![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die mensen betogen van miserie omdat ze in diepe crisis zitten en geen toekomst meer zien in het europa, dat enkel de rijken rijker heeft gemaakt op kap van de gewone werkende man. Om crpuul van 't straat te houden heeft de spaanse politie (wss zoals onze belgische) geen slagkracht, om het volk in toom te houden en de regerende elite in het zadel; dan mag er al eens wat meer. Maw. Als ze dezelfde slagkracht kreeg tov echte gangsters, 't zou zo onveilig niet zijn in onze europese steden. Maar tja, criminelen vastzetten kost geld, crisis en werklui terug in lijn ranselen brengt geld op.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
20% relschoppers. En het is de taak van de politie om de juiste mensen op te pakken. Hier laten ze mensen vrij die in groep iemand half lam geslagen hebben omdat de camerabeelden niet scherp genoeg waren. Dus als ze kloppen (= gelijk aan een direkte lijfstraf zònder rechtbank) dat ze dan toch minstens op de juiste kloppen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Soit, het is duidelijk, de corrupte europese regeringen krijgen stilaan het water aan de lippen. Voorlopig hebben ze nog een politiemacht en een leger die hen steunt. Eens de politie de schouders laat hangen... Dan komen er syrische toestanden. Kadafhi had ook nooit gedacht dat ze hem als een hond zouden afschieten.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 27 september 2012 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Latijns Europa moet wat dat betreft voor zijn verantwoordelijkheid geplaatst worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor een keer eens niet-corrupten die de boel leiden en geen banken redden op de rug van de werkende mens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Staatssecretaris
|
![]() 3+
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die foto's, waarop de eerste agent te herkennen is aan kledij (Cfr een bandje om de rechter pols), + de film tonen duidelijk wat en hoe. Hun gedrag zal toch wel van die aard geweest zijn, waardoor ze door de oproerpolitie uit de meute werden gehaald en voor echten werden aanzien? Wat de ver in de rol opgegaan? http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=37
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 27 september 2012 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() Helaas bestuurt de huidige regering met een verpletterend meerderheidsmandaat dat hun toelaat hun goesting te doen tot het einde van de legislatuur. Ik betreur dat, maar zo werkt de democratie. Eigen schuld, dikke bult. Links kan nadien dan weer de klok terug draaien voor zover dat nog lukt. Want met Rubalcaba zal het niet lukken.
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 september 2012 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En tenslotte, de EU houdt blijkbaar geen rekening met bepaalde culturele ethossen... Iederéén moet presteren, zoals de beste van de klas, pas d�*n is de winst optimaal. Nu, we gaan de gewone man zijn corruptie en zwartwerk toch niet aanwrijven he? Als de kop rot is, is het normaal dat het hele lijf rot wordt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 27 september 2012 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Eu-democratie is niet meer of minder dan te zorgen dat 51% uit je hand eet. na 2000 jaar moderne tijdrekening, zouden onze grote denkers wel eens met iets werkbaarders mogen komen. Probleem is echter; het interesseert hen niet genoeg. Misschien moeten we het schavot eens gaan halen in Parijs? Z zullen dan mss eens terug gaan beseffen dat ze gekozen zijn door, maar vooral, vòòr het volk, ipv hun zakken op alle mogelijk manieren te vullen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 27 september 2012 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Ik ben het eens met het straatprotest, maar het is minoritair en ik betwijfel, of het iets zal en kan uithalen. Toch hoop ik dat het aanzwengelt en dat er een tweede algemene staking komt en meer van dat.
Waarom? Omdat de verdeling van de lasten van de inlevering véél te onevenwichtig is. DE elite ontsnapt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik persoonlijk wil, is steeds meer directe democratie en in elk geval democratisering van de EU-instituties. Dat is echter erg moeilijk met 27 autonomie leden - soevereine naties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Soit, in mijn optiek zijn alle europese regeringen corrupt, om niet te zeggen, �*lle regeringen. Dat de spanjaarden democratisch hebben gekozen voor de cholera en niet voor de pest, kan goed zijn. Dat ze nu van de cholera af willen is duidelijk en normaal. Maar zoals U zegt; direkte democratie... Daar moeten wij niet meer in geloven zenne. Voor zover het hier nog een democratie is. Ipv naar meer democratie gaat men naar een EU-regering die meer en meer regeltjes oplegt, die de leden gewoonweg moèten volgen. Ik heb hier nog niet teveel mijn mening moeten geven aangaande hot-topics. Zoals bvb "gaan we in de EU of niet?" "Willen we wapenvrijheid of niet?" of beter nog, "willen we nòg meer ongeletterde immigranten of niet?" Onze grote denkers beslissen dat allemaal voor ons. En ze maken er dùidelijk een boeltje van. NIKS gaat er nog naar behoren. Maar zoals ik eerder al schreef; d�*t is ook niet de hoofdbekommernis van onze leiders he!? Die hebben andere dingen aan hun hoofd. (Hoe al die cummuls beheren? Hoe die die die wetgeving omzeilen om geen belasting of interest te betalen, hoe push ik mijn kinderen, kleinkinderen, neven en nichten en �*l wie ooit ten dienste kan zijn in een goede positie? Maar vooral; hoe �*l de rest onder de knoet houden en te zorgen dat ik en de mijnen aan de top blijven. Niet meer, niet minder.) D�*t zijn die mensen hun doelstellingen. http://xandernieuws.punt.nl/?id=6642...&tbl_archief=&
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 27 september 2012 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een gangster 1ste klas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |