![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jammer, dat wel, maar daarom geen reden om zijn lokale vb naar alle andere lokale situaties te vertalen. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Tenzij in Brakel....
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 19 september 2012 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() VLD gaat Slangen nog missen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die kandidaten die nu opkomen bij de N-VA zullen evengoed in hun verandering slagen zoals de N-VA hierin tot hiertoe geslaagd is op federaal vlak.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar liegt hij mijn beste Vlaanderen Boven ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() De Croo stelt dat de N-VA 'op veel plaatsen' niet genoeg mensen bijeenkrijgt om op haar lijsten te staan. Dat is buiten Brakel helemaal niet waar. De N-VA heeft in meer gemeenten lijsten ingediend dan de Open VLD en heeft met 6.483 het tweede-grootste aantal kandidaten, na de CD&V (bron). Hij liegt dus.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 19 september 2012 om 18:42. |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heeft hij toch wel gelijk.
|
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() We hadden het dan ook helemaal niet over slogans of wat dan ook, jij bent daarover begonnen. We hadden het specifiek over zijn statement dat de N-VA nauwelijks kandidaten kan vinden, wat aantoonbaar fout is. Toen kwam jij zeggen dat we hem 'onterecht' van leugens beschuldigen. Dat was dus eveneens fout.
Zijn we nu klaar? |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat te doen met al die gemeenten waar de Ø-VLD zelfs helemaal geen lijst indient?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Of je al dan niet verandering kan doorvoeren op lokaal vlak hangt dus af van het feit dat je overal volledige lijsten kan indienen? Ik denk dat als je overal een lijst hebt van pakweg 10 mensen en die allemaal verkozen krijgt, je veel meer verandering kan doorvoeren dan andersom. Nuja, ik moet Decroo nog betrappen op zijn eerste logische redenering.
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het thema is wel degelijk het interview van Alexander De Croo waarom hij stelt dat de N-VA zijn slogan "verandering" niet kan waarmaken omdat ze niet overal een volledige lijst hebben neergelegd.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu waarschijnlijk zal het concept van de N-VA verandering zowat hetzelfde zijn dan wat ze behaald hebben op federaal niveau.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 september 2012 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() What about them ? Hanteert de Open VLD de slogan van de "verandering" ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 september 2012 om 20:44. |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |