![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Propere jongen die Yüksel! Benieuwd of de gevestigde media ons artikel zullen overnemen. Clint heeft alvast laten weten dit wél te doen. Voor de anderen zal dit misschien slechts een 'incidentje in de marge' zijn... We zullen zien. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien raad ik je aan om je toch een beetje te informeren vooraleer onzin de wereld in te sturen. De Ramadan is al een tijdje gedaan en komt elk jaar voor, niet alleen in verkiezingstijd. Dit voorstellen als een "nieuw feit" is dus onzin. Het ligt er wel heel duidelijk op dat jullie Yüksel alleen maar bashen omdat hij van Turkse afkomst is. Wat jullie niet kunnen verdragen, is dat er een Vlaams parlementslid is van Turkse afkomst. Wat jullie dus eigenlijk willen, is een rassencommissie die kandidaten omwille van "raciale onzuiverheid" kan weren. Welnu, de Vlamingen walgen in hun grote meerderheid van dergelijke voorstellen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() bij alle partijen zitten er mensen die zo'n dingen doen. Zie mijn reactie in het topic "oproepingsbrief"
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wij zullen ook over alle partijen berichten indien dit het geval zou zijn. Dat de man in kwestie een Turk is, doet inderdaad niet terzake. Vooroordelen laten we aan anderen over.
|
![]() |
![]() |
#7 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan natuurlijk betreuren dat Veli Yüksel op communautaire basis een achterban mobiliseert (i.c. de gemeenschap Gentenaars van Turkse afkomst n.a.v. de Ramadan), maar het eindresultaat is wel dat de stemmen en bekommernissen van deze mensen worden geïntegreerd via een Vlaamse centrumpartij. Om het met een boutade te zeggen: ik heb liever dat ze zich bij CD&V engageren dan bij Sharia4Belgium. Rechts Actueel zou liever meer Sharia4Belgium hebben, om meer te kunnen polariseren, maar dat is niet in het belang van de gemiddelde Vlaming. Die heeft op zich niets tegen minderheden, zolang zij niet radicaliseren en op een positieve manier in de samenleving zijn ingebed.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hier is niets mis mee.
|
![]() |
![]() |
#9 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dat grote talent is lijsttrekker van CD&V.
Om u krom te lachen.
#11 |
Gouverneur
|
![]() @Kallikles
ai, die zit
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 9 oktober 2012 om 10:54. |
![]() |
![]() |
#12 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad...
En nu nog iets dat de heer Deckers niet graag zal lezen: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 9 oktober 2012 om 10:58. |
|||||||
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is dat zo? Wat heeft hij met dat citaat bewezen dan? Niets spreekt mijn bewering tegen dat het Turk zijn van Yüksel geen prioriteit gaf om het artikel te schrijven.
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat iemand moslim is en op een CD&V lijst staat is natuurlijk niet koosjer ( ![]()
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 9 oktober 2012 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Rechts Actueel is overigens geen organisatie, maar slechts een nieuwswebstek. De intentieverklaring kan u via een link bovenaan de webstek nalezen. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
me dunkt is dat helemaal niet kosher! niet als Turk en evenmin als Belg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens: het is geen verkiezingspropaganda hé. Hij wenst die mensen een gelukkig ramadanfeest, net zoals vele anderen kaartjes sturen voor kerst of nieuwjaar. Op die kaarten gaan ze ook zetten wie ze zijn hoor. Nergens begint hij over "stem cd&v op 14 oktober " of zoiet hé. Ik zou me meer storen indien hij zijn portvrijdom misbruikt. Vandaar dat ik wil weten of de enveloppe gefrankeerd is of niet. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het reglement moet dan maar aangepast worden. Wellicht is het zuiverste: - portvrijdom afschaffen voor parlementairen - briefpapier met hoofding van het parlement kan tegen kostprijs plus een concurrentietoeslag aangeschaft worden door de parlementair, in onbeperkte hoeveelheden. Of de Yuk in dit geval over de lijn gegaan is, durf ik dus niet zeggen. Maar ik hoop wel dat men het uitpluist. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is veel belangrijker wat mij betreft dan het feit dat iemand van turkse origine andere mensen van turkse originge een prettige ramadan wenst |
|
![]() |