Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 september 2012, 17:15   #18721
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Als je denkt dat Allah de dino sceletten in de grond heeft gestoken om de mens te testen en als ge tevens denkt dat Allah de bergen aan ijzeren pinnen heeft opgehangen , is er volgens mij geen redding meer mogelijk.
Er zijn er voor minder in een psychiatrische instelling beland .
Geen nood, uiteindelijk wordt hier misschien een nieuwe kunststroming geboren. Als iedereen hier lustig verderdoet en de cartoonisten niet bij de pakken blijven zitten; het stof onder het tapijt geveegd tekenen van leven gaat vertonen, kan er nog iets moois uit de bus komen.

Zelfs in het ballet zie ik nog oude krijgstechnieken.

Momenteel gebeurt het op het vlak van woordenspelingen en cartoons. Nu nog een Rubensachtige persoon voor de beeldende kunst en we zijn vertrokken.

Voor mij is dat cultuur: het taboesfeertje en de eloquentie 'ondergronds' wordt een kunstvorm. Daar hebben de mensen 'van daar' geen kaas van gegeten. Wij wel en dat zal nooit kapot kunnen gaan.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 17:20   #18722
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Effe een beetje goed nieuws:

The U.N. estimates Europe will be 55% Muslim by 2040..
Over my dead body.
Oud 21 september 2012, 17:35   #18723
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Effe een beetje goed nieuws:

Zijn dit officiële cijfers? heb je een bron?
Oud 21 september 2012, 17:38   #18724
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
het is trouwens 55% tegen 2040
http://www.30-days.net/muslims/statistics/about-europe/

Ergens hoop ik dat de oorlog nog escaleert en dat we de islam eindelijk eens gaan verbieden hier, maar ik vrees dat ze zelfs dan nog 'politiek correct' gaan blijven.
Nu ja, gelukkig zijn de moslims vredelievend en mogen we verhuizen naar een streek waar ze nog niet zijn. Waar gaat dat zijn in 2050? Naar Brazilië of een ander hyper christelijk land ofzo?

Ik dacht dat die godsdiensten zouden verdwijnen als de mensen verstandig worden maar blijkbaar worden ze dommer en dommer.
Misschien refuge territoria scheppen voor mensen 'van hier' in bepaalde delen van het land zodat je als een mens 'vanhier' (lekker aan elkaar gesmeed) op uw gemak kan zijn? Een gat in de markt zou ik zeggen. Ik ga nu regelmatig naar de ouders van mijn vriend voor een hele week om Vlaams te horen en suskewiet ipv alle variaties op Arabisch te moeten aanhoren als ik een stap in de tuin zet of op straat.

Waar ik woon zitten alawieten, soennieten en shieïeten en peter pan weet wat al niet bij elkaar, m.a.w. ground zero. Op een dikke pompoen en een mega grote zonnebloemplant in mijn tuin na.
Ieder voor zichzelf is hier de leuze. Verzuring optimaal. En zo ben ik niet grootgebracht.
Oud 21 september 2012, 18:04   #18725
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
En hop, zo krijg je als moslim je zin, puur en bruut geweld. Zelfs voor zoiets onschuldig als muziek.

"De islamisten hebben een afkeer van toneel en muziek."
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...utm_medium=RSS
Ik heb een reportage bekeken twee dagen geleden of zo van de 'burgemeester' van Mogadishu; zijn pogingen om de stad te reguleren. Hij kwam van Londen en hij gaf me een heel gezonde indruk. Tijdens de reportage heb ik meer dan eens zitten denken dat die man financiële back-up verdient omdat hij heel gedreven is om zijn volk perspectieven te bieden op gebied van veiligheid enzomeer.

Die man verdient een ruggensteun want hij staat voor een onmenselijke opdracht.

In die reportage werd ook aangegeven dat muziek van eigen bodem nu wel heel belangrijk is en was voor de Somalische bevolking. Dat menige politicus die snaar bespeelde.

Ik heb ooit eens aan een dierenarts gevraagd of het mogelijk was om een haan chirurgisch het kraaien onmogelijk te maken na een klacht van een buur. Het is niet mogelijk omdat de stembanden zeer nauw liggen bij aorta's.

Ik heb de haan weggedaan en na zes maanden is de buur die bij mij geklaagd heeft, verhuisd.

Daar heb ik lessen uit getrokken.

In mijn buurt kraait, zingt, musiceert niemand meer. Als het weer goed zit zijn er woordwisselingen tussen vader en dochter in het Arabisch of nummer zes van deJordanische buren die al wat meer kan huilen dan gewoonlijk. Zonder notenleer wordt het geen Pavarotti.
En langs de andere kant heb je Nigeriaanse zomer bijbelstudie door een buurvrouw die geen luidsprekers van doen heeft.

Geef me dan maar de zeer sobere muziek van de eikels die vallen ergens in de Limburg en het tikketik van de rode eekhoorn en de ruzie onder de kraaien die in de lucht bezig zijn om verbonden te sluiten paarsgewijs voor de komende lente.

Als ik 'thuis' ben, heb ik goesting om Amy Whinehouse op te zetten met boxen in de tuin: 'What kind of fuckery is this?'.
Gewoon om wat evenwicht te scheppen qua geluiden.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 21 september 2012 om 18:06.
Oud 21 september 2012, 18:22   #18726
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze hebben natuurlijk ook geen keus, Mohammed is de islam.
Twaalf uren met die kerel toen en een vat oude whiskey en de zaak zou geklaard zijn.

Heeft die vent nooit geprobeerd om van de woestijn een oase te maken? Als ik hem was geweest had ik me daarop toegelegd. Enfin, het is nooit te laat voor zijn volgelingen om eens beginnen na te denken over dat zand en die stenen. Daar valt nog iets uit te halen als je een beetje creatief bent
Oud 21 september 2012, 18:30   #18727
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Over my dead body.
Hopelijk zijn dit geen profetische woorden.....
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2012, 18:33   #18728
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Parsprototem: ik vind je posts geweldig.
Oud 21 september 2012, 19:38   #18729
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over my dead body.
De kans is wel groot dat u tegen dan dead zult zijn natuurlijk
Oud 21 september 2012, 19:40   #18730
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Misschien refuge territoria scheppen voor mensen 'van hier' in bepaalde delen van het land zodat je als een mens 'vanhier' (lekker aan elkaar gesmeed) op uw gemak kan zijn? Een gat in de markt zou ik zeggen. Ik ga nu regelmatig naar de ouders van mijn vriend voor een hele week om Vlaams te horen en suskewiet ipv alle variaties op Arabisch te moeten aanhoren als ik een stap in de tuin zet of op straat.

Waar ik woon zitten alawieten, soennieten en shieïeten en peter pan weet wat al niet bij elkaar, m.a.w. ground zero. Op een dikke pompoen en een mega grote zonnebloemplant in mijn tuin na.
Ieder voor zichzelf is hier de leuze. Verzuring optimaal. En zo ben ik niet grootgebracht.
Reservaten.
Ze maken wat extra plaatsen als Bokrijk en daar worden de rest van de autochtone echte volbloed-Vlamingen tentoongesteld.
Oud 21 september 2012, 20:08   #18731
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Reservaten.
Ze maken wat extra plaatsen als Bokrijk en daar worden de rest van de autochtone echte volbloed-Vlamingen tentoongesteld.
Maar gaan ze ons nog écht kunnen zien in onze burka's/slaapkleden met lange vieze baarden? Gaan ze de ramen niet dichtschilderen als er een vrouw in één van de kamers staat?
Denk je dat we tentoongesteld zullen worden zoals we écht waren, zoals in de periode vóór de fashion police?
Oud 22 september 2012, 08:11   #18732
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Zijn dit officiële cijfers? heb je een bron?
Volgens deze moslim site toch, waarschijnlijk bedoelen ze ook midden europa.

en deze anti moslim site, beiden zonder bron
http://www.europeword.com/blog/europ...ims-in-europe/

Cijfers uit 2008 tonen dat 6% van België moslim is en 25,5% van Brussel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Belgium

Dat zal nu ongeveer wel 30% zijn in Brussel, wie wil dat gedrocht nu nog in een onafhankelijk Vlaanderen?

Laatst gewijzigd door BonBon : 22 september 2012 om 08:12.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2012, 09:52   #18733
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar gaan ze ons nog écht kunnen zien in onze burka's/slaapkleden met lange vieze baarden? Gaan ze de ramen niet dichtschilderen als er een vrouw in één van de kamers staat?
Denk je dat we tentoongesteld zullen worden zoals we écht waren, zoals in de periode vóór de fashion police?
Ze steken ons in laat 19de-eeuwse kledij (Victoriaans), dat was tamelijk zedig. Verder laten ze toe dat we ons een beetje gedragen als gewone 19de-eeuwse Vlamingen om onze "authenticiteit" te laten zien en te demonstreren dat in het nieuwe moslim-tijdperk echt alles beter is .....
Oud 22 september 2012, 09:56   #18734
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze steken ons in laat 19de-eeuwse kledij (Victoriaans), dat was tamelijk zedig. Verder laten ze toe dat we ons een beetje gedragen als gewone 19de-eeuwse Vlamingen om onze "authenticiteit" te laten zien en te demonstreren dat in het nieuwe moslim-tijdperk echt alles beter is .....
Ik denk dat ze eerder Bokrijk gaan opblazen om plaats te maken voor een nieuwe moskee. En als we chance hebben, wordt enkel onze folkloristische kledij tijdens een groot feest (mét halalBBQ) verbrand...
Oud 22 september 2012, 17:01   #18735
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Parsprototem: ik vind je posts geweldig.
Dank je! Ik heb zo van die buien.
Oud 22 september 2012, 17:03   #18736
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
De kans is wel groot dat u tegen dan dead zult zijn natuurlijk
Pas op, het poolijs smelt ook vlugger dan voorzien was. Ik hoop natuurlijk dat het nooit zover komt.
Oud 22 september 2012, 17:08   #18737
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Reservaten.
In Bokrijk kan er indd ondergedoken worden.

En dan poseren we en doen dansjes zoals de Massai in Afrika het doen voor toeristen die niet beter weten. En verkopen eigen gebreide sokken? En op tafel plastic bloemkool in witte saus? En stoemp met spek?

Het zou een goed schud-wakker filmpje kunnen worden.
Oud 22 september 2012, 17:09   #18738
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat er ook van zij, we zullen moeten knokken voor cultuursibsidies.
Oud 22 september 2012, 17:11   #18739
parsprototem
Banneling

Standaard

[quote=BonBon;6336450]The U.N. estimates Europe will be 55% Muslim by 2040..

Volgens deze moslim site toch, waarschijnlijk bedoelen ze ook midden europa.

en deze anti moslim site, beiden zonder bron
http://www.europeword.com/blog/europ...ims-in-europe/

Cijfers uit 2008 tonen dat 6% van België moslim is en 25,5% van Brussel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Belgium

Dat zal nu ongeveer wel 30% zijn in Brussel, wie wil dat gedrocht nu nog in een onafhankelijk Vlaanderen?[/QUOTE]

Ik in elk geval niet. Dat sfeertje komt afgezakt naar Leuven.
Oud 23 september 2012, 14:20   #18740
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

best wel leuk, dat verbod op het woordje "allochtoon":

Citaat:
TEMSE - In Temse is het zaterdagavond rond 23.45 uur tot een zware vechtpartij gekomen voor een Turkse vzw, 'Club 101', aan het kruispunt van de Hoogkamerstraat met de Rozenlaan. .
Alles over

•Temse
Bij de vechtpartij raakten drie mannen van Turkse afkomst zwaargewond. Een van hen is kritiek en ligt in coma.

Over de aanleiding is nog niet veel bekend. Het zwaargewonde slachtoffer werd geslagen met een stalen voorwerp, vermoedelijk een moersleutel. De daders zijn van Bulgaarse afkomst en zijn opgepakt. Ze verschijnen zondag voor de onderzoeksrechter in Dendermonde. Het parket van Dendermonde vraagt hun aanhouding op verdenking van poging doodslag.
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120923_054

voil?*, meer moet dat niet zijn.

ps. ik vraag me nu in feite toch nog af of het anders was verteld als het géén Bulgaren waren geweest, maar vb. Marokkanen.

Van Bulgaren mag je zeggen dat ze foei zijn, zolang het geen Roma zigeuners zijn geloof ik. Hoe zat het nu weer?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 september 2012 om 14:22.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be