Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2012, 22:45   #61
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Zeer flexibel zijn wat betreft het begrip corruptie. Voor de rest eigenlijk voor niets beschaamd zijn, stelen als de raven, liegen en bedriegen dat het een lust is en bereid zijn van PV's te vervalsen en hun eigen "bewijsmateriaal" meebrengen.

De houding, "ik ben flik dus ik moet geen gordel dragen" hebben.

Daarmee zullen ze gegarandeerd succes hebben in ons politieapparaat.
In feite zijn politieagenten dus gesneden uit hetzelfde brandhout als politici ?
Zou zo een fanatiek moslim daar wel op zijn plaats zijn, want die mensen zijn in feite toch idealisten ?

Laatst gewijzigd door Aligator : 1 oktober 2012 om 22:47.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2012, 22:48   #62
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ik maak niks belachelijk, je post is het al. Je zei net dat het een broer van een aanhanger is. Als mijn broer lid is van de vakbond ben ik nog geen militant he.

Extreem gehersenspoelde godslatster. Wat is dat? Islam is godslaster? En elke man van een vrouw met hoofddoek is meteen gebombardeerd tot sharialid? Let toch eens op wat je schrijft man. Je klinkt alsof je gezopen hebt en niet meer goed weet wat je wil zeggen, zolang het maar tegen moslims is, zodat iedereen die je tegenspreekt een moslimlover is.
Ja U trekt het in het belachelijke en schrijf dus ook naar de krant of naar de journalisten . zij verwijzen ook naar de broer omdat de man zelf minder bekend is maar zijn broer wel bekent is als een extreme figuur .
De krant deed het en dus ik heb ook in die zin mijn post geopend

Heb je daar een probleem mee ? , en ja ik heb er aan toegevoegd dat hij de zelfde extreme gedachte deelt . en blijkbaar is dat nog zacht uitgedrukt .

Last van Lange tenen ?????

Ja , islam is godslaster , want volgens de islam zijn alle niet moslims ongelovige varkens / honden

Dus een is het een religie die alle gelovigen van een andere religie minacht , vernederd , niet respecteert , en dat is aan godslaster doen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2012, 22:50   #63
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Je kan geen aanhanger zijn van de Shariah. Je kan wel lid zijn van shariah4belgium (quod non), of de shariah toepassen (quod non).

Weet je trouwens uberhaupt over wie het gaat?

Ali F? Mo F? Eugène F? Ik heb het artikel nooit gezien. Ik weet niet wie hem zo gecast heeft. Waar ze hun info vandaan halen, of hem alleen pakken op het feit dat zijn broer blijkbaar een sharia4belgium aanhanger is. Geen lid, blijkbaar.

En van dat soort guilty by association zaken krijg ik diarree. Jouw oma was verliefd op een duitse soldaat en jouw grootnonkel was een extremistische communist. Dat maakt jou verdacht en ongeschikt voor een job eender waar, volgens de gevolgde redenering van klarekijk.
Als je het artiekel niet gelezen hebt moet je hier niet een opening van een post komen belachelijk maken en uw tenen intrekken .
Oud 1 oktober 2012, 22:54   #64
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
In de tijd van de rijkswacht , als je rijkswachter wilde worden en je grootvader had in WOII gecollaboreerd, kon je 't vergeten.
Nu mag je broer lid zijn van een extremistische sekte, waarvan gekend is dat ze graag politie en leger infiltreert (niet sharia4 maar de combatieve islam)
en 't is nog geen probleem.

Gaat deze aanpak de problemen met allochtonen aanpakken?
Neen, hij gaat ze verergeren.
En als hij informatie heeft zal hij zijn broertje niet nalaten te verwittigen . doet hij dat niet dan is hij zonder meer een slechte moslimbroeder .

Nu als die man moet kiezen tussen slechte moslimbroeder of slechte flik , dan kan het antwoord wel raden .

Doe ne keer het omgekeerde , tracht eens te infiltreren bij hun of daar de flik te gaan spelen , geen week of je laatste foto's staan in de krant .

Mensen worden daar kwaad van , dat je op den duur hier in ons eigen land de realiteit niet meer mag vernoemen .
Oud 1 oktober 2012, 22:55   #65
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Iemand die openlijk de islam belijdt mag flik worden, maar iemand die het Vl-nationalisme belijdt wordt als een paria beschouwd en desnoods gebroodrooft.
Leve Belgie...

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 1 oktober 2012 om 22:55.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2012, 23:03   #66
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
In het artikel staat er dus dat de vrouw van die man een Niqab ZOU dragen. Niks nagecheckt, gewoon eventjes laten uitschijnen dat ... weer eens groot HLN-kwaliteit.

De man zelf weerlegt trouwens de beschuldigingen en zegt dat hij al jaren geen contact meer heeft met zijn broer.

Dus ja, weer eens een artikel vol insinuaties, zonder echt veel bewijs, of liever zonder bewijs at all. Puik journalistiek euh sorry, rioolwerk.

(ik zeg niet dat HLN ongelijk heeft, wel dat de krant dan met echt bewijs zou kunnen komen).
Je weet toch dat moslims mogen liegen tegen ongelovige honden .

Als jij gelooft dat die man in de zelfde gemeente woont en met zijn broer in jaren geen contact heeft , laat me niet lachen .

Moslims mogen alles . zelfs als moslim met sinterkaas en drie koningen liedjes komen zingen , zolang ze er maar geld kunnen me lospeuteren .
Oud 1 oktober 2012, 23:04   #67
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Iemand die openlijk de islam belijdt mag flik worden, maar iemand die het Vl-nationalisme belijdt wordt als een paria beschouwd en desnoods gebroodrooft.
Leve Belgie...
Oud 2 oktober 2012, 01:06   #68
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
De broer van Shariah4Belgium aanhanger Sofyan F. wordt politie agent in schaarbeek .

de man heeft is eveneens aanhanger van Shariah en heeft uiterst extreme en radicale gedachte , zijn vrouw draagt zelfs een Nikab .

Laat België zomaar infiltratie toe in haar ordehandhavings apparaat ?

waar gaan we naartoe ?

Vraag is , is hij "gehandicapt" ? Vermits er meer "gehandicapten "opgenomen moeten worden in het ambtenaarapparaat.
Allé dat zegt Di Rupo toch.

Ze zullen bij de politie toch wel filteren niet ?

Zucht
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 04:04   #69
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Vraag is , is hij "gehandicapt" ? Vermits er meer "gehandicapten "opgenomen moeten worden in het ambtenaarapparaat.
Zucht
Zucht, zucht, waarom zouden ze dan bij de politie filteren? Om een politiek-correcte discriminatie- en eigenlijk loopbaanvernietigende stellingname? Niet eenvoudig.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 07:29   #70
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je weet toch dat moslims mogen liegen tegen ongelovige honden .

Als jij gelooft dat die man in de zelfde gemeente woont en met zijn broer in jaren geen contact heeft , laat me niet lachen .

Moslims mogen alles . zelfs als moslim met sinterkaas en drie koningen liedjes komen zingen , zolang ze er maar geld kunnen me lospeuteren .
Uiteraard mogen Moslims liegen tegen ongelovigen. Wat zeg ik, zij MOETEN liegen. Zij liegen immers altijd.
Tevreden?
Oud 2 oktober 2012, 07:57   #71
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De broer van Shariah4Belgium aanhanger Sofyan F. wordt politie agent in schaarbeek .

de man heeft is eveneens aanhanger van Shariah en heeft uiterst extreme en radicale gedachte , zijn vrouw draagt zelfs een Nikab .

Laat België zomaar infiltratie toe in haar ordehandhavings apparaat ?

waar gaan we naartoe ?
wat wil je, je mag hier ook al premier worden terwijl twee van je broers voor valsemunterij worden gezocht. (niet veroordeeld geloof ik... "gebrek aan bewijzen" lijkt me evident).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 08:47   #72
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je het artiekel niet gelezen hebt moet je hier niet een opening van een post komen belachelijk maken en uw tenen intrekken .
Ik trek niks in, maar jij gooit het wel over een andere boeg nu je door de mand valt gezien iemand anders het artikel ook gelezen heeft.

Hou je eens aan de feiten van wat er gezegd wordt, en wacht even met de rest uit te vinden. De man heeft geen contact met zijn broer.

Wat Alligator zei vervat de essentie van deze hele issue;

Citaat:
Er zijn geen doorslaggevende bewijzen tegen die man, maar wel genoeg stof voor een redelijke argwaan.
Dus je hebt eigenlijk niks, behalve je vooroordelen en angst, en dat is dus genoeg om iemand zijn rechten en toegang tot een job te ontzeggen.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, zegt je dat iets? Een fundament van de rechtstaat? Alles wat jij hier verklaart / uit je duim zuigt is waar, terwijl alles wat een moslim zegt gelogen is om gelijk welke reden ook. Hoe verblind ben jij?

De kern van de zaak; je hebt niks, nul, noppes om de man op aan te spreken, enkel insinuaties, clichésn bangmakerij en moslimhaat, en de stok die je gebruikt om mee te slaan is de connecties van zijn broer waarmee hij geen contact heeft.

Ik zal het echt niet moe worden dat te herhalen hoor, wat voor nonsens en islamzever je er verder bij haalt.

Laatst gewijzigd door Liederik : 2 oktober 2012 om 08:47.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 08:49   #73
Liederik
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ja U trekt het in het belachelijke en schrijf dus ook naar de krant of naar de journalisten . zij verwijzen ook naar de broer omdat de man zelf minder bekend is maar zijn broer wel bekent is als een extreme figuur .
De krant deed het en dus ik heb ook in die zin mijn post geopend

Heb je daar een probleem mee ? , en ja ik heb er aan toegevoegd dat hij de zelfde extreme gedachte deelt . en blijkbaar is dat nog zacht uitgedrukt .

Last van Lange tenen ?????

Ja , islam is godslaster , want volgens de islam zijn alle niet moslims ongelovige varkens / honden

Dus een is het een religie die alle gelovigen van een andere religie minacht , vernederd , niet respecteert , en dat is aan godslaster doen .
Hoeveel heb je gedronken toen je dit schreef?

Serieuze vraag. Als dat werkelijk is wat je wou schrijven zal ik er wel op antwoorden, maar ik wil eerst even checken.
Oud 2 oktober 2012, 08:52   #74
Liederik
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
wat wil je, je mag hier ook al premier worden terwijl twee van je broers voor valsemunterij worden gezocht. (niet veroordeeld geloof ik... "gebrek aan bewijzen" lijkt me evident).
Dat is nu toch om omver van te vallen circe.

Als familieleden van jou iets mispeuteren, ben je dan ook automatisch schuldig aan iets?

Hoe vreemd is dat als redenering? Ik heb in deze draad al voorbeelden genoeg gegeven om te doen inzien hoe absurd dat is.
Oud 2 oktober 2012, 09:20   #75
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat is nu toch om omver van te vallen circe.

Als familieleden van jou iets mispeuteren, ben je dan ook automatisch schuldig aan iets?

Hoe vreemd is dat als redenering? Ik heb in deze draad al voorbeelden genoeg gegeven om te doen inzien hoe absurd dat is.
Een aantal jaren geleden werkten we aan een project in het MO. Eén van de Turkse bedrijven diende plots een onderaannemer te vervangen omdat een vriend van de Turkse eigenaar was opgedoken die vroeg of hij dat stuk niet kreeg. Ook al hadden die lui daarin geen ervaring.
Wel Turken kunnen niks weigeren aan hun vrienden, en ze hebben in totaal enkel daardoor zo'n 25 miljoen dollar verloren.

Ik kan talloze dergelijke voorbeelden geven. Het verklaart trouwens waarom uit die wereld geen internationaal topbedrijf komt.

Ik zeg niet dat deze flik een verkeerde persoon is, maar zeggen dat hij de druk van radicale vrienden kan weerstaan als het erop aankomt is in mijn ogen totaal wereldvreemd aan hun cultuur. Het is een risico.

In Brussel lijkt me dit risico dubbel zo groot.

Laatst gewijzigd door Conscience : 2 oktober 2012 om 09:21.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2012, 09:28   #76
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Ik zeg niet dat deze flik een verkeerde persoon is, maar zeggen dat hij de druk van radicale vrienden kan weerstaan als het erop aankomt is in mijn ogen totaal wereldvreemd aan hun cultuur. Het is een risico.

In Brussel lijkt me dit risico dubbel zo groot.
volledig akkoord. Als je zelf je vrouw in niqab laat rondhuppelen dan lijken me de Belgische wetten voor die persoon ook ondergeschikt te zijn aan zijn theocratische wetten.

En als je bovendien een broer(s?) hebt die zich baseren op de fundamenten van de islamitische ideologie dan denk ik niet dat je die personen volgens de belgische wetten gaat behandelen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 oktober 2012 om 09:30.
Oud 2 oktober 2012, 10:05   #77
Liederik
Staatssecretaris

Standaard

Conscience: Gegeven het feit dat hij al jarenlang geen contact meer heeft met zijn radicale broer, waar komen die radicale vrienden die je uitvindt dan opeens vandaan?

Circe: Niqab? Zeker van? Waar vond je dat? Bad Atilla gaf aan:

Citaat:
In het artikel staat er dus dat de vrouw van die man een Niqab ZOU dragen. Niks nagecheckt, gewoon eventjes laten uitschijnen dat ... weer eens groot HLN-kwaliteit.
Als jouw broer een overtuigd marxist is, ben jij dan automatisch lid van de CCC? Als je neef natuurgodsdienst aanhanger is en naakt op het marktplein gaat dansen, mag jij daarop afgerkend worden ? Dat klopt toch niet.

Laatst gewijzigd door Liederik : 2 oktober 2012 om 10:06.
Oud 2 oktober 2012, 10:24   #78
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Conscience: Gegeven het feit dat hij al jarenlang geen contact meer heeft met zijn radicale broer, waar komen die radicale vrienden die je uitvindt dan opeens vandaan?

Circe: Niqab? Zeker van? Waar vond je dat? Bad Atilla gaf aan:

Als jouw broer een overtuigd marxist is, ben jij dan automatisch lid van de CCC? Als je neef natuurgodsdienst aanhanger is en naakt op het marktplein gaat dansen, mag jij daarop afgerkend worden ? Dat klopt toch niet.
Ik heb nog nooit een moslim geweten die zijn familie openlijk afvalt.

Oud 2 oktober 2012, 10:39   #79
Liederik
Staatssecretaris

Standaard

Da's naast de kwestie.

Mag je afgerekend worden op en aangesproken worden over wat je broer allemaal uitspookt, laat staan voor zijn sympathieën?

Of komt het erop neer dat dat voor niet-moslims niet ok is, maar als het om moslims gaat er andere standaarden zijn en we de rechtstaat overboord mogen gooien.

Laatst gewijzigd door Liederik : 2 oktober 2012 om 10:42.
Oud 2 oktober 2012, 14:24   #80
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht

Zucht
Veel mentaal gehandicapten zitten daar anders al wel...Tot in de allerhoogste ambtenaars-sferen.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be