![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#18741 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik heb al heimwee naar 'allochtoon'. Het leven was toen veel simpeler. |
|
|
|
|
|
|
#18742 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18743 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#18744 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18745 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En dit zeg ik niet met een gemene ondertoon. Oei, inteelt....mss moet je dat 's voorstellen, kunnen we gelijk afrekenen met dat zootje ongeregeld uit Laken |
|
|
|
|
|
|
#18746 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
#18747 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#18748 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18749 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#18750 |
|
Banneling
|
Ach, we doen dat zoals in den oorlog, ééntje dat geconfisceerd wordt en eentje klandestien met de naam 'nonkel Morris die nog eten moet hebben.'
Laatst gewijzigd door parsprototem : 24 september 2012 om 10:41. |
|
|
|
|
|
#18751 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Waarom moeten asielkinderen hier naar school kunnen (gratis, tistezeggen door u en mij betaald) terwijl de procedure loopt?
Ik dacht dat er moest bepaard worden? http://www.knack.be/belga-politiek/d...0177081195.htm |
|
|
|
|
|
#18752 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat ook de uitslag is van "de procedure", de meeste of bijna alle "asiel"zoekers liggen daar niet wakker van. Gewoon blijven rondhjangen voor een tijdje en het komt wel in orde! Men zal het hen wel uitgelegd hebben... Nu en dan, voor de show, vliegt er toch eens een buiten terwijl er ondertussen weer honderd zijn bijgekomen zeker... |
|
|
|
|
|
|
#18753 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
allez hop! kopje deraf of keeltje oversnijden blijkt algemene ingang te vinden. Waar blijft het vroegere standaard messensteken?
http://www.vandaag.be/binnenland/106...tterbeek-.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#18754 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vlamingen kennen hun familiedrama's en allochtonen hun eerwraak, ik weet eigenlijk niet hoe de verhoudingen zijn. Gedeporteerde dochters zijn ook zoiets, die kun je gewoon niet meer terug vinden om te controleren. |
|
|
|
|
|
|
#18755 |
|
Banneling
|
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...tterbeek.dhtml
Het waren geen moslims maar Sikhs (die ik veel sympathieker vind) en op het eerste gezicht heeft de vader het niet gedaan. "het is maar een familiedrama mensen, niet bang zijn" schreeuwt de burgemeester in het rond. Die weet dan meer dan de rest want voorlopig laat de politie niets los, welke reden kun je nu voor zo'n slachtpartij hebben? http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...tterbeek.dhtml |
|
|
|
|
|
#18756 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#18757 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Vorige zaterdag dacht ik in Brussel er goed aan te doen even uit te rusten op een van de zitbanken in de Kruidtuin (in het deel tussen Sint-Lazare and Gineste). Iedereen die ik in het pak zag was van vreemde origine was. In de multicul moet dat kunnen. Na een 10-tal minuutjes kwamen twee gastjes naar mij toe (eentje noord afrikaans type, zwaar aan het drugspaffen, en de andere duidelijk arabisch bloed met aangepaste blik. Ze vroegen me de tijd. Maar daarmee was de zaak niet geklonken. Ze nestelden zich naast mij op de bank. Ze begonnen me dan vragen te stellen en een soort gesprek aan te knopen (ik zeg een soort gesprek, want behalve wat rappers wartaal kwam er niet uit). Ik verneem dat ze al 25 jaar in Belgie zijn en ze noemden zichzelf ras(sic) echte belgen. Nu ja, ik speel het spelletje een beetje mee om het gezellig te houden, maar wat bleek?... Toen ik wou opstappen mocht ik niet. Ik zag de bui al lang hangen, maar het werd nu stilaan wel heel concreet... Plots werden ze handtastelijk om mij tegen te houden het park uit te wandelen. Zogezegd om nog verder interessante gesprekken te voeren. Want de arabier had besloten dat hij en niet ik mocht beslissen wanneer er een punt werd gezet aan het onderonsje. Toen werd het echt gevaarlijk. De arabisch volbloed zag uiteraard dat ik weg wou en hij rook bloed: meermaals zei hij me 'on ne va pas vous agresser' (we gaan u niet overvallen)... Tarara, ik maakte me alvast klaar om de eerste klap te kunnen ontwijken... Gelukkig, ik ben wel een kop groter dan die gastjes. De gedrogeerde noordafrikaan kon ik wel de baas maar dat arabish geval was duidelijk andere koek. Maar nu komt het. Ik was het spelletje ver beu -je zou al voor minder- en antwoordde aan dat ventje: JIJ gaat mij niet overvallen, MOI je vais t'agresser (IK ga u overvallen). Lap, dat was eruit voor ik het goed en wel besefte. Weet je wat ik toen gedaan heb? Weggelopen! En vreemd genoeg is het de gedrogeerde die mij waggelend tot op straat is nagelopen. En daarmee was gelukkig de zaak beklonken.
Goed om te weten: de kruidtuin was vroeger samen met de grote markt het toonbeeld van brussel. Excuseer: de wereld. Bekend citaat: “Brussel heeft twee wereldwonderen: de Grote Markt en het panorama van de Kruidtuin” - Victor Hugo http://nl.wikipedia.org/wiki/Kruidtuin_%28Brussel%29 |
|
|
|
|
|
#18758 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|