![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als de duivel bestaat lacht hij zich een bult momenteel.
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Nee mijn lieve broer
---hoofdpijn U kunt genezen Met behulp van medische medicatie en door roquia --Adam en Eva, vrede zij met hen weet door Mag niet worden eten van de boom God waarschuwde hen om dit te doen Want het is een zonde Na het maken van God Adam en de engelen besteld te knielen voor hem en gebeurd Kafr Satan en de zonde de Almachtige God wilde oefenen Adam zijn missie op aarde. Maar voordat de uitoefening van zijn opdracht insert God in praktische ervaring uit het curriculum, die zal worden gevolgd door de mens op aarde, en verleiding dat zou worden toegebracht door de duivel. Almachtige God's genade hem dat hij niet wilde Adam begint zijn missie op te bestaan op een theoretische basis, want er is een verschil tussen praten theorie en experiment http://www.youtube.com/watch?v=LLC1sBmZdm8 http://www.youtube.com/watch?v=PdxLScsoYyY |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Na het maken van God"? Revoleto doe dringend iets aan uw Nederlands! Zo lijkt het of Adam voor God bestond! Sinds wanneer worden knielen besteld? Waarom staat er een insert voor God? Die praktische ervaring, met wie zijn curriculum vitae heeft die te maken? Ik kan nog even doorgaan... Wie verstaat er iets van dit vernederlanst Arabisch gewauwel?
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kort samengevat? Niemand.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 18 september 2012 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() --Roquia
A Signs of Holy Qur'an http://www.youtube.com/watch?v=WvMw4BQc83Y --Sinds wanneer worden knielen besteld? 77. O jullie die geloven! Buigen, en uitgestrekt op de grond zelf, en aanbidt uw Heer en doe het goede, dat gij moogt slagen. 43. O Maria! "Onderwerp jezelf met gehoorzaamheid aan uw Heer (Allah, door het aanbidden van niemand anders dan Mij Alone) en ter aarde werpen jezelf, en Irka'i (buigen enz.) met andere Ar-Raki'un (degenen die buigen, enz.)." 26. En (gedenk) toen Wij Ibrahim (Abraham) de plaats van de (Heilige) Huis (de Ka'bah in Mekka) (zeggende) toonde: "Associeer niets (in aanbidding) met Mij, [La ilaha ill-Allah (geen heeft het recht om aanbeden te worden behalve Allah islamitische Monotheïsme], en houd Mijn Huis rein voor degenen die de rondgang, en degenen die opkomen voor het gebed, en degenen, die aanbidden (stellen zich met nederigheid en gehoorzaamheid aan Allah), en maak uitputting (in gebed, enz.); " Laatst gewijzigd door revoleto : 21 september 2012 om 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die links ga ik niet volgen, hoor. Bestaat er geen simpele definitie of vertaling van het woordje roquia?
En wat dat knielen betreft, het ging eigenlijk om dat woordje "besteld". Knielen bestellen? Dat snap ik niet!
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() prothesen denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'almachtige' draagt ons, miezerige luitjes dus op om te knielen voor zijne almachtigheid... a.h.w. 'verplichten'. Verliest zijne almachtigheid z'n 'almacht' indien er niet geknield wordt voor 'het'? Ik heb me altijd afgevraagd welk sadistisch plezier 'n godfiguur heeft in 't onderwerpen van z'n 'schepselen'. Roqia is luisteren naar 't reciteren van de k'ran, of zelf de k'ran reciteren, op zo'n zangerig toontje (vreemd, want daar krìjg ik juist koppijn van), je hebt ook roqia-water, zoiets als lourdeswater waarschijnlijk, oftewel kamelenpies, dat schijnt ook alle ziekten te genezen, volgens de moh dan.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 21 september 2012 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een brave katholiek als ik moet toch niet aan roquia doen, hoop ik? 'k Heb al genoeg te stellen in de mis (o.a. met mijn knieën ![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 september 2012 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Muslim heeft overgeleverd op gezag van een van de vrouwen van de Profeet (vrede zij met hem) (Hafsah - moge Allah tevreden met haar zijn), dat Allah's Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd:
"Wie ging naar een waarzegster en vroeg hem over enkele materie (dat wil zeggen van het ongeziene) en geloofde hem, zal zijn gebed afgewezen voor veertig dagen." De Profeet (vrede zij met hem) informeert ons in deze Hadith dat als iemand een bezoek aan een waarzegster en vroeg hem over een zaak van het ongeziene - waarover in werkelijkheid geen beschikt over kennis, behalve Allah - en geloofde in wat waarzegster zei, Allah zal niet zijn gebeden accepteren, noch hen belonen voor veertig dagen - en dit is een straf voor de grote zonde die hij heeft begaan. Voordelen die deze Hadith 1. Het verbod op waarzeggerij. 2. De verbieding van het geloven van de profetieën van waarzeggers en waarzeggers. 3. Dat een persoon kan verliezen de beloning van zijn gebeden als straf voor zijn zonden. Relevantie van deze Hadith op het onderwerp van het hoofdstuk Dat de Hadith bewijst de verbieding van waarzeggerij en het geloof erin. Relevantie van deze Hadith op het onderwerp van Tawheed Dat de Profeet (vrede zij met hem) heeft veroordeeld wie bezoekt een waarzegger want hij heeft hem een partner met Allah in het bezit kennis van het ongeziene. belangrijke opmerking Het is genoemd door de geleerden - moge Allah genade met hen - dat degene die geloofde in wat de waarzegster zegt dat niet hoeft te zijn gebeden te herhalen voor deze periode van veertig dagen, maar dat hij ontvangt geen beloning voor hen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het een raadseltje? Moeten we raden wie er naar een waarzegster ging? En is het nu een waarzegster of een waarzegger? Want eerst staat er waarzegSTER en dan gaat het over "hem". Wat voor materie was dat? Of is dat weer een apart raadsel? Da's niet erg vriendelijk om een mens zijn gebed af te wijzen voor 40 dagen ... zit die mens daar al die tijd maar te bidden voor niks, ocharme ![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() ---Ja, mijn lieve broer
In deze Hadith Waarschuwing en verbood ernstige Alle moslims Weg van de waarzegger of priester Om niet te vallen in de zonde Het verlies van beloning voor het gebed -----Magic en zijn leuk, zoals waarzeggerij, goochelarij, bezweringen, en met gebruikmaking van de djinn voor slechte doeleinden, is verboden in de islam, omdat ze zijn gebaseerd op liegen, bedriegen, oneerlijk verkregen gelden, en het verwaarlozen van de rede en religie. Er is geen twijfel dat magie een externe invloed op sommige mensen van zwakke, zieke harten en nog veel illusie heeft. Allah zegt, (... ze leerde de mensen tovenarij ... en van deze twee (engelen) mensen leren dat door die zij veroorzaken scheiding tussen man en vrouw, maar zij daardoor niet een save verwonden met toestemming van Allah). De wijsheid van het verbod van magie is dat wanneer Allah de Almachtige de mens schiep, Hij hem geëerd met verstand en nodigde hem uit om te redeneren gebruiken om zijn leven op te bouwen volgens de begeleiding, terwijl de magie en andere dingen, zoals het in tegenspraak met de