![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gij bezit dus geen enkele geloofwaardigheid. Gij gebruikt logica enkel als ge anderen wilt aanvallen, en nooit om uw eigen wereldbeeld te bepalen. Zwak is dat, heel zwak. Erger nog - het is hol en gevaarlijk. Gij, Viveke, Henri, Wilders, Ron Paul, Hitler, Stalin, Ryan, De Winter, Ralph Reed, Robinus etc etc gelle zijt allemaal in het zelfde bedje ziek. Ideologie primeert op rede. Een arbitraire doelstelling behalen praat de vuilste middelen goed. Tja, chance dat de meeste mensen beter zijn dan dat.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 september 2012 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke 'linkie' heeft de vervroegde vrijlating van MM alsook haar verblijf in het klooster verdedigd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat ze medewerking gekregen hebben van de Kindermisbruikende Kerk (Afgekort KK) is shockerend, en toch niet verrassend. Michelle Martin heeft herhaaldelijk ervoor gekozen om Dutroux in te dekken. Ze heeft nooit zelfs haar linker pinkje uitgestoken om de misbruikte en/of vermoorde meisjes te helpen. Ze heeft zelfs nooit gevraagd om zelf geholpen te worden, of om tegen Dutroux beschermd te worden. Ze heeft gekozen, ze verdient dezelfde straf als Dutroux. Dat dat niet het geval is kan in een logische wereld enkel in een regen van verwijten jegens iedereen die bijgedragen heeft aan deze wantoestand uitmonden; namelijk de staat (het gerecht vooral maar ook het wettelijk kader waarin ze moeten en kunnen opereren), de Katholieke Kerk (zo Katholiek als een Mormoonse [Moslim, Atheist, Protestant, Hindoe, Jood, Budhist etc etc zo evenzeer volstaan] Baviaan die het Lam-Gods verkracht, zou ik zeggen). Zij wist dat ze een monster helpte. En ze wist goed genoeg wat die monster met die meisjes deed. Ze beschermde zelf haar eigen kinderen tegen Dutroux. Maar de andere, kind of niet, dat kon haar niet schelen. En goed dat was haar recht. Tot ze overging tot helpen van een kinderverkrachter en martelaar en moordenaar. Hoe dan ook heeft MM haar verdiende straf niet uitgezeten. Wat nog erger is is dat ze nog voldoende jong is dat ze andere paedofiel van dienst kan zijn... Michelle Martin hoort thuis in een gevangenis of een instelling. Ze is een gevaar voor elke kind (vooral meisjes).
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen democratische waarde dus.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Omdat andere partijen met witte boord criminelen werken, doen wij het ook maar. Ik wil niet vertegenwoordigd worden, door eender welke witte boord crimineel in eender welke partij. Straffen voor deze sujetten zouden vertienvoudigd moeten worden. Goud en diamanten zijn te verleidelijke producten voor politici. Pssst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Niet voor iemand zoals jij die blijkbaar voorstander is van het vervuilen en onwerkzaam maken van onze geliefde democratie door corruptie en misdaad.
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 september 2012 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker niet Off topic, de vergelijking is in deze discussie gemaakt tussen de zware aanpak tegen Gantman/N-VA tegenover het pleit voor de vrijlating van een kindermoordenares.
Wat de 'loze beweringen' betreft, u zou zich moeten verdiepen in het dossier Martin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over het schandaal en het revolterende van het plaatsten van witteboordencriminelen op verkiezingslijsten, in dit geval door N-VA en niet over MM Maar natuurlijk proberen N-VA-ers de discussie om te leiden. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 september 2012 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de linkiewinkies het zouden moeten hebben over criminelen, dan kunnen ze beter in eigen rangen gaan zoeken. Dit gezegd zijnde, wanneer jullie absoluut lawaai willen maken over 'het schandaal en het revolterende' van het plaatsten van Andre Gantman op een lijst, dan kunnen we niet anders dan vergelijken met de vrijlating van Michelle Martin. Kwestie van de linkse perspectieven en prioriteiten weer te geven. Laatst gewijzigd door Antoon : 27 september 2012 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe pijnlijk toch hé om corruptela's te moeten veroordelen in eigen partij - en hoe schandalig dat niet te doen. Ik zou er niet de minste moeite mee hebben. Dat schetst een duidelijk verschil tussen jou en mij. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 september 2012 om 11:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Dat is in strijd met de rechten van de mens.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Dat behoort perfect tot het zelfreinigende vermogen zoals we dat van elke hoogwaardige democratie die die naam waard is en van elke daartoe behorende politieke partij mogen verwachten. Integendeel, alles wat daarvan afwijkt is smeerlapperij en corruptiebevordering.
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 september 2012 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij was aangebrand. Je zevert er dus maar wat op los over mijn opstelling. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 september 2012 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Persoonlijk zou ik Gantman ook niet op de lijst gezet hebben... maar ik denk dat er niets onwettigs is gebeurd.
Dus ik laat het aan de kiezers over. Laatst gewijzigd door het vingertje : 27 september 2012 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voorzitters van die partijen, die men normaal verantwoordelijk zou kunnen achten voor al dat gesjoemel, werden zelfs minister, Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat de N-VA voor mijn part nu ook wel wat uit de bocht is gegaan. Maar dat wil nog niet zeggen dat dit de reden zal zijn waarom ik of anderen niet meer voor hen zal stemmen. |
|
![]() |
![]() |