![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Ook eigen schuld dikke bult van de stemmers bij de laatste verkiezingen. Dat ze nu maar de gevolgen van hun stem dragen. Citaat:
Citaat:
Persoonlijk vind ik, dat Rubalcaba moet opstappen. (Eerder dan Rajoy, die heeft een mandaat en hij gebruikt het). Dat is de oude verkeerd gelopen garde en hij kan dan ook de massa niet achter zich verenigen. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 september 2012 om 12:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idem dito in griekenland, capuchon gespuis met rugzakken en molotov cocktails zie je altijd tijdens de rellen...nooit een 'volwassen' normaal figuur.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
U hebt wel erge last van tunnelvisie merk ik op. En dat bedoel ik letterlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Schepen
|
![]() Ja, dat is natuurlijk altijd lastig. Ik zou evt kunnen zoeken of er peilingen zijn geweest, maar op voorhand ken ik die niet.
Maar er zijn wel wat aanwijzingen. De uitslag van de afgelopen verkiezingen was nou niet een klinkend succes voor links. De maar half geslaagde algemene staking. De beweging 15M was in eerste instantie breedgedragen, maar werd al snel kleiner. Mensen waar ik mee spreek zijn daar lang niet allemaal voorstander meer van, terwijl ze in het begin enthousiast waren. En verder gewoon de omvang van de demonstratie van eergisteren. Vergeleken met andere demonstraties waren er gewoon niet zoveel mensen. Ik houd dat ook niet voor onmogelijk, hoewel er dan nog wel het een en ander moet gebeuren. Er zijn ook belastingverhogingen.
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Stel het je omgekeerd voor: als een aantal politieagenten rondom je een kringetje zou vormen waar je niet uit zou kunnen, maar ze raken je nochtans met geen vinger aan. Zou je dat als "vreedzaam" zien?
![]() |
![]() |
#168 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 |
Schepen
|
![]() De 15M beweging heeft maandenlang ongestoord het centrale plein van Madrid bezet kunnen houden.
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://tv.globalresearch.ca/2010/06/...rs-stage-riots |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Schepen
|
![]() Bedreigen is een vorm van verstoren, maar hoe dan ook: hier ging het om concreet verstoren. Men wilde tenslotte de toegang tot het parlement blokkeren.
Er zijn verkiezingen geweest, en daar heeft de huidige regering de meerderheid gekregen. Vervolgens bepaalt die dan wat er gebeurt. Zo gaat dat nu eenmaal in een democratie.
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Schepen
|
![]() Ik heb behoorlijk wat demonstraties in Spanje meegemaakt, en aanvallen door ordediensten op onschuldige betogers waren er zelden, en al helemaal niet als de sfeer tot dan toe gewoon rustig was.
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Schepen
|
![]() De btw is voor iedereen omhoog. Ik dacht dat ook inkomstenbelasting omhoog was gegaan, maar dat weet ik niet zeker.
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belgie weigert zelfs mensen uit te leveren aan Spanje door hun reputatie als politiestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |