![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij is nog boos omdat hij werd opgepakt
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik denk dat dat wel degelijk slim was en is van het Weverke. Bewijzen heb ik voorlopig niet. Misschien de 14° oktober 's avonds wel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...-verjagen.aspx Het feit dat die NVA-kandidaat werd opgepakt, hoewel hij niet meedeed aan de rellen, bewijst trouwens dat dat aantal arrestanten niet zoveel zegt. Op een bepaald moment heeft de politie gewoon beslist iedereen op te pakken uit vrees dat het uit de hand zou lopen. En daar zijn dus ook nieuwsgierigen, passanten en mensen die probeerden de betogers op andere gedachten te brengen bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Ik vind het helemaal niet normaal dat je als ouders je kinderen tot zoiets aanzet! Dat heb jij ervan gemaakt. Maar dat zijn gelukkig uitzonderingen. En dat zie je dus ook bij andere protesten (zie bijvoorbeeld het protest bij de vrijlating van Michelle Martin). Als zelfs jij het verschil niet begrijpt tussen een betoging waarvoor geen toestemming werd aangevraagd en een verboden betoging, dan verwacht je toch niet dat de snotapen die daar aanwezig waren dat wel doen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Oei, begrijpend lezen is een beetje te moeilijk voor jou blijkbaar... De draad gaat over het de bewering van Demper dat Van Besien kwaad zou zijn op zijn kiezers, niet over de dingen waar zijn kiezers kwaad voor zijn op hem. Als je daar een draadje over wil openen, dan moet je dat maar doen, maar probeer hier eens bij het onderwerp te blijven. Of heb je echt niets zinnigs te zeggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() een NIET aangevraagde betoging is altijd verboden wat snap jij daar niet aan ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
En laat het duidelijk zijn, ik heb voor geen van beiden sympathie. Geen van hen heeft ooit mijn stem gekregen en geen van hen zal dat ooit krijgen (tenzij er een hun discours én beleid een radicale omzwaai maken, maar dat acht ik niet realistisch). Laatst gewijzigd door Edina : 18 september 2012 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha die dhimmietude toch, verdedigen van misdadigers, taqyia ze hebben alles onder de knie
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Euh, dat rechten en plichten verhaal vertelt Janssens al jaaaaren. Misschien soms eens luisteren naar wat mensen zeggen en niet naar wat ze volgens anderen zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kwam er op neer dat er in wezen ongeveer hetzelfde instond, maar FDW gebruikte oorlogstaal zo meende De Wever, dus het VB boek was slecht en het N-VA boek was goed... Ik dacht bij mezelf toen ik BDW hoorde praten over die "oorlogsretoriek" en dergelijke meer, dat het bepaald een zwakke reactie was, vermits iedereen het er over eens leek, dat in de kern, de beide boeken dezelfde problematiek aankaartte. Op Maandagavond was Wouter Van Besien te gast in Ter zake. Hij mocht reageren op de uitspraak van BDW, "de stad is niet van iedereen." Binnen de twee minuten was de uitspraak, "de stad is niet van iedereen" verandert in de uitspraak, "de stad is van mij alleen," propaganda dr Goebbels waardig. Wat ik wel enorm grappig vond, was dat Wouter Van Besien BDW zijn tactiek gebruikte, "De Wever verkoopt oorlogstaal" en dergelijke afgekeken staaltjes meer. BDW kreeg dus van zijn eigen laken een broek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||||||||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik heb vanmorgen uw schrijfsel hier met empirische overtuiging voorgelegd aan een representatieve steekproef van Fieselaars...die vindend met 100% dat uw schrijven enkel het werk kan zijn van een achterlijke ergo volksgevaarlijke linkiewinkie. Citaat:
Citaat:
Citaat:
We zoeken even en onverdachte bron: De gematigde islam bestaat niet Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn ganse leven lang is pocolinkieland er in geslaagd deze cijfers - niet vrij te geven - te vervalsen - de publicist van deze cijfers te veroordelen (zie blokproces) - de publicist te demoniseren, broodroven en fysiek te bedreigen (Dr Van San, VB, prof Urbain Vermeulen enz) Ontkennen helpt echt niet meer hoor... Citaat:
Het zal inderdaad nog een tiental jaren duren eer ze een meerderheid hebben. Wel juist! is dat nu reeds onze smoel moeten houden (zie de straffen van justitie, cordon sanitair, broodroof, demonisering enz) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Blijkt nu dat als zij toch binnenkomen en u zich durft te verzetten u hoogstwaarschijnlijk zal veroordeeld worden en de ganse echte én vermeende fysieke schade zal moeten betalen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 september 2012 om 12:21. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Dan heb je daar zeker een bron voor? Een objectieve liefst. Ik wacht. Waarschijnlijk tevergeefs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je dat niet beter tegen je knuffelvriendjes zeggen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 18 september 2012 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij mag dat verkondigen. Helaas blijft het ook al jaren bij woorden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Het was duidelijk dat ze heel veel werk hebben gehad om hem te overtuigen om toch maar bij de NVA te blijven en helemaal overtuigd leek hij er nog niet van in het interview. En ik heb een donkerbruin vermoeden dat de NVA-lijsttrekker in Borgerhout, Alain Herremans, ook niet echt opgezet was met de uitspraken van De Wever. Als voorzitter van de handelaarsvereniging van de Turnhoutsebaan zal hij veel werk hebben om de uitspraken van Dewever daar uitgelegd te krijgen.
|
![]() |
![]() |