![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() . dubbel
Laatst gewijzigd door peter1962 : 14 september 2012 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Persoonlijk kan ik LDD verdragen en had ik dus liever gezien dat de O-VLD kiezers verloor aan hen.
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 14 september 2012 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Beste verklaar je nader
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() en alexander koeltjes verklaren dat het allemaal zo erg niet is...het zijn maar peilingen!!
![]() Laatst gewijzigd door Brakelaar : 14 september 2012 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik raad de O-VLD aan om in kartel te gaan met de P.S.
Veilig onder de wing van hun geestesgenoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Ik kan je redenering volgen JMDD is niet echt bepaald een aangenaam persoon. Een kwal eigenlijk. Dus als die eens besluit dat hij terug naar zijn judo moet gaan kan men de partij hervormen. Ik besluit dat dat we de stemmen beter naar de N-VA laten komen.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zal de kiezer over beslissen.
Neem nu mij als voorbeeld ( ![]() het kan mij geen bal schelen of de sportsubsidies wat meer naar de voetbal, of wat meer naar de basketbal moeten gaan. een nieuw fietspad hier; een beter fietspad daar: alle partijen willen het. alle partijen zeveren ook hetzelfde liedje dat de belastingen niet te hoog mogen zijn, en dat het ingezamelde belastingsgeld zo nuttig en zo efficënt als mogelijk aangewend moeten worden. Dus ik laat mijn keuze leiden door "nationale motieven". En wie gaat mij vertellen dat ik niet mijn eigen keuze zou mogen maken? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft alle "winsten" van net voor de crisis genadeloos door vensters en deuren gesmeten; compleet in 180° tegenstelling met zijn (veronderstelde) liberale visie. Als ze hem terughalen, verandert er niets in de schiettent: de vld blijft achter als een sitting duck. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Hij heeft de partij een tijdje een beetje groter gemaakt, maar hij en zijn clubje hebben de vrije val wel in gang gezet. Dus hem terughalen gaat niet echt veel helpen omdat de man totaal niet geloofwaardig is, dat weten zelfs zijn aanhangers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() http://www.deredactie.be/permalink/1.1430167
De reactie van De Croo is natuurlijk weer in tegenspraak met zijn eigen beweringen van de laatste weken
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog interessanter is dat de trend die nu al meer dan een jaar bezig is, de vooruitgang van NVA, verder gaat. Als dat nog 2 jaar zo evolueert komen we uit op... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De messen zijn al lang gewet: op 14 oktober of de dag erna gaat de kop van sander eraf. En dan zal verafstoot terug aan de touwjtes trekken, niet noodzakelijk zelf als voorzitter, maar het zal wel iemand van zijn clan zijn. En Rutten zal wel weer in beeld verschijnen, na het mislopen van haar ministerpost |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]()