hoge goddelijke doel en maak de mens en samenleving leven in onwetendheid en illusie uit de buurt van de waarheid en de echte feiten. De islam heeft zich tegen magie en verklaarde dat een goochelaar moeten worden gedood als hij geen berouw toont. Het geld is opgedaan met magie is onrechtmatig. Onderwijzen magie, het leren, en het nemen van de lonen voor het zijn allemaal onwettig. Imam as-Sadiq (as) zei: "Hij, die iets van de magie of weinig of veel, gelooft leert ... Imam Ali (as) zei: "Een waarzegger is als een waarzegster en een waarzegster is als een goochelaar, en een magiër is als een ongelovige, en de ongelovige zal in Vuur. Als magie en haar sympathieën had geen schadelijke effecten, zou de islam niet hebben verboden. We zeggen niet dat magie geen effect heeft, maar men moet de bescherming van Allah, de Almachtige van magie en de slechte effecten te zoeken. Allah zegt in Zijn Boek, (Dus als ze neergeworpen, Musa (Mozes) zeide tot hen: Wat jullie hebben gebracht is tovenarij, voorzeker, Allah zal het niets; Voorzeker, Allah is niet maken het werk van onruststokers om te gedijen en. Allah zal de waarheid aan de waarheid door Zijn woorden zijn, hoewel de schuldige kan zijn afkerig (aan het)). Dit vers en wat is er gebeurd met profeet Mozes (as) met de magiërs blijkt dat magie werd beoefend door de volgelingen van de Duivels, maar Allah afgeremd het zo dat zijn invloed niet zou degenen die geloven en zich op Allah oprecht zoals profeet Mozes te bereiken ( as) en de gelovigen die de invloed van de magie en goochelarij had geen invloed op. Wij concluderen dat wanneer de mens gelooft in Allah met oprechtheid en zekerheid, magie en zijn als geen enkele invloed op hem hebben. Als magie was in staat om invloed op iemand, dan zou de duivels van de mens en de djinn doen om de gelovigen wat ze wilden, maar we vinden de gelovigen sterker dan hen, en bovendien zijn ze in staat om zelfs vernietigen effecten van magie op anderen door het reciteren van een aantal koranverzen en bepaalde smekingen, waardoor ze de geest van een betoverde een te versterken en hem helpen overwinnen van de magie en de tovenaar |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() on my e-mail
---- Jullie hebben ermee ingestemd om het door te zeggen "What goes around, comes around ..." .... . dat wil zeggen dat wat men zaait de oogst oogst. Straf voor slechte daden en beloning voor goede daden. Het grootste probleem dat we hadden het over was, dat is er zoiets als "Black Magic"? Ja, ik had gezegd en gezien mijn ervaringen over. De beoefenaar van zwarte magie had spreidde haar slechte bedoelingen en slechte overkomen op haar .. ------- in de vroege jaren 70 was ik uni student in Singapore. toen ik gebruikt om een enkele $ 1000 dollar briefje onder mijn joorra bedekt met mijn Keski en dan flanel ... zo duidelijk een veilige en geheime (noodgevallen) mee te nemen. Ik had een staande instructie voor mijn salaris te worden opgehoogd bij mijn account en ik volstaan met de extra's die ik heb gemaakt vorm collegegeld etc. .. dus in wezen ik had alleen "zo veel" cash op mij op een gegeven moment ... 24 / 7 langgar en Gurdawar programma's veel hielp ook .. dus dit zondag ik aankwam bij Queens Street Gurdawra .. er was een man in de buurt van de Nishan Sahib onderhoudend een menigte met zijn "magische" ... ook ik toegetreden tot de menigte .. . na een tijdje vroeg hij om "vrijwilligers" .... sommigen hadden hun horloges verdwijnen .. alleen te vinden in die "bloempot" daar .. of in dat personen zak hier .. eindelijk was het mijn beurt .. hij vertelde me .. buiten te gaan op Queen Street .. en weer een durian te kopen ... een stekelige vrucht in het seizoen dan .. ik bracht het terug .. hij opende het ... met enige moeite ... en uit kwam een 1000 dollar noot! Hij vroeg me .. Is deze van jou? Ik zei nee .. i dont hebben $ 1000!! .. Hij antwoordde: .. haar YOURS .. hier Neem het ... i dont wil dat je naar huis gaat en het krijgen van teleurgesteld. Ik nam het en zet het in mijn zak .. Terug naar huis Ik trok mijn flanel .. maakte mijn Keski .. en mijn joorra ... NO 1000 dollar LET OP! NIETS Ik leg verkanting en nooit hebben gezien die persoon weer . |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In satan we trust, all others cash.
![]() |
![]() |