Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 oktober 2012, 00:28   #821
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Bedankt dat ge het eindelijk toegeeft dat de openbare weg van iedereen is. Dus ook van de nudisten. En of de meeste mensen daar bezwaar tegen hebben durf ik te betwijfelen. heb je daar bewijzen van? En zelfs dan nog maakt dat totaal geen verschil uit.
Wat de meeste mensen maakt geen enkel verschil uit ? Je bent duidelijk géén voorstander van democratie. Maar dat had ik al begrepen.
Ondertussen blijft naaktlopen op de openbare weg VERBOTEN. Op straffe van boete's en/of gevang.
En of jou dit aanstaat maakt geen enkel verschil uit.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 00:29   #822
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Je zoekt je er weer uit te lullen maar dat heb ik nergens geïnsinueerd.
Je hebt het niet geïnsinueerd, je hebt het duidelijk geschreven.
Oud 22 oktober 2012, 00:32   #823
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Wat de meeste mensen maakt geen enkel verschil uit ? Je bent duidelijk géén voorstander van democratie. Maar dat had ik al begrepen.
Ondertussen blijft naaktlopen op de openbare weg VERBOTEN. Op straffe van boete's en/of gevang.
En of jou dit aanstaat maakt geen enkel verschil uit.
Correct, dus moet daar verandering in komen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 00:34   #824
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt het niet geïnsinueerd, je hebt het duidelijk geschreven.
Als je dat meent gelezen te hebben, raad ik u aan een cursus begrijpend lezen te gaan volgen.
Oud 22 oktober 2012, 00:35   #825
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Niet dat het u een moer aangaat maar inderdaad doe ik niet actief mee aan naturisme maar dat sluit niet uit dat ik in het verleden daar niet aan zou hebben deelgenomen. Dus uw betoog hier slaat nergens op.
Sluit niet uit blabla. Je doet er niet aan mee, basta.
En de énige reden dat je die beweging verdedigd, is om een beetje interressant over te komen, en een "progressief " laagje vernis over uw totalitaire gedachtengang te smeren.
En misschien omdat je zo iemand bent die het laatste woord wil hebben.
Persoonlijk denk ik dat je met die naturisten niks inzit.
Oud 22 oktober 2012, 00:37   #826
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Correct, dus moet daar verandering in komen.
Wel, maak er werk van in plaats van hier te zagen.
Hebde al een wetsvoorstel ingediend ? Of denkt ge dat het vanzelf zal komen ?
Oud 22 oktober 2012, 00:37   #827
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sluit niet uit blabla. Je doet er niet aan mee, basta.
En de énige reden dat je die beweging verdedigd, is om een beetje interressant over te komen, en een "progressief " laagje vernis over uw totalitaire gedachtengang te smeren.
En misschien omdat je zo iemand bent die het laatste woord wil hebben.
Persoonlijk denk ik dat je met die naturisten niks inzit.
Niet wil hebben, ik heb het laatste woord, en wat gij denk zal me worst wezen.
Oud 22 oktober 2012, 00:38   #828
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Als je dat meent gelezen te hebben, raad ik u aan een cursus begrijpend lezen te gaan volgen.
Leer jij begrijpend schrijven. Want voor het moment zit je maar te sukkelen vind ik.
Oud 22 oktober 2012, 00:39   #829
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, maak er werk van in plaats van hier te zagen.
Hebde al een wetsvoorstel ingediend ? Of denkt ge dat het vanzelf zal komen ?
Waarschijnlijk niet, maar daarom wordt er ook aan gewerkt, tot groot ongenoegen van zij die het niet kunnen verkroppen.
Oud 22 oktober 2012, 00:40   #830
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leer jij begrijpend schrijven. Want voor het moment zit je maar te sukkelen vind ik.
Zie je wel, jij vindt dat. Dus met rede dat ik je aanraad om een cursus begrijpend lezen te gaan volgen.

Laatst gewijzigd door Garry : 22 oktober 2012 om 00:41.
Oud 22 oktober 2012, 00:43   #831
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Niet wil hebben, ik heb het laatste woord, en wat gij denk zal me worst wezen.
Een echt fürherke, het Garry-kke. Agressief, onbeleefd, met een vulgair avatar, veegt er zijn kloten aan wat de anderen wensen/denken/zeggen, het enige dat hem interresseert is zijn eigen grote gelijk.
En niet eens genoeg moed om zijn pietje in het publiek te tonen. Hij vind het wel lollig als anderen het doen, in zijn plaats.
Een triestig ventje in feite...
Oud 22 oktober 2012, 00:57   #832
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een echt fürherke, het Garry-kke. Agressief, onbeleefd, met een vulgair avatar, veegt er zijn kloten aan wat de anderen wensen/denken/zeggen, het enige dat hem interresseert is zijn eigen grote gelijk.
En niet eens genoeg moed om zijn pietje in het publiek te tonen. Hij vind het wel lollig als anderen het doen, in zijn plaats.
Een triestig ventje in feite...
Zo iets noemen ze dan, een uiting van machteloosheid. Ze staan figuurlijk althans met de rug tegen de muur, ieder mogelijk tegenargument werd onderuit gehaald, en dan gaan ze wat brabbelen over Fürherke en agressief en onbeleefd en vulgaire avatar's, maar gebruiken daarbij wel zelf uitdrukkingen zoals," KLOTEN aan vegen, PIETJE in het publiek te tonen en HANGTIETEN" enz.

En dan heeft dat nog de hoogmoed, andere een triestig ventje te durven noemen. Ja... En français ils appellent cela, manque d'éducation!

Maar dat soort verwijten zijn wij VB'ers al lang gewoon, en om eerlijk te zijn, door de jaren heb ik wat dat betreft een rug gekregