![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() Als ze een jobke willen, zullen ze hem moeten afzetten. En diegenen die dat weigeren moeten zich maar tot Allah wenden voor een uitkering. Je kan als moslimextremist je minachting voor de Westerse cultuur op opzichtige wijze via de hoofddoek niet blijven uitdragen en tegelijk uit de hand (blijven) eten uit die cultuur die je minacht.
|
![]() |
![]() |
#226 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ze naaien zichzelf dus. ![]()
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Schepen
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
#229 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou Turteltje effectief gaan zetelen in Antwerpen?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#231 |
Europees Commissaris
|
![]() Hmm.. da's niet waar maar hangt ervan af welke sluier je bedoelt. Je je bedekken met consumptie-maskers (make-up producten) of "losse haren en halfnaakte lichaam"? Indien jij dit laatste bedoelt, dan zou je wat moeten gaan lezen over oervrouwen en niet over vrouwen uit middeleeuwen.
|
![]() |
![]() |
#232 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK. Ik neem dat mee in de evaluatie.
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het geen provocatrices , dan zijn het uiterst domme vrouwen. Er is geen enkele reden waarom vrouwen zich zouden afdekken en minachting voor hun eigen vrouwelijkheid zouden moeten tonen.Ze worden allemaal met haar geboren, dat is de natuur zelve. Ze maken zich enkel belachelijk door te volharden in de achterlijkheid. Niet voor niets dragen ze zo bij aan de zelfmarginalisering van de moslimgemeenschap, hier en elders in het Westen. |
|
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ware zin ervan hebben ze al lang en nooit begrepen. Ze lopen er zelfs binnenhuis mee rond weet ik uit goede bron. Het feit dat het voor sommige moslima's iets van levensbelang schijnt te zijn en bij andere moslima's die zonder hoofddoek rondlopen blijkbaar niet, geeft al een goede indicatie hoe geschift jullie moslima's zijn |
|
![]() |
![]() |
#237 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Stel dat een Jood met een keppeltje in mijn bakkerij binnenkomt. Ik WEET dat die Jood die keppeltje op heeft, omwille van zijn geloof, en NIET om mij te PESTEN. Zijn geloof is ERKEND in de wereld en heeft heel veel aanhangers. DUS uit RESPECT voor zijn geloof en voor hem bedien ik hem zoals ik een andere klant zou bedienen. Ok, het is RAAR, maar zo zit de wereld in elkaar. Nu als er een man binnenkomt, in ZWEMBROEK en met een COWBOYHOED op, EN hij wil ook nog eens mijn klanten TOESPREKEN, dan smijt ik hem VRIENDELIJK de straat en bel de politie op! ![]() ![]()
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bekijk de sociaal succesvolle moslima's, die komen niet meer buiten met zedigheidsdoek. Ze zouden zelf niet meer durven. Ze zouden zelf niet meer willen want ze beseffen hoe belachelijk ze zouden overkomen. |
|
![]() |
![]() |
#239 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je weet er blijkbaar heel weinig over, maar wil toch mee discussiëren. ![]()
![]() |
#240 |
Schepen
|
![]() Ok, zo ken ik je weer. Ik dacht ff dat je normaal geworden was.
![]()