![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we nu een ambtenaar een volwaardig loon moeten betalen, of een werkloze een minimumloon, dan weet ik wel wat kiezen hoor.
De pot waar die uit betaald worden is effectief dezelfde. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 oktober 2012 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja, je hebt er duidelijk sterk over nagedacht. Nogmaals, zet de schaar in het ambtenarenkorps waar er effectief te veel zijn, want zomaar snoeien is cafépraat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
U moet me niet beginnen afschieten omdat ik een vraag stel. Hebt U een beter antwoord? Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() Citaat:
Daarna kunnen er conclusies getrokken worden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zijn er meer dan genoeg bedrijven waarvan de leiders zich geen drol aantrekken van dat alles, en daar kieperen ze volk buiten, om met minder volk dezelfde taken te blijven doen. Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van zolang dat Raf bij diegenen is die ontslagen worden ben ik al tevreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier een greep uit Google.
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() NEEN.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, het aantal ambtenaren heeft niks te maken met de efficientie.
Awel, als de ambtenaren dan efficient hun werk zouden doen, waarom lezen we dan zoveel kafkaiaanse toestanden in de kranten? Of ondervind het eens in levende lijve. Rij maar eens van de Belgische snelweg de grens over. Ik weet het, Raf heeft al een paar keer geargumenteerd dat zulke dingen niks te zien hebben met de ambtenarij. Vraag maar eens een document op bij de overheid. Doe een bouwaanvraag. Als ik aan dat tempo mijn werk zou doen, dan weet ik wat ik nu als job zou hebben. Geen.
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() De afvloeiïngen bij privatisering van overheidsbedrijven zullen wel niet omwille van de hoge graad van nuttigheid van elke werknemer zijn. Ook vandaag bestaan er nog enorm logge structuren (NMBS bv.) die nodeloos ingewikkeld ineen zitten ergo teveel aan personeel hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Maar of het een stuk overzichtelijker zou kunnen, daar ga ik niet over discuteren, weet ik veel. Het zal wel zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Wat betreft je bouwaanvraag en het, in jouw geval, lange wachten op het antwoord: kan het misschien zijn dat men te weinig mensen in dienst heeft bij de overheidsinstelling die dergelijke zaken behandelen ? Want je wil dat je dossier snel behandeld wordt - hetgeen logisch is - maar tegelijkertijd pleit je voor veel minder ambtenaren. Enerzijds klagen over het teveel van ambtenaren en anderzijds klagen over lange wachttijden is toch niet heel erg consequent. Als je in de winkel lang moet wachten aan de kassa omdat er maar twee kassa's open zijn, ga je toch niet pleiten om nog een kassa te sluiten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En moest ook dat je niet overtuigen, leg dan eens uit waarom België in godsnaam 4 ambtenaren op 100 Belgen nodig heeft, meer dan in de buurlanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |