!!! Een man, een woord? ![]()
![]() |
#55 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel, hij is dolblij!
Over en weer schelden op dit forum is namelijk zijn enige vorm van sociaal contact...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kon dus niet zonder ons, wat leuk! Speciaal voor u ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nogmaals, dat praat op geen enkele manier het gedrag van dit kereltje goed, maar een goeie leerkracht laat het niet zo ver komen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2; u weet ook niet of ouders al eerder werden aangesproken en of ze kwamen opdagen en voldoende de taal beheersten om een gesprek te voeren. 3; leerkrachten hebben een pedagogische opleiding,maar bij sommige leerlingen los je daar niets mee op, frustratie en agressie maken lesgeven of normaal gedrag verwachten onmogelijk, zeker bij allochtone jongens is dat wel eens het geval, dus afschuiven op de leerkracht is fout. Laatst gewijzigd door alice : 14 september 2012 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook de stelling over allochtone jongens waarbij dit vaak gebeurt wil ik toch nuanceren: dit klopt in zoverre je spreekt over concentratiescholen, vooral dan in de grote steden, waar klassen voor een meerderheid (of volledig) uit allochtonen bestaan. Daar is dit zeker en vast een probleem. Het klopt echter niet voor scholen met een beperkt aantal allochtonen, waar er per klas één of enkele allochtonen zitten. Daar verkopen die allochtonen gemiddeld niet meer last dan de autochtone leerlingen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pedagogisch totaal onverantwoord, maar het werkt. En dat had die leerkracht blijkbaar niet door. Zelfs dan nog blijft elke les koorddansen zonder vangnet. Sommige leerkrachten gaan er vanuit dat als ze maar vriendelijk, lief en medelevend optreden, ze het goede in leerlingen zullen aanspreken. Dat is dus vragen om levend gevild te worden. Je staat in een arena en je dient eerder te denken als een hondenfluisteraar: altijd de baas blijven en dat goed laten merken De lessen zo boeiend maken als mogelijk is, en één keer je de klas hebt uitgekaart, kan je inspelen op verrassingen: net dat zeggen wat ze niet verwachten. Het zijn trucs, zoals een stand-up comedian allerlei trucs gebruikt om zijn publiek te boeien:degelijke inhoud, lichaamstaal, rad van tong zijn en kunnen inspelen op de gekste situaties. Dit is uiteraard een romantische voorstelling. Ik heb ooit een lat van iemand op de bank van de leerling zo hard geslagen dat de twee stukken wegvlogen. Had een stuk van die lat een leerling verwond, dan had ik het geweten. En ik heb ook eens een leerling manu militari buitengezet. Een zwaar adhd-geval die de hele klas en het lesgeven 'gijzelde'. Krijg je hulp van de directie? Die weten het ook niet. Laatst gewijzigd door parsprototem : 14 september 2012 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |