![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee ik geef toe, als het waar is tenminste, heb je meer ballen aan je lijf dan dat ik van je zou verwacht hebben. En heb je er iets aan overgehouden, dat je nu zo'n afkeer hebt van mensen die in hun blootje willen lopen? Laatst gewijzigd door Garry : 3 oktober 2012 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als't al niet voor zedeschennis is dat ik de boek op zou vliegen was het gegarandeerd wel om fout geparkeerd te staan of openbare dronkenschap. Gij vergeet wat voor een apenland dat dat hier is zeker. Trouwens, ze geven voor morgen veel te slecht weer en koud. ![]() 't Is niet omdat ik van oordeel ben dat naturisten evenveel recht hebben om naakt te lopen dan dat andere hebben om gekleed te lopen, dat ik naturist ben hé. Het stoort mij alleen niet in het minst wanneer er mensen zijn die publiekelijk naakt willen lopen. Het stoort mij eigenlijk ook niet van door andere naakt gezien te worden in mijn tuin of huis, maar dat wil niet zeggen dat ik daarom mij geroepen voel om in mijn blote flikker wat in Brussel te gaan rond kuieren hé. Ik voel me zelfs niet geroepen om er gekleed te gaan rondkuieren. Laatst gewijzigd door Garry : 3 oktober 2012 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://donviona.blogspot.be/2011/02/...jken-voor.html Dan hoopt de burgemeester van Heusden-Zolder (Sonja Claes) dat de leden van het Vlaams belang hun gezond verstand zullen gebruiken Wie gebruikt er hier zijn gezond verstand niet? Heeft die burgemeester eigenlijk wel verstand? Laatst gewijzigd door Garry : 4 oktober 2012 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Parlementslid
|
![]() Eén naaktzwemsessie voor naaktrecreanten per week in ieder zwembad. Lijkt een goed compromis en tegemoetkoming aan de naaktrecreërders.
En om de toevallige passant niet te chockeren worden de tribunes en vensters afgeschermd en wordt duidelijk aangegeven dat er naakte zwemmers in het zwembad aanwezig zijn. Hij/zij die niet geconfronteerd wil worden met naakt, kan dan wegblijven. Lijkt me een perfecte regeling en bovendien zeer hygiënisch vermits er geen bacteriedragende zwemkledij in gebruik is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die burgermoeder die die moslimsessie inricht in haar gemeentelijk zwembad, doet dit uitsluitend als lokkertje voor haar kiesvee, en dat tegen alle logica en interne reglementering van het zwembad in. Zonder hoge redder, geen zwembad, en iedere hoge redder, die zijn taak op een verantwoorde manier volbrengt, zal dit weigeren. Maar hier zit er waarschijnlijk een redder in het spel uit die moslimwereld, die zich van zijn verantwoordelijkheid onttrekt en misschien niet eens in het zwembad aanwezig is, ik weet niet wat er gaande is maar dat het onaanvaardbaar en tegenstrijdig is met de algemene reglementering weet ik wel. Als die met gans hun kleerkast op hun rug willen kunnen zwemmen, dat ze dan thuis een zwembad aanleggen waar ze naar hartenlust hun was in kunnen doen. Ik ben eerder dat eeuwige bestuur met twee maten en twee gewichten kots moe. En dan maar zeveren dat naakt lopen, waarbij de naaktloper niemand schade toe brengt, niet zou mogen alleen maar omdat mogelijk enkele achterlijke puriteinen er zich aan zouden kunnen storen. Laatst gewijzigd door Garry : 4 oktober 2012 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze met hun kleerkast op hun rug willen zwemmen, dan niet in een openbare zwemgelegenheid. Punt uit. Laatst gewijzigd door Garry : 4 oktober 2012 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Jerôme den Brusselaar die maakt niet van zijn tetter op forums, maar gaat naakt in het café een pintje pakken. Vraagt wel eerst of het niemand stoort, wat ik op prijs stel. Als er bvb kleine kindjes zitten die hun ouders vergezellen kan je hem altijd zeggen zijn broek aan te houden, en die meneer maakt daar dan ook geen probleem van. En gij, die aan de zee woont, in Oostende, loopt daar niet eens zonder zwembroek rond ? Amai, met zo een nudisten gaat het nog lang duren voor ze enkele rechten op openbaar naaktlopen verwerven. ![]()
![]() |
![]() |
#550 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als daar enkel jij en Garry naakt rondspartelen, of vergezeld van een paar afzichtelijke monsters, dan blijf ik liever weg. ![]() Naaktzwembad, dat is als naaktstrand, hé : het word aan niemand opgedrongen, wie er heen gaat, weet wat hij gaat vinden. Daar ben ik voor dus.
![]() |
![]() |
#551 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey, van mij mag het, maar in het openbaar wel met kleren aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat wil allemaal niet zeggen dat ik geen mening mag hebben hé, en ik ben van mening dat naturisten minstens evenveel rechten hebben dan eender welke andere burgers. Dus is er, naar mijn opvatting, niet één reden waarom deze lui niet zouden mogen, om het even waar, naakt lopen. Laatst gewijzigd door Garry : 4 oktober 2012 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met mij der bij is het wat anders , dan zou je waarschijnlijk geen kans maken. Ik ben nogal ne rappe ziede. Daarom is mijn vrouw ook 20 jaar jonger dan ik. Ik dacht zo bij me zelf, laat me maar een jonge pakken, oud wordt die vanzelf wel. Laatst gewijzigd door Garry : 4 oktober 2012 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er wel die er een sport van maken om in de lift of op andere publieke plaatsen te neuken. Ik hoor je al zeggen, van mij mag het, maar met kleren aan. Maar dat is niet alles hoor neuken met kleren aan. Als die griet dan panty's draagt zie je bij iedere stoot die voetjes op en neer bewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En bartelx...? Ja, ik weet inderdaad niet wie dat is. Maar ik koop geen kat in een zak. Ik speel het liever veilig. Daarom ook is mijn vrouw geen 20 jaar jonger dan ik. Want die zou mij dan meer als een (groot)vader zien, en teveel naar gasten van haar leeftijd kijken. En ik zou dan zo jaloers als een tijger zijn en diep ongelukkig. Allee, dat is mijn gedacht, hé. Voor andere mensen kunnen de zaken heel anders liggen. Ik wil niet veralgemenen. ![]()
![]() |