![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, zielig hoe de kiezers van de traditionele partijen hun verlies niet kunnen verwerken en het kleinste detail uitvergroten als zijnde een belangrijke zaak. Het toont duidelijk hoe dergelijke mensen denken en het is maar goed ook dat dit soort idioten vandaag lik op stuk hebben gekregen en dit was nog maar het begin.
|
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was niet eens zo'n goede muziek.
En inderdaad, veel te lang aangehouden. Een goede, zelfs een middelmatige dj had al lang moeten aanvoelen dat het genoeg was. Het begon Chinees/Noord-Koreaans te worden. Nu vond ik het ook wel een uitschuiver van de burgemeester. Hij had evengoed kunnen zeggen "pliieeees ..." Verder: als dat alles is wat we kunnen zeggen als uitschuiver, tegenover de verzoenend-democratische taal en de felicitaties aan alle winnende partijen, dan zit het nog altijd heel goed. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of nog beter: Aanschouw, gij allen, Plebs van Antverpia, de Grave van Vlaandreh'n en zijn gevolg ... (Heil, Heil, Heil...) Hierlangs uwe majesteit, dat wij uw misplaatste bescheidenheid voor de 3e maal mogen ontwaren in dit Déj�*-vû-spektakel. A.u.b., here De Wevere, vergast u ons nog eens op van de platte quotes. Die passen perfect bij de rommel die de middenklasse zal mogen vreten tijdens de voedselcrisis van 2013. Die blonde snol in the back is overigens geen katje om zonder handschoenen aan te pakken... Holy Homans... Dat wijf ben ik nu al beu gezien. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch was het een beetje een schok , te horen dat ( welteverstaan in een stress situatie ) een groot man , die zoveel stemmen haalt van de kleine man , dan plots een kleine man die verantwoordelijk is voor de muziek , " idioot te noemen . de situatie was begrijpelijk nogal chaotisch , en de organistaie kon dan wel beter om die slechte muziek niet te laten doorrazen terwijl De Wever al in uitzending was . |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() al dikke spijt dat ik niet op hem heb gestemd zal het in 2014 goedmaken Bart
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 14 oktober 2012 om 20:41. |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stond Dewever te trippen op zijn dieetpillen en veel te weinig slaap? Of had hij zijn bek al goed tegen de fles gezet? Ik kan het u niet zeggen. Maar iemand die Darth Vader in een Avatar gebruikt, is ofwel zelf een trol, ofwel gewoon een NURT. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar U hebt het mis : mijn 2 zoontjes hebben die avatar gekozen omdat zij fan zijn van Star Wars (zelf heb ik er niets mee). Nog een kleine tip : het is NERD. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was niet bepaald een politieke analyse mister Vito het was een voorval / uitlating van een persoon , zijnde Bart De Wever die ik had opgemerkt . mag dat iets anders zijn dan een POLITIEKE analyse . Toch mijn vriendelijke groeten voor uw verkeerde inschatting . Ik geniet soms wel als ik reacties lees , mag dat ? |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ik heb de draad geopend , en het debacle opgemerkt , maar Uw uitspraak is een persoonlijke aanval .
Uiteraard kan niemand ontkennen dat de muziek een misbaksel van een keuze was en dat die muziek gewoon uit moest als er een TV opname start van een toespraak voor rechtreeks uitzending . Het was niet Bart De Wever die dat had moeten stopzetten , er zou beter moeten georganiseerd geweest zijn en een verantwoordelijk persoon had de DJ de opdracht eerder moeten geven om dat misbaksel van ritmisloos lawaai stop te zetten . Maar waar het om gaat is dat Bart opmerkt dat de uitzending loopt , terwijl dat lawaai blijft draaien , en dan alsnog zelf in de fout gaat door het scheldwoord " idioot " uit te spreken hoorbaar op TV . |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
http://www.n-va.be/citaten/tussen-vl...-weinig-ruimte Tja ...
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |