![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zouden ze gaan doen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#65 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Stemmen op
![]() Stemmen op een extremistische partij met een marginaal programma en dito kiespubliek (aantal) is stemmen op de gedoodverfde oppositie...net als stemmen op VB die wel qua kiezersaantal véél meer invloed hadden maar qua programma te extremistisch voor een bestuur.. Ik heb (nu) NIET op de nv-a gestemd, ik stem lokaal op lokale thema's...niet op nationale Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 15 oktober 2012 om 18:30. |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de gemiddelde kiezer te dom is om te weten wat goed voor hem is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() ²
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge moet tussen pot en pint eens aan die mensen uitleggen wat de mogelijke gevolgen zijn van hun keuze voor NVA wanneer dezen hun doel i.v.m. werkloosheid realiseren. |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ik sta ook niet achter het hele socio-economische programma van de nv-a maar men moet nu ook weer niet doen dat het in deze tijden voor werklozen peis & vree is...er is nu eenmaal een economische realiteit...
|
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is een andere discussie. Hier gaat het er over dat veel NVA-kiezers totaal geen idee hebben van wat de gevolgen van hun keuze zal zijn.
|
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het totaal in de soep draaien van het Belgische staatsmachien, zou men mogen hopen ? Tot het zo dramatisch wordt dat die opgeblazen wordt (figuurlijk he) door de catastrofe die zich zal voltrekken ? Bloed, tranen en zwarte miserie ? Het moeten opeten van uw eigen kinderen ? Een ontploffende kerncentrale ? Alle middelen zijn goed he.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 oktober 2012 om 19:54. |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan mij in elk geval geen dramatischer situatie voorstellen dan wanneer sossen hun programma realiseren he. Iedereen arm en geen enkele productiemogelijkheid meer, maar wel een pak wetten die stellen dat we allemaal in de grootste luxe moeten leven bij decreet.
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dus hetzelfde, en ja van mij mag Vlaanderen onafhankelijk worden ook al is de helft van mijn familie franstalig. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |