![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
Bekijk resultaten enquête: Moet NVA met VB coalitie vormen in Antwerpen? | |||
ik stem NVA - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 19,64% |
ik stem NVA - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
21 | 37,50% |
ik stem VB - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 25,00% |
ik stem VB - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik stem VB noch NVA en ben geen moslim - JA! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,57% |
ik stem VB noch NVA en ben geen moslim - NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,50% |
ik ben moslim - en JA! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ben moslim - en NEEN! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,79% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 8 oktober 2012 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hangen die sossen daar nog niet? Dat ze de foto's van Nordine Taouil, Jozef Stalin en Beria daar eens rappekes weghangen hé...
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Uiteraard, anders wordt ze even intensief als het VB afgebrand en met de grond gelijk gemaakt door de """"verdraagzamen""""".
|
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Hij was en nationale sos...zoals Tobback, Van Besien en andere Mertensen... Waar Filip zijn inspiratie haalt zal mij worst wezen....maar Filip zelf is bijlange geen sos...of wel soms?
![]() |
#109 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
of leid u het in goede banen? |
|
![]() |
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verstandig dit niet te doen.
De N-VA is nog niet sterk geboeg, niet voldoende verankerd. Eerst moet men nog de mars door de instellingen voltooien, zoals de linkerzijde dit zo succesvol heeft voorgedaan. Hiervoor moet zorgvuldig het personeel uitgekozen worden en "verzorgd". Haar hopelijk grotere macht/vertegenwoordiging maakt het de N-VA mogelijk die mars nu in looppas door te voeren. Dit kan snel tot succes leiden indien er voldoende motivatie/hardnekkigheid aan de dag wordt gelegd. Het heeft geen zin nu al alle krachten en energie in een openlijke strijd met het Belgisch establishment en de hondstrouwe regimemedia te voeren. De door het VB gevolgde buffelstrategie heeft enkel in zover gevolgen gehad, dat de traditionele partijen dit moesten "opvangen" en afleiden, maar tot een effectieve doorbraak is het nooit gekomen. Dan liever de huidige N-VA strategie alhoewel die natuurlijk het "vertrouwen" in hun standvastigheid vereist. |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Plezant dat je hun ondergang voorspelt, het is nochtans het VB dat in vrije val zit. Hou je parachute in het oog, de bodem nadert. En snel nog ook. |
|
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide partijen klagen het teveel aan vreemdelingen in sociale woningen aan... Wat gaat de NVA met het teveel? (terugsturen naar land van oorsprong???)
|
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die "sos" werd nochtans, enkele jaren terug, nog uitvoerig gehuldigd en gefêteerd, op de (zeer VB-gezinde) ijzerwake.....
#114 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
blokker krampachtig racistisch ondergang vrije val Wat scheelt er met de linkiewinkies vraag ik mij af... Waar zijn de fascisme-, nazisme-, bruinsel- mestkever- en mentaal gehandikaptenslogans gebleven?
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die werden voornamelijk door N-VA militanten gebezigd.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
Maar alla...zo ziet u maar weer...de ijzerwake is inclusief...daar mag iedereen in ...er worden zelfs sossen ten toon gespreid...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 oktober 2012 om 19:21. |
|
![]() |