![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Wat voor zever. Geadresseerde communicatie is communicatie tussen 2 personen, en is privé.
Heeft niks met algemene communicatie van een partij te maken. Laatst gewijzigd door giserke : 6 oktober 2012 om 02:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veeg daar allemaal dik mijn gaat aan, aan die raadgevingen, meningen, veronderstellingen, beschuldigingen, verdachtmakingen, goede raad ... van mensen van een andere politieke overtuiging die het zo nodig vinden om ons goede raad te geven inzake consequentie, logica, menselijkheid ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Türklerin hala sadece Türk ama anlaşılan Eğer onlar buraya ait değil dinlerdim.N-VA Türkiye'de pedal yerden bir parti ücretsizdir.en.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 oktober 2012 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA blijft echter in deze de calimero uithangen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd weer de calimero reacties. Van de N-VA mag men gerust meer verwachten dan van andere partijen. Of niet soms ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, van mij mag IEDEREEN alle 'truken van de foor' gebruiken. Je moet enkel geen kritiek geven wanneer anderen het doen en het daarna zelf doen. Niet dat ze het zelf doen is verkeerd, wel de kritiek op anderen die ze ervoor gegeven hebben. De Franstalige burgemeesters mogen dus een verontschuldiging van de N-VA krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als politieker actief tussenkomen in de rechtsgang. Daar volstaat een "sorry" niet voor als rechtvaardiging. Ik neem aan dat je democraat genoeg bent om dat te snappen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik zie het probleem niet.In het ééntalige Vilvoorde hebben de inwoners al verschillende franstalige folders van union francophone gekregen.Kvindt wel dat partijen die tegen verspilling en voor meer natuur zijn, een kilo folders in elke bus propt.Dus ongeveer 4 miljoen bussen in Belgie,dat geeft 4 miljoen kilo drukwerk.
Tgaat ook niet meer zolang duren voor er een marokkaanse lijst opkomt in sommige gemeenten.Als die dan een arabisch-berberse folder opstuurt naar zn landgenoten,dan krijgen we een nieuwe burgemeester in Borgerhout.Zo een burgemeester is er al in Molenbeek maar die staat nog op een PS lijst. Tis ook verdacht,geen enkele firma kan zo een dure reclamecampagne betalen. Er moet veel geld te verdienen zijn in de gemeentehuizen,terwijl alle boekhoudingen in het rood geschreven worden. B.v;In Vilvoorde willen meer dan honderd intelligente mensen een plaatsje in het failliete stadsbestuur. Tgaat mn boereverstand te boven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Assumpties over mij laat je het beste achterwege. Het gaat hier in beide gevallen over een privé-actie van een politicus.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Durven, zeggen, doen.....
Sinds wanneer mag N-VA model staan voor die slogan ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles, om de eenvoudige reden dat onze democratische instellingen in Vlaanderen in het Nederlands werken. Folders in het Turks, Arabisch, Russisch... rondsturen, geeft een verkeerd signaal als zou je betrokkenheid met het politieke leven geen bepaalde kennis van onze taal inhoudt. Daarenboven vind ik het geringschattend tegenover deze nieuwkomers als zouden ze niet in staat zijn deel te hebben aan ons sociaal weefsel. Hier hengelt men overduidelijk slechts naar een stem, met het voorbijgaan van iedere vorm van burgerzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Da's nu al de tweede gaffe daarmee.
Pure schande. Zo'n miserable toestanden had je met het Belang nooit gehad. hehe
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De NVA kan niet aan de ene kant staan klagen dat de Franstaligen Franstalige verkiezingspropaganda en -affiches gebruiken en anderzijds goedkeuren dat Turken hetzelfde doen. Turken van de NVA dan nog... Is dit haar visie op integratie? Ik stel dus voor dat diegenen die die Turkse kandidaten verdedigen of niet veroordelen, voortaan zwijgen over Franstalige kandidaten die in het Frans campagne voeren.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typ "NVA Franstalige folders" in google, en bekijk de links: Halle, Galmaarden, Zemst en Affligem om maar over het eerste pagina te praten.
![]()
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.gva.be/regio-mechelen/zem...-in-zemst.aspx http://www.editiepajot.com/regios/7/articles/28007 http://www.vollezele.be/site/index.p...ige-mr-folders http://affligem.n-va.be/nieuws/persb...etten-affligem
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik. Daarom ook dat ik ze gepost heb.
![]()
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, dan mag deze draad afgesloten worden.
|
![]() |
![]() |