![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af hoeveel van de progressieve rooie en groene luitjes zich daar zullen gaan verrijken op die moslimbeurs.
Want verrijkend is het, enfin dat liegen ze al 30 jaar voor, maar als puntje bij paaltje komt houden ze het bij een couscous om de zoveel maand. Dure multiculturele verrijking die couscous. Dat je daarvoor 600.000 uitkeringstrekkers en/of onaanpasbaren moeten aantrekken op kap van een ander.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Driewerf, ik ben blij dat je die foto's gebruikt om je punt te maken.
GROTE verschil tussen die godsdiensten en de islam is dat het mogelijk is om er vreedzaam mee samen te leven zij het naast elkaar (wat perfect is want zo kan iedereen van z'n eigen cultuur genieten) en geen niemand dringt zijn geloof aan een ander op. Voor mij krijgt zo'n samenleving de thumbs up; de samenleving waarin de nieuwkomers hun ondermaatse culturele regeltjes opdringen aan de autochtonen, daar heb ik geen goed woord voor over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik ga wel eens kijken naar het standje met Semtex, bermbommen, ontstekers, GSM met te kiezen frequentie en allerlei handleidingen hoe thuis explosieven te maken die moeilijk te detecteren zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ik mag hopen van niet. Als een bezoek aan welke beurs dan ook een verplichting wordt, emigreer ik onmiddellijk. 3) Het is echt vlakbij, en na een bezoek aan de zondagsmarkt maak ik sowieso graag een wandeling door 'mijn' stad. Ik ben van plan een kijkje te gaan nemen. Als 'mediterraan type' zal ik daar toch niet opvallen. Ik ben ook benieuwd hoe vaak ik in het Arabisch zal worden aangesproken, en wélke reacties ik ga krijgen als ik dan antwoord dat ik géén Arabisch begrijp, maar wél Nederlands en West-Vlaams, en ook wel wat Engels, Duits en Frans. 4) Het spijt me voor de organisatoren, maar de Havenwijk ligt niet echt IN het hart van de Europese hoofdstad. Eerder ter hoogte van de keelholte, of de endeldarm (afhankelijk van waar je het hoofd situeert ![]() 5) Ik weet niet of ik ZAL genieten, maar ik hoop daar toch wel op, ja. En néén, de mate waarin ik ZAL genieten zal niet afhangen van de muntthee en de koekjes die ik eventueel zal verbruiken, maar van de 'kwaliteit' van de vele evenementen, conferenties en feesten van de beurs. Als er forum-genoten mee zouden willen gaan: laat tijdig iets weten. Op zondag 30 september om 12u 's middags zal ik nog eens mijn 'privé-berichten' bekijken. Als niemand ondertussen een GSM-nummer heeft achtergelaten, vertrek ik in m'n eentje naar die beurs. Hopelijk vergeet ik niet m'n fototoestelletje mee te pakken, en al even hopelijk mag ik het ginder ter plaatse ook gebruiken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de mensen van nu verandering en anders zijn niet accepteren en alles hetzelfde willen. Daarom worden kledij, het eten etc. allemaal als last bezien door de niet-gelovigen. Heb jij er last van als je een vrouw met een hoofddoek langs je ziet lopen? En wat irriteert jou dan? Het feit dat ze een hoofddoek aan heeft of omdat ze durft uitkomen voor haar geloof een daardoor anders is? Misschien willen moslims zich niet helemaal aanpassen, of beter gezegd -laat ik het anders verwoorden- Zich wel aanpassen maar daarbij de Islam met zich meenemen. Ik snap niet waarom mensen daar problemen om maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij 'irriteert' is het feit dat ik moeilijk tot onmogelijk te weten kan komen of het in deze gevallen écht om 'eigen vrije keuze' gaat, en niet eerder een vorm van hersenspoeling/africhting betreft. Ik geef toe dat het best mogelijk is dat ik in dezen gewoon een ouderwetse ouwe zak ben, en dat ik derhalve de jongste generaties niet juist meer kan inschatten, laat staan kan begrijpen. Als ik wat minder scrupules zou hebben, zou ik op die jonge meisjes afstappen en hen vragen of ze die 'inkapseling' zélf kiezen, maar dan zou ik wellicht niet lang meer ongehinderd op straat kunnen rondlopen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Lekker naakt onder de boerka !
![]() http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...celstraf.dhtml Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() American patriots ?
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Stel , dat we nu eens een Erotic beurs organiseren in Irak , pakistan , Syrie , of Jemen?
een mode beurs , een culinaire beurs met lekker varkensvlees en wordt Hmmmmm Zou men dat weten te waarderen ? of is dat ook weer provoceren ? Zou men dat aanvallen , verhinderen of lastig vallen ? Of moeten we ook wat meer weerwerk uitoefenen tegen dat islamitiseren . Een burca , koran en haatbeurs hoeft niet in onze samenleving . |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg heb ik weekenddienst, anders zou ik er toch eens over nadenken om een kijkje te gaan nemen. Uit nieuwsgierigheid alleen al.
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat deze politiek correcte leiders niet beseffen is dat al die islamfanaten ons land als een apenland beschouwen waar alles mag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is vooral de spraakverwarring.
Ze noemen het een beurs met hoofddoeken, niqabs, burka's, gebedsmatjes, eten en andere halal producten die door moslims-only worden gecontroleerd en verhandeld. (buiten het feit dat wij geen producten mogen eisen die door katholieken-only worden verhandeld, is daar niks mee aan het handje). Wat belangrijker is wat die salafisten en andere predikers daar gaan lopen vertellen(o zo gematigd met dubbele tong, net zoals Tariq Ramadan die ook twee versies had : eentje voor de gelovigen en eentje voor de kaffers). Het uiterlijke gedeelte zullen we als kaffer wel mogen bekijken, maar de prediktoestanden daar zullen ze wel voor zorgen dat het enkel in het arabische wordt uitgebraakt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja, ik heb er last van als ik een vrouw in hoofddoek zie rondlopen omdat zij aangeeft niet te geloven in gelijke rechten voor vrouwen en mannen en omdat zij actief slavernij in leven houdt. Neen, inderdaad, islamieten willen zich niet aanpassen. Zij willen veroveren. |
|
![]() |
![]() |