![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Armstrong ook niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Advocaat Armstrong "Hij streed met gelijke wapens tijdens zijn zeven Tourzeges."
http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.1454087 Lijkt mij toch een bekentenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
The world according to Armstrong Laatst gewijzigd door Gelogeerde aap : 22 oktober 2012 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() UCI beslist vrijdag over opvolgers Lance Armstrong
http://www.telegraaf.nl/telesport/wi...innaars__.html Zou men niet beter iedereen een plaats terugzetten en de rondes 1999-2005 zonder winnaar laten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ullrich reed met pevenage, achter de rug om van telekom, rap naar Spanje (zo'n beetje gelijk iedereen in die tijd) Armstrong liet ferrari en fuentes op kosten van Us postal naar amerika komen en opdrachtgever was bruyneel ![]() amrstorng was de enige echt ploeggeorganiseerde doping, ze hebben zelfs jonge renners aangezet om te pakken en Merckx is ook een keer of 3 betrapt als ik me niet vergis wie denkt dat koers nu zuiver is en de jonge renners properder moet eens aan bvb Schleck en contador denken. ook allebei gepakt. natuurlijk niet onlogisch aangezien alle soigneurs, arsten, mecaniciens, ploegleiders en bondsverantwoordelijken rot tot op het bot zijn. zet eens een jonge coureur bij bvb Riis (mr 60%). Laatst gewijzigd door 1207 : 22 oktober 2012 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Merckx is gepakt en Indurain komt uit Banesto/once. de ploeg waar Bruyneel zijn epo-opleiding gekregen heeft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Wat met de UCI? Pat McQuaid blijft aan en verschoont nog even Hein Verbruggen door te stellen dat hem niets te verwijten valt , even Lance Armstong offeren en terug naar af? Het signaal dat Rabobank afgelopen week heeft gegeven is blijkbaar niet echt doorgedrongen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Lance is geen offer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tom Boonen wist gisteren te melden dat hij nooit een fan van Armstrong is geweest. Hij wist ook te melden dat er niks in het wielrennen moest veranderen omdat volgens hem nu alles 100% clean gebeurt... Waar en wanneer hebben we dat nog gehoord. Dat is zowat hetzelfde als een Roemeense dievenbenden die al 15 keer gepakt is die zegt dat ze nooit meer zullen stelen. Wie gelooft dat nu? Zou men niet beter gewoon de Tour afschaffen? Dat is nu zonder twijfel de grootste schandvlek van het wielrennen geworden want de grootste schandalen zijn daar altijd aan het licht gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Wat met het prijzengeld en de wedde? Dat gastje verdiende tot 3,5 miljoen € per jaar, oneerlijk verworven in een competitiesport
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zopas gehoord op de radio dat de claims niet zo lang meer op zich zullen laten wachten. Hij kan maar beter een serieuze spaarboek hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1) atletiek is ook een dopingbastion 2) china en olympische spelen 3) in andere populaire ( bvb amerikaanse) sporten is dopingcontrole een vreemdwoord 4) messi werd/wordt volgepompt met groeihormoon hier wordt er toch met meer dan 2 maten en gewichten gemeten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zei al eerder dat je zo'n tour niet wint op volkorenbrood en geuze. Wat er in het peleton rondgaat van produkten is waarschijnlijk genoeg om een apotheker te vullen . Maar zelfs al zou bijvoorbeeld ik het nemen... 'k zou nog steeds niet echt vlotjes de Mont Ventoux oprijden. En daarom, 't is aan de controleurs om het te bewijzen. Ik weet ook wel dat ze niet zuiver rijden maar dat doet toch niet al te veel af aan de prestaties die ze leveren. |
|
![]() |
![]() |