![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 oktober 2012 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik stel een vraag waar je niet op kan antwoorden. Daarom rest je maar één vluchtweg: schelden. Hiermee toon je je ongelijk én je onvermogen om een discussie op niveau te voeren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
|
![]() Citaat:
Even ter herinnering: ik heb een antwoord gegeven op uw vraag. Ik heb uw stelling mathematisch en met feiten weerlegd. U blijft toch dezelfde leugens verkopen. Dat mag op één voorwaarde.: ik moet de mogelijkheid hebben om u uw leugens onder uw neus te duwen.
![]() |
![]() |
#284 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
|
![]() Citaat:
ziehier degene die met de billen bloot staat...(sorry Raf)... http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=233
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een ondankbare functie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
probleem 1 : gaat men samen met het VB is het gedaan met de belgistische postjes ( de enige partij die compromisloos anti-belgie is) probleem 2 gaat men samen met een van de anderen krijgt de geloofwaardigheid een enorme dreun : eerst de partijen een jaar lang verraders noemen en dan er mee gaan samenwerken ? "kracht van de verandering"???? of stopt die op 14/10 15:01? probleem 3 als men de astronomische cijfers van de peilingen niet waar maakt gaan CD&V, SPa OVLD en groen dit uitleggen als een goed rapport voor Di Pupo Met andere woorden de spagaat gaat de NVa nog heel wat liespijn bezorgen (nogal goed(?) dat zij tijdens de verkiezingsstrijd al duchtig geoefend hebben ![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 11 oktober 2012 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kom jongens, ben ik nu de enige die dit niveau van argumenteren belachelijk vind?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Welke spagaat is er dan, behalve de imaginaire spagaat die jij ziet? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder het extreme VB zouden traditionele partijen het nooit aangedurfd hebben om al eens kritisch uit de hoek te komen. Het is niet ondanks maar dank zij het VB dat ze de zaken aanpassen. Het klinkt paradoxaal maar dat is het niet. BDW heeft dat door en borduurt erop verder. Hij verlaagt de drempel. Ik hoop dat hij borduurt en niet het zandmanneke aan het spelen is. En wat is de term 'racistisch' nog waard? Wat is de term 'vrede' of de term 'diplomatisch' nog waard? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
blijkbaar het enigste wat in uw kadaverdiscipline past ??
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Allez, dus u gaat me zelfs al aanvallen voor zaken waar ik u gelijk geef? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan denk ik, probeer daar maar eens Vlaanderen onafhankelijk mee te krijgen... Niet dat ik de N-VA'ers wil goed spreken, in geen geval, maar er zitten overal van die mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;6361265]
Citaat:
Tja, ik heb dan wel begrepen dat ze met 'veiligheid' de context van vreemdelingen beogen. Is het zo moeilijk om het kind met de naam te noemen. De Vlaamse politicus verfijnt zich in de kunst van het verbloemen, in het euphemisme en weet ik veel welke stijlfiguren, naäperij vanuit Nederland, want die kunnen er nog wat meer van. Het is vreemd vast te stellen dat het woord 'onaanvaardbaar' gul uitgesproken wordt over een emailtje dat is uitgelekt of verkeerd is terechtgekomen, maar dat zelfde woord kom je niet tegen als het gaat over het feit dat criminaliteit in onze contreien grotendeels gepleegd wordt door 'mensen van daar'. Verbloeming oké, maar er is een grens. Wordt die overschreden dan zit je met hypocrisie. En hypocrisie ligt heel dichtbij 'bedrog'. Laatst gewijzigd door parsprototem : 11 oktober 2012 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
FDW heeft alles in kaart gebracht. Hj is zonder het te weten Jules Verne-achtig te werk gegaan. Ik dacht ook 20 jaar geleden dat die man bazelde. Maar nu denk ik er helemaal anders over. De traditionele partijen willen niet dat een Vlaming een assertieve Vlaming is. Altijd 'een Vlaming onder voorwaarden'. En als met die mentaliteit de niet meer te ontkennen problemen met de islam-populatie worden aangepakt, dan eindigen die politici met virtueel bloed aan hun handen. Ze doen alsof het een energieprobleem is.: we ontkennen het niet ... we maken er werk van ... we geven premies... oh, we trekken de premies terug in... oh, we hebben nog koolmijnen... oh, toch maar betalen ... Geklungel van hier tot daar. Laatst gewijzigd door parsprototem : 11 oktober 2012 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat ze er 'mensen van daar' mee bedoelen. De verwarring is zeer groot en ik begrijp die gêne niet om niet te specifiëren. Bij mijn weten maakt dat deel uit van een intellectuele communicatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: