![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
| Bekijk resultaten enquête: Op welke partij stemt u? | |||
| N-VA |
|
76 | 48,72% |
| CD&V |
|
3 | 1,92% |
| SP.A |
|
7 | 4,49% |
| Open VLD |
|
4 | 2,56% |
| Vlaams belang |
|
21 | 13,46% |
| Groen! |
|
5 | 3,21% |
| LDD |
|
3 | 1,92% |
| PVDA |
|
7 | 4,49% |
| UF |
|
0 | 0% |
| Belgische alliantie |
|
0 | 0% |
| LSP |
|
0 | 0% |
| Respect |
|
0 | 0% |
| Vital |
|
0 | 0% |
| CAP |
|
0 | 0% |
| Vrijheid |
|
1 | 0,64% |
| BUB |
|
0 | 0% |
| Pro Bruxsel |
|
1 | 0,64% |
| Ik stem blanco |
|
2 | 1,28% |
| Ik weet het nog niet |
|
15 | 9,62% |
| Ik ga niet stemmen |
|
11 | 7,05% |
| Aantal stemmers: 156. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Is niet moeilijk als ik Het Nieuwsblad mag geloven: Vl. Bel. komt gewoon niet op in ons boerengat. Dat wordt blanco stemmen of beter nog opkomstplicht negeren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
#402 |
|
Minister
|
in mijn gemeente is het moeilijker voor mij nu
vroeger stemde ik op de lijst die CD&V en N-VA verenigde. Nu echter zijn het twee aparte lijsten en moet ik kiezen. CD&V doet echter zijn werk in mijn gemeente... maar ik wil ze federaal ook pijn doen en op N-VA stemmen keuzes...keuzes...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
|
|
|
#403 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@lollysticky
Komt het Vlaams Belang niet op in je dorp ? CD&V zal sowieso in je dorp in de coalitie zitten. N-VA is trouwens federaal de partij die Elio Di Rupo I aan de macht heeft gezet.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
#404 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het probleem is : wat te doen dat je de burgemeester OK vindt, maar dat hij/zij wel in de totaal verkeerde partij zit !
Een echt dilemma. |
|
|
|
|
#405 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik ben van mening dat het afstraffen van de traditionele regeringspartijen belangrijker is dan het eventueel belonen van een goed bestuur.
Dit kan zijn door N-VA te stemmen, maar eventueel ook door voor een lokale lijst te kiezen. Wanneer deze er niet is, is de laatste optie Groen!, maar daar gaat mijn voorkeur niet naar uit. |
|
|
|
|
#406 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik onthou alle partijen die al aan de macht zijn geweest en bewezen hebben wat hun beloften waard waren. De NVA is daarbij, en ik ben hun verleden, met dezelfde personen, niet vergeten.
Ik ben sinds 2004 voor het Vlaams Blok beginnen stemmen en zal dat ook blijven doen. Niet omdat de partij me interesseert of dat ik hun blabla geloof, maar gewoon omdat de (ex) regimepartijen en de parasitaire clubs ertegen waren en voor mij fungeert dat als de beste reden om ervoor te stemmen. Eigenlijk zou ik liever mijn stem uitbrengen door hun brolproducten/broldiensten te weigeren te kopen, de optie geven ze echter niet dus stem en handel ik strategisch.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 8 september 2012 om 12:22. |
|
|
|
|
#407 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Shadowke heeft ook zijne frak gedraaid, vroeger VB, nu N-VA.
|
|
|
|
|
#408 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
#409 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#410 |
|
Minister
|
ik stem NVA,die smurfen moeten eruit hier in de streek....
Laatst gewijzigd door Brakelaar : 12 september 2012 om 11:53. |
|
|
|
|
#411 |
|
Banneling
|
Naar alle waarschijnlijkheid wordt het groen! of sp.a ...
|
|
|
|
|
#412 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Als Patrick Janssens zijn invloed bij zijn vrienden van ATV op zulke wijze misbruikt, is voor mij de keuze duidelijk.
Hij moet vervangen worden. Zie ook : http://forum.politics.be/showpost.ph...32&postcount=2 |
|
|
|
|
#413 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar dat het moeilijk gaat worden zullen we zien,al wat ze kwijt zijn is een overwinning op zich al... |
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar de prijs die we ervoor moeten betalen is té groot: stemmen op een nationalistisch seperatistische partij (met een enge visie op "eigen volk"). Laatst gewijzigd door funtasy : 14 september 2012 om 15:59. |
|
|
|
|
|
#416 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#418 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
N-VA is ondertussen als 3 * VB. En 4 * Ø-VLD.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
#419 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#420 |
|
Burgemeester
|
twee dagen niets meer ? alleman stilgevallen ?
|
|
|