![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar goed, het hele protest stelde niet zo veel voor. De deelname was bepaald niet hoog.
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Denk dat de lokatie er niet veel toe doet. 't Is niet de overheid en machthebbers die de bevolking moet gaan dicteren waar ze moet en betogen zodat het hen goed uitkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Denk dat de lokatie er niet veel toe doet. 't Is niet de overheid en machthebbers die de bevolking moet gaan dicteren waar ze moet en betogen zodat het hen goed uitkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar *KNIP* Eigenzinnig en Dixie hebben blijkbaar een leesprobleem. Laatst gewijzigd door Akira : 29 september 2012 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het is ook niet "de bevolking" die daar demonstreerde, maar een groep demonstranten. Een groot deel van de bevolking is het helemaal niet eens met die demonstranten.
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() De laatste betoging die ik toevallig meemaakte in Barcelona, kan ik U verzekeren dat de gemiddelde bevolking volledig achter de actie stond.
En het zijn grotendeels dezelfde mensen van nu. Laatst gewijzigd door giserke : 27 september 2012 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bron? Maar misschien heb je gelijk en moeten we wachten op de volgende besparingsronde van 50 miljard...Dat zal nog meer pijn doen. Nu houden de mensen zeker nog van hun vervallen eindejaarspremie, de copago, de gezakte lonen, de toegenomen werkloosheid, de verhoogde inschrijvingsgelden op unief, het te herziene prepensioen, het inkomen nul, etc etc... In mijn ogen is de toestand potentieel revolutionair. En terecht zo. De aangewende politiek lijkt me zeer eenzijdig: tijeras y tijeratazos.... Laatst gewijzigd door eno2 : 27 september 2012 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nogal naïef hé, vind ge dat nu zelf niet? Die mensen zijn doorgaans niet herkenbaar en kunnen dus niet geïdentificeerd worden. Het zou dan een klacht tegen onbekenden moeten worden en die wordt natuurlijk geseponeerd. Of denk je dat hun collega's hen gaan verlinken? En zelfs als dat al zou gebeuren: wie gaat ze dan aanklagen? Degenen op wiens vraag ze die tactieken gebruiken?
Laatst gewijzigd door Edina : 27 september 2012 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen kan wat lullen op wikipedia... Ook in belgie zijn duidelijke no-go zones afgesproken..betogers die zich daarin willen begeven zijn zelf provocateurs en relschoppers..zo simpel is dat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() Wat is er niet vreedzaam aan het omsingelen of bezetten van een gebouw? Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je actie een effect heeft. Anders kan je beter thuisblijven en nuttiger dingen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() De gootste groep waren dan ook gewoon betogers en geen tuig...het is een zeldzaam fenomeen dat legitieme betogers worden aangevallen door ordediensten..de laatste keren was dat in libië en syrië en toen werd het volk zo gedegouteerd dat er een burgeroorlog van kwam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
omsingelen bezetten zeer vreedzame termen.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Neen, ze lijden er ook onder. En natuurlijk dienen ze alle bestaande ordes, altijd.
Soms moeten de ordediensten kiezen voor het lijdende volk ipv voor een onderdrukkende regering en het is mogelijk, dat het breekpunt binnen bereik aan het komen is. De ordediensten komen ook uit het volk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een algemene staking zoals in Griekenland stelt ook niet veel voor zeker? Het gaat er in Spanje ook nog van komen...Na de volgende besparingsronde. Op een bepaald moment worden besparingen martelingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() DE democratische werkzaamheden van een parlement verstoren of bedreigen is wel een limiet overschrijden. Dat is vragen om harde confrontatie. Een rechts parlement zal zeker niet terugdeinzen voor harde maatregelen. Ze hebben het zware optreden van de politie al geloofd, zoniet mee veroorzaakt.
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 september 2012 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Schepen
|
![]() Tja, ik weet niet wat dat voor betoging was, maar ik kan je verzekeren dat dat met deze niet het geval is.
![]() |
#160 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |