![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben niet akkoord met de stelling dat het bezit van een nva lidkaart u een tweede kans zou ontnemen, maar dat een tweede kans geen automatisme zou moeten zijn is misschien niet slecht. Een goed criterium zou De Wet kunnen zijn ... Wet in profetische termen natuurlijk. Moet het mogelijk zijn mensen een tweede kans te ontzeggen indien ze tegen De Wet gezondigd hebben ? Ter verduidelijking plaats ik hem nog even : Citaat:
Deuteronomium 5:5b-21 Oh en beste linkse medemensen : vergeet niet, indien je een antwoord op dit bericht zou formuleren ... de moslims erkennen deze tekst ook, daarom dat ik vermoed dat jullie deze tekst wel goed zullen vinden. Ik bedoel maar, het zou wel eens islamofoob kunnen zijn indien je zou zeggen dat deze tekst zever is, nietwaar ? mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 28 september 2012 om 01:47. |
||
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Sint Ignacius
Michel Martin verdient een apart topic.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoopt dat je allemaal mensen van jouw gedacht in de gemeenteraden krijgen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als je bij martin zei dat ze een tweede kans verdient en bij Gantman niet, dan zeg je eigenlijk dat de feiten van Gantman erger zijn dan die van Martin. Daarom, om in perspectief te plaatsen : Martin = het herhaaldelijk verkrachten van jongeren, met als verzwarende omstandigheid dat ze een leerkrachte was + kinderen laten kreperen en sterven van ontbering terwijl ze de beesten wel ging voederen Gantman = een beetje fraude, eigenlijk nog begrijpelijk in dit land met zijn meer dan 50% belastingsdruk + het bezit van een nva lidkaart En dan kom ik tot de kern van de zaak : Verdient die Gantman geen tweede kans omdat hij een nva lidkaart bezit ? Oh nee de horror ![]() Of heeft die man zulke erge feiten gepleegd waar ik geen weet van heb die het onmogelijk maken hem een tweede kans te geven ? In dat geval zou ik graag weten wat deze zijn, en ze zouden - vergeet het perspectief niet - toch wel nog erger moeten zijn dan wat Michelle Martin geflikt heeft. Of is er een ANDERE VERKLARING ? Een opgezette mediahetze tegen de nva die continu en langs alle kanten ( wie een hond wil slaan ) op alle mogelijke wijzen tracht de nva aan te vallen ... een moddercampagne naar aanleiding van 14 oktober zeg maar ? Ik ben - voor je op de man begint te spelen - overigens zelfs geen nva'er, ik kan gewoon niet meer om de vaststelling heen dat 't de spuigaten begint uit te lopen. Tenzij je een andere verklaring zou hebben. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 28 september 2012 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Wat zit PJ eigenlijk campagne te voeren in Frankrijk (interview InRocks) ?
http://www.lesinrocks.com/2012/09/27...sens-11308187/ Nu ja, campagne is een groot woord. Het gaat eigenlijk de hele tijd over BDW. Is wel zo gemakkelijk, moet je het tenminste niet hebben over een mogelijk gevoerd beleid dan wel eventueel bestuursprogramma... |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik snap dat echt niet. Assisenzaken dat gaat toch om zaken die erger zijn dan fraudezaken ? Of niet soms ? Waarom kan je daar WEL en hier GEEN tweede kans geven ? mvg. Sint Ignacius
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar wil ik gerust verder ingaan op je gestelde vragen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 september 2012 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#70 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk verdient Gantman, als mens, een tweede kans in onze samenleving (mijns inziens heeft hij daar meer recht op dan iemand als Martin), maar als politicus heeft hij zijn kans verkeken. Nu vind ik niet dat we van onze verkozen vertegenwoordigers kunnen eisen dat zij heiligen zijn, maar geen veroordelingen hebben voor zware corruptie gepleegd tijdens een eerder mandaat is toch echt het minste dat we mogen verwachten van een politicus, of niet soms? ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 28 september 2012 om 12:52. |
||
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de Wever maakt ook gehakt van de blauwselventen & de kaloten. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Achteraf kwam hij dan nog een potje liegen dat hij dat deed omdat hij zijn collega Pascal Smet niet in verlegenheid wou brengen door tegen de begroting van Onderwijs te stemmen. Patrick was immers vergeten aan zijn partijgenoot te vragen om wat geld opzij te zetten voor de noodzakelijke investeringen in de Antwerpse scholen. Maar Patrick vergeet wel vaker zulke dingen, of zou het kunnen zijn dat ze hem binnen zijn eigen partij totaal negeren? In ieder geval heeft hij blijkbaar geen enkele stem in Brussel en is hij niet in staat daar de belangen van de grootste stad van Vlaanderen te verdedigen. Tijd voor een burgemeester die wel een beetje gewicht in de schaal werpt dus.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Er is helemaal geen federaal beleid nodig. Gewoon een unitair Vlaams beleid voor de Vlamingen op Vlaams grondgebied. Meer moet dat niet zijn.
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb hem zijn boekske zien verdelen aan Brussel-Centraal, aan het zij-ingang. Hij gaf het ook aan Franstaligen....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |