Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 oktober 2012, 22:58   #601
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Zonder broek nog minder. Kan je eigenlijk je fluit wel zien met die bierbuik ervoor ?
Geen probleem kerel. Daar zijn spiegels genoeg hé.

Bovendien, waarom denk je dat ik zo'n voorstander ben van vrijheid van naakt lopen?

't Is toch veel gemakkelijker van uw fluit te zien wanneer ge geen broek aan hebt in plaats van met wel een broek aan. Ja toch?

Laatst gewijzigd door Garry : 7 oktober 2012 om 23:05.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2012, 23:02   #602
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2012, 23:21   #603
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
http://www.koinup.com/Tommi_Waydelich/work/388938/

Laatst gewijzigd door Garry : 7 oktober 2012 om 23:29.
Oud 7 oktober 2012, 23:50   #604
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Geen probleem kerel. Daar zijn spiegels genoeg hé.

Bovendien, waarom denk je dat ik zo'n voorstander ben van vrijheid van naakt lopen?

't Is toch veel gemakkelijker van uw fluit te zien wanneer ge geen broek aan hebt in plaats van met wel een broek aan. Ja toch?
Daar gaat het dus om : je moet ten allen tijde uw fluit kunnen in het oog houden. Waarom ? Schrik dat ze gaat vliegen ?
Vraag me af wat Freud daarover zou weten te vertellen...

Laatst gewijzigd door Aligator : 7 oktober 2012 om 23:51.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2012, 08:49   #605
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar gaat het dus om : je moet ten allen tijde uw fluit kunnen in het oog houden. Waarom ? Schrik dat ze gaat vliegen ?
Vraag me af wat Freud daarover zou weten te vertellen...
Ik niet. Jij maakte je zorgen of ik die nog wel zien kon met die bierbuik. Herinner je je? 'tjongejongejonge, wat heb jij al vroeg last van alzheimer. En nog zo jong.
Oud 8 oktober 2012, 23:17   #606
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Ik niet. Jij maakte je zorgen of ik die nog wel zien kon met die bierbuik. Herinner je je? 'tjongejongejonge, wat heb jij al vroeg last van alzheimer. En nog zo jong.
Het gaat hier niet over mij, hé. JIJ bent de naaktloper met een bierpens waarvoor hij een kruiwagen nodig heeft, en die hij dan ook nog wil laten bewonderen door iedereen, door in zijn blote flikker rond te lopen !
Maar vermits je geslachtsdelen verstopt zijn door die uitzonderlijk vette hangbuik, ben je eigenlijk niet in overtreding. Je bent in feite aangekleed ! In een mantel van vetkwabben.

Laatst gewijzigd door Aligator : 8 oktober 2012 om 23:19.
Oud 9 oktober 2012, 00:58   #607
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat hier niet over mij, hé. JIJ bent de naaktloper met een bierpens waarvoor hij een kruiwagen nodig heeft, en die hij dan ook nog wil laten bewonderen door iedereen, door in zijn blote flikker rond te lopen !
Maar vermits je geslachtsdelen verstopt zijn door die uitzonderlijk vette hangbuik, ben je eigenlijk niet in overtreding. Je bent in feite aangekleed ! In een mantel van vetkwabben.
Erg hoor,...heel erg. Nog een geluk dat die alzheimer niet echt pijn doet hé. Nu was je weer vergeten dat ik niet de naaktloper ben maar dat gij zelf het was die in zijn bloot gat rond den blok heeft gelopen.

Laatst gewijzigd door Garry : 9 oktober 2012 om 01:00.
Oud 9 oktober 2012, 16:19   #608
Aligator
Minister

Standaard In uw blote kont komt ge het ganse land rond !

Citaat:
Erg hoor,...heel erg. Nog een geluk dat die alzheimer niet echt pijn doet hé. Nu was je weer vergeten dat ik niet de naaktloper ben maar dat gij zelf het was die in zijn bloot gat rond den blok heeft gelopen.
Dat durft gij niet hé ! Al je jannestreken ten spijt !
En desondanks dat je naaktlopen zo perfect " normaal " vind...Dat moet toch verschrikkellijk frusterend zijn, iets ZO graag willen doen, het ZO vanzelfsprekend, zo normaal vinden...en het dan niet durven. Uit schrik voor een boete, en/of voor " wat de mensen zullen zeggen ".
Allee vooruit ! Wees een ( naakte ) man ! Nen échte ! Ené met kloten aan zijn lijf ( en die ze aan alleman laat zien ).
Stap in uw blote het parlement binnen, en ga protesteren tegen die vrijheidsberovende wetten uit de tijd van Napoleon !
Manifesteer uw ongenoegen ! ( die raad is ook geldig voor uw mede-wannabee-naaktloper bartlx ).
Oud 9 oktober 2012, 16:23   #609
Doa
Banneling

Standaard

naturisme trekt teveel perverten aan waardoor de omgeving last ondervind
Doa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2012, 17:23   #610
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat durft gij niet hé ! Al je jannestreken ten spijt !
En desondanks dat je naaktlopen zo perfect " normaal " vind...Dat moet toch verschrikkellijk frusterend zijn, iets ZO graag willen doen, het ZO vanzelfsprekend, zo normaal vinden...en het dan niet durven. Uit schrik voor een boete, en/of voor " wat de mensen zullen zeggen ".
Allee vooruit ! Wees een ( naakte ) man ! Nen échte ! Ené met kloten aan zijn lijf ( en die ze aan alleman laat zien ).
Stap in uw blote het parlement binnen, en ga protesteren tegen die vrijheidsberovende wetten uit de tijd van Napoleon !
Manifesteer uw ongenoegen ! ( die raad is ook geldig voor uw mede-wannabee-naaktloper bartlx ).
Dat is niet nodig hoor. Ik maak er mij niet te veel drukte om, dat komt van zelf wel. Een beetje met een keer. Eerst de enkel, daarna de kuit, toen de minirok, daarna de monokini, nu de naaktstranden, en zo verder. Alleen Aligators en consorten houden hardnekkig vast aan aloude gewoonten.

Laatst gewijzigd door Garry : 9 oktober 2012 om 17:26.
Oud 9 oktober 2012, 18:01   #611
bartelx
Parlementslid

Standaard

Citaat:
die raad is ook geldig voor uw mede-wannabee-naaktloper bartlx .
Zeg Krok, stel dat wij naast elkaar zouden wonen.
En ik als vrouw vraag uw toestemming om naakt in mijn tuin te zonnen.

Kan je dan jouw toestemming geven?

Laatst gewijzigd door bartelx : 9 oktober 2012 om 18:02.
Oud 9 oktober 2012, 18:03   #612
bartelx
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
naturisme trekt teveel perverten aan waardoor de omgeving last ondervind
Ook de naturisten ondervinden dan de last en dit hoeft men niet te pikken. Naturist of niet.
Oud 9 oktober 2012, 20:45   #613
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Oh, Aligator,
Nog even dit.

Nog niet zo lang geleden was de algemene opinie ook zo, dat men niet wou dat wanneer hun kinderen door het park liepen, ze op een of andere bank twee venten zouden te zien krijgen die elkaar aan 't aflakken waren. Maar intussen werden we toch al het janettenhuwelijk opgedrongen.

Dat kon ook niet met de huidige wetgeving, en al komen ze de laatste tijd precies overal van tussen de stenen uit gekropen, ze zijn nog steeds een minderheid hoor. Dus bereid u maar al stilletjes voor. Niets blijft zoals het was, ook de algemene opinie tegen bloot niet. En als ge dat niet wil, ge kunt u nog altijd uit protest ophangen hé. Als er genoeg zijn die dat zouden doen valt het misschien nog een tijdje af te remmen.

Laatst gewijzigd door Garry : 9 oktober 2012 om 20:53.
Oud 9 oktober 2012, 21:04   #614
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zou het dan toch op papier laten zetten hoor, want dat soort individuen is best capabel van eerst volmondig ja te zeggen, maar wanneer ze dan betrapt worden door hun iets of wat jaloerse wederhelft, op te zitten gluren waarbij de kwijl van hun kin druipt, plots heel verontwaardigt een storm af te steken en de flikken op uw dak te sturen.

Ik heb daar nooit enig probleem van gemaakt dat mijn buurvrouw zich naakt eender waar bevond, maar wij zijn volwassen mensen hé, niet alleen in lichamelijke omvang maar vooral tussen de twee oren.

Als het haar niet stoort van gezien te worden, wat zou het mij dan moeten storen van ze te zien te krijgen. 'k Zal er 't schoon niet afkijken zeker? 'k Zie mijn eigen vrouw ook regelmatig bloot en ik ben er nog nooit onwel of zeeziek van geworden. Zal ik een sterkere maag hebben zeker dan dat soort doetjes?

Wat die anti naakt mensen allemaal bezielt, ik weet het niet, maar dat er kosten aan zijn, dat valt niet te ontkennen.

Laatst gewijzigd door Garry : 9 oktober 2012 om 21:15.
Oud 9 oktober 2012, 23:17   #615
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:

Mannen of vrouwen, schoon of lelijk, t'is gelijk : wil je naakt in je tuin rondhuppelen, zorg er dan voor dat je tuin afgeschermd is. Een zeil, een schutting, een muur...Je zoekt het maar uit.
Waar het me om gaat is mijn intimiteit beschermen, en die van mij geburen niet opgedrongen te krijgen. Dat is niet enkel daar naakt zitten , als die daar hun familieruzies komen uitvechten waar ik het allemaal kan zien en horen, zal ik ook vragen dat ze wat verder gaan roepen en tieren, waar ik er geen last van heb. Dat zijn mijn zaken niet, net zoals het mijn zaken niet zijn hoeveel puisten jij op je achterwerk hebt , en of je borsten tot op je navel of tot op je knieën hangen. Ook in het geval je beeldschoon zou zijn trouwens, dat veranderd er niets aan. Als ik zin heb om naakte of schaarsgeklede dame's te bezien weet ik wel waar ik daarvoor terecht kan ( op een naaktstrand bvb ).
Bij mij thuis wil ik rustig zitten, ongestoord.
Waarom trekken de mensen de gordijnen van hun bedkamer toe als ze zich omkleden, doen ze de deur van de badkamer toe, en die van de WC ? Voor enige intimiteit te bewaren. Wel, de tuin, dat is ook " mijn thuis ", en vreemde naakte personen zijn daar niets verloren. Daar in uw blote komen paraderen ervaar ik als een agressie, en ik behoud mij het recht voor om mij te verdedigen.

Laatst gewijzigd door Aligator : 9 oktober 2012 om 23:18.
Oud 9 oktober 2012, 23:23   #616
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oh, Aligator,
Nog even dit.

Nog niet zo lang geleden was de algemene opinie ook zo, dat men niet wou dat wanneer hun kinderen door het park liepen, ze op een of andere bank twee venten zouden te zien krijgen die elkaar aan 't aflakken waren. Maar intussen werden we toch al het janettenhuwelijk opgedrongen.

Dat kon ook niet met de huidige wetgeving, en al komen ze de laatste tijd precies overal van tussen de stenen uit gekropen, ze zijn nog steeds een minderheid hoor. Dus bereid u maar al stilletjes voor. Niets blijft zoals het was, ook de algemene opinie tegen bloot niet. En als ge dat niet wil, ge kunt u nog altijd uit protest ophangen hé. Als er genoeg zijn die dat zouden doen valt het misschien nog een tijdje af te remmen.
Mij ophangen ? Zo reageer ik niet. Ik zal jou dat plezier niet doen.
En dat onze samenleving meer en meer het slachtoffer word van verregaande zedenverwildering hoef je mij niet te vertellen, ik had dat ook al opgemerkt, vandaar dat ik tegenwerk. Je moet niet op mij rekenen om het jullie gemakkellijker te maken.
En verkoop de huid van de beer niet voor hij geschoten is. Want je zou nog verassingen kunnen krijgen.
Oud 9 oktober 2012, 23:31   #617
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Ik zou het dan toch op papier laten zetten hoor, want dat soort individuen is best capabel van eerst volmondig ja te zeggen, maar wanneer ze dan betrapt worden door hun iets of wat jaloerse wederhelft, op te zitten gluren waarbij de kwijl van hun kin druipt, plots heel verontwaardigt een storm af te steken en de flikken op uw dak te sturen.

Ik heb daar nooit enig probleem van gemaakt dat mijn buurvrouw zich naakt eender waar bevond, maar wij zijn volwassen mensen hé, niet alleen in lichamelijke omvang maar vooral tussen de twee oren.

Als het haar niet stoort van gezien te worden, wat zou het mij dan moeten storen van ze te zien te krijgen. 'k Zal er 't schoon niet afkijken zeker? 'k Zie mijn eigen vrouw ook regelmatig bloot en ik ben er nog nooit onwel of zeeziek van geworden. Zal ik een sterkere maag hebben zeker dan dat soort doetjes?

Wat die anti naakt mensen allemaal bezielt, ik weet het niet, maar dat er kosten aan zijn, dat valt niet te ontkennen.
Wel, hoe zit het met die Pro-Naaktlopen-Betoging ? Voor wanneer is het ?
Nooit zeker ? Mannen als gij durven niet voor hun ( vermeende )rechten opkomen. Daarom moet jij nog steeds netjes je broek aanhouden, ook al heb je ongelofelijk veel zin om in je blote kont door de straten te huppelen.
Oud 10 oktober 2012, 00:05   #618
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mij ophangen ? Zo reageer ik niet. Ik zal jou dat plezier niet doen.
En dat onze samenleving meer en meer het slachtoffer word van verregaande zedenverwildering hoef je mij niet te vertellen, ik had dat ook al opgemerkt, vandaar dat ik tegenwerk. Je moet niet op mij rekenen om het jullie gemakkellijker te maken.
En verkoop de huid van de beer niet voor hij geschoten is. Want je zou nog verassingen kunnen krijgen.
Aan de huid van Aligators hebben we genoeg, om schoenen van te maken. Zo lopen de vrouwen niet helemaal naakt en kun jij ook gelukkig door 't leven huppelen.
Oud 10 oktober 2012, 00:08   #619
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, hoe zit het met die Pro-Naaktlopen-Betoging ? Voor wanneer is het ?
Nooit zeker ? Mannen als gij durven niet voor hun ( vermeende )rechten opkomen. Daarom moet jij nog steeds netjes je broek aanhouden, ook al heb je ongelofelijk veel zin om in je blote kont door de straten te huppelen.
Als ik daar zin in heb, zal ik mij niet laten tegenhouden door zo een klein krokodilleke met ne grote smoel.
Oud 10 oktober 2012, 00:20   #620
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Aan de huid van Aligators hebben we genoeg, om schoenen van te maken. Zo lopen de vrouwen niet helemaal naakt en kun jij ook gelukkig door 't leven huppelen.
Is dat een bedreiging ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be