![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij de les blijven P:
"Vlaams-Waalse transfers exploderen naar 16 miljard euro" http://trends.knack.be/economie/nieu...191184166.htm# Daar gaat de welvaart van Vlaanderen, met alle dank aan de traditio's waar Bart liever mee wil samenwerken dan met .., enfin. En het einde is nog niet in zicht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
In het huidige heersende politieke landschap van België betekent het samenwerken met het VB gewoon de doodsteek van de N-VA. Ze zullen -in het kielzog van het VB- als een racistische partij afgeschilderd worden. Net daarom is het ooh zo belangrijk dat -bij het uitdragen van de Vlaams-nationalistische boodschap- zij publiekelijk afstand nemen van het VB. Citaat:
Het VB heeft in zijn beginjaren ook de Vlaams-nationale gedachte uitgedragen, maar werd door de ander partijen via hun extreem-rechtse ideeën verstoten en bestempeld als racistisch. En zovele jaren later lijkt het alsof hun Vlaams-nationalistische inborst van toen geheel verdwenen is en dat het VB nu nog slechts een anti-islampartij geworden is. Net daarom moet de N-VA niet samenwerken met het VB, maar wel met die andere partijen. En vanbinnenuit -als een Trojaans paard- het systeem beinvloeden - veranderen - omverwerpen. Bij Franco-partijen en 'Vlaamse' Belgofr-partijen helpt de 'rede' niet. Als het niet van buitenuit beinvloed kan worden, dan maar van binnenin. Een Trojaanse evolutie. Citaat:
Citaat:
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 11 oktober 2012 om 20:30. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We moeten de Latijnse manier hanteren. Bestrijd de vijand met eigen wapens. Zorg voor een doordachte (maar daarom niet minder kordate) Trojaanse (r)evolutie.
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 11 oktober 2012 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit gehoord van omgekeerde discriminatie ? Interim bureaus mogen niet eens in hun fiches vermelden dat het over Makkaken gaat.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een confederaal model gaat dit probleem wel degelijk oplossen hopelijk in 2014. Gebeurt dat niet in 2014, dan pas heeft N-VA een probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() De kat komt uit de mouw. Jij doet hier een racistische uitspraak. Tegen de forumregels.
Laatst gewijzigd door stuyckp : 11 oktober 2012 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben persoonlijk tegen het cordon omdat het niet democratisch is, maar dat vergeten de VB-ers hier weer wijselijk. Laatst gewijzigd door stuyckp : 11 oktober 2012 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar racistisch aan ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hou je aub niet zo van den domme dat siert u niet. Jullie mogen van mij gerust op het VB stemmen hoor, niet dat jullie mijn goedkeuring nodig hebben, maar ik vind het alleszins beter dan groen cd&v of open vld. Laatst gewijzigd door stuyckp : 11 oktober 2012 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg het dan eens uit op het niveau dat jij mij inschat.
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo, "van den domme"? Ik zie geen schuld die bij het Vlaams Belang moet worden gelegd. Wel zie ik een ondemocratische reflex bij bepaalde mensen en groepen om het debat met andere ideeën uit de weg te gaan.
|
![]() |
![]() |