![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6021 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ter zake : Hoeveel politici hebben de afgelopen weken aan je deur gestaan of je op de meest onverwachtse momenten (bv in de rayon met babyvoeding in de GB) een polleke trachten te geven in de hoop dat je op hen zou stemmen ? Ben je beïnvloedbaar door dergelijke zaken ? Ik krijg allemaal verkiezingsdrukwerk waarin het adres handgeschreven is, om persoonlijker over te komen. Ik neem het ook persoonlijk: waar halen die kloefkappers mijn persoonlijke gegevens eigenlijk vandaan ? Waarom zijn kinderen zo dol op felle kleurtjes ? Waarom hebben politieke partijen allemaal felle kleurtjes op hun affiches ? Is er een verband ?
![]() |
![]() |
#6022 |
Minister-President
|
![]() Wat vind je van steampunk?
![]() |
#6023 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#6024 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal dus mijn antwoord voornamelijk op wat ik in de vakpers en van mijn geachte collega's heb opgevangen baseren. Met dit voorbehoud: Komen Eten (met Iwein Segers) Komen Eten (met Peter Van Asbroeck) So You think you can dance Hole in the wall Beauty en de nerd (als beauty) Beauty en de nerd (als nerd) Idool Big Brother Temptation Island (als verleidster) Temptation Island (als onderdeel van een koppel) Sterren springen Expeditie Robinson
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 oktober 2012 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6025 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoelde dat het me niet duidelijk is of de oude Arabische cijfers echt waren zoals in de presentatie, maar dat het hoe dan ook een leuke constructie is.
![]() |
#6026 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat vind jij van de uitslag in Antwerpen? heb je schrik voor de toekomst van Antwerpen of net niet?
gaan er grote veranderingen komen in het beleid?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6027 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De "Ik hou van A" van het VB vond ik nog de beste, rekening houdend met het doelpubliek (waartoe ik niet behoor). Veel effect had hij overigens niet. Ook enkele "gepersonaliseerde" brieven ontvangen (van Stadslijst, zowel SP.A als CD&V), VLD, N-VA. En ik neem dat ook persoonlijk: waar halen die kloefkappers onze persoonlijke gegevens eigenlijk vandaan ? Citaat:
Voor de politieke partijen: zal maar niet de de bal in het open doel trappen, zeker. ![]()
![]() |
![]() |
#6028 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ik dringend werk moet maken daar iets van te lezen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 oktober 2012 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6029 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6030 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6031 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had het liever anders gezien (surprise).
Citaat:
Neen, wat deze uitslag net zo absurd maakt. We krijgen nu wel voor 18 maanden een parttime burgemeester, ook niet ideaal.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 oktober 2012 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6032 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wel, maar ik bedoelde brieven naar bepaalde doelgroepen. Dat de partijen die adressenlijsten hebben gekregen zint me eerlijk gezegd niet.
![]() |
#6033 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wees gerust. Die krijgen ze niet. Je geeft bijvoorbeeld aan TNT aan dat je drukwerk huis-aan-huis gepersonificeerd (op naam) bezorgd wilt hebben, en dat regelen zij dat met de drukker: c'est ça
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6034 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En je wil liever proberen een man in een relatie in je b ![]() ![]() ![]() ![]() Kan je die antwoorden wat verder duiden ?
![]() |
![]() |
#6035 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ga jij deelnemen aan de rouwmars in Antwerpen ?
![]() |
#6036 |
Banneling
|
![]() Okee, moreel dilemma :
Ik heb ooit Kallikles 100 kritische opmerkingen beloofd, en heb dus nog een uitstaande schuld van circa 90. Bij het nalezen van z'n forummer vd week draad merk ik nu - en ik zweer dat ik nuchter ben en best wel lucied - ... dat het discours van Kallikles heel wat trekken vertoont die perfect passen in een ... en dit is geen grap dus ... in een joodse traditie Maar ik aarzel. Moet ik die stelling uitbouwen in een draad ? Waarmee ik ongetwijfeld de forumgodsdienstoorlog zou aanwakkeren. ![]() En misschien ook verantwoordelijk zou kunnen worden voor een aantal individuele identiteitscrisisen. ![]() Wat te doen ? wat te doen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6037 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat zo is, dan zit het inderdaad anders. Dat allerlei specifieke adressenlijsten bij de politieke partijen (en dus hun militanten) konden geraken vond ik maar eng.
![]() |
![]() |
#6038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Beauty en de nerd: - als "beauty" speel ik het dom blondje, maar met een beetje geluk is mijn teamgenoot een interessante nerd; - als "nerd" zit ik opgescheept met een weliswaar knappe maar wellicht oerdomme vent. Temptation Island: Ik moet niet meer bewijzen dat ik braaf ben. En ik mag toch eens een andere rol dan in het echte leven spelen. ![]()
![]() |
![]() |
#6039 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
![]() |
#6040 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat de uitspraak "Kallikles, je vertoont heel wat trekken die perfect passen in een joodse traditie" met hem niet tot een forumgodsdienstoorlog zal leiden. De uitspraak, en de door mij verwachte reactie van Kallikles, kan echter wel bij een aantal van zijn forumvriendjes een gevoel van onbehagen veroorzaken (of erger ![]() Maar bon, een ernstig bedoelde thread op dit forum opstarten zou ik nu in elk geval niet eens overwegen.
![]() |