![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Vreemdeling
|
![]() De discussie gaat hier over woorden en claims, terwijl het eerder over gevoel gaat.
Je kan PJ veel verwijten, maar hij heeft sinds 2004 terug sfeer gebracht in t'stad. Hij heeft mensen verenigd ipv gepolariseerd. En ik zie maar weinig politiekers die dat kunnen, nee ambras maken en dingen neerhalen. De reactie van BDW was buiten proportie: een paar clowns van S4B die proberen amok te maken, inwoners van Borgerhout die zich ertegen verzetten en de politie die iedereen oppakt. En dan de slogan die mensen juist verenigde aanvallen, te gemakkelijk, dat zal Boris in london hem ook wel gezegd hebben. Trouwens, veel mensen met een mening hier. Al eens het programma van NV-A Antwerpen en de stadslijst gelezen en vergeleken. Moet je eens doen. De kiezers die twijfelen, weten dan direct op wie te stemmen. De mensen die liever holle retoriek achterna lopen, doe gerust ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus de slogan "'t stad is van iedereen" is niet voor iedereen bedoeld ?? ![]() Waarmee je dus direct erkent dat 't stad niet van iedereen is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geef toe dat ze daar wel heel regelmatig in het nieuws komen. De aanpak schrikt ze duidelijk niet af, integendeel, het lijkt wel of ze er een spelletje van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk mogen we Akira haar gewouwel niet kwalijk nemen...zij mist Artisjok, Filosoof en ander extreem links t**g...
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoeveel zullen er woensdag gearresteerd worden iemand een gokje?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus nee, er is geen enkele reden waarom ze tegen de NATO zouden moeten zijn. Er zijn tijdens militaire acties inderdaad wel enkele burgers gesneuveld, maar hun aantal is te verwaarlozen tegenover het aantal burgers dat gedood word door A.Q. en de Taliban. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus opnieuw de vraag "Is 't stad ook van Fouad B. en s4b ?" Want ook zij zijn potentiële kiezers van P.J. !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu met Fieseler. Ik wil niet weten wie mijn medeforummers zijn die modereren, de bedoeling van hun nick is ook dat ze onbekend blijven. Als dat verlinken niet bestraft wordt, dan kan die anonimiteit niet Laatst gewijzigd door eno2 : 18 september 2012 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alles is de schuld van BDW volgens De Gucht, den Alien en zijn zeven dwergen en de (meeste) Walen en linkies hier...
Tja, when you've got nothing, nothing is all you've got... ![]()
![]() |
#192 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tja, een linkie laat weer zijn ware aard zien. Democraten tot en met, tot er iets niet in hun kraam past. Dan verbannen ze u, verbieden ze uw partij of steken ze u in een cordon. Verder is anime voor losers.
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Leg me dat eens uit, straffe. Ik zie in deze discussie nergens de nick van een mod. nochtans zijn er mensen die beweren dat die er wel is. Dus niet onder zijn/haar eigen modnick. Toch niet moeilijk om te begrijpen, denk ik.
Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 18 september 2012 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Geef mij eens uw definitie van moderator.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lol - hangt dat af van wat het betekenis van 'is' is?
Monica zal fier zijn ![]() ![]() ![]()
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Mensen die toezicht houden op het forum. U vindt ze onder andere onderaan op de openingspagina van het forumonderdeel 'Binnenland' waar u nu intervenieert.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 18 september 2012 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat de mods betreft: dat is een zaak voor de eigenaars van de site - ik ben van mening dat zij het recht hebben om te beslissen wat hier kan en niet kan, zelfs als ik het oneens ben met hun beslissingen; maar persoonlijk zou ik het laf, maar erger nog gevaarlijk vinden moest men hier posten onder een andere nick dan diegene die men gebruikt als mod. Om een vergelijking te maken: wie onder jullie zou het aanvaardbaar vinden moest een rechter opkomen voor een partijlijst, maar dan wel onder een andere naam? Ceci n'est pas la justice zou ik zeggen.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 18 september 2012 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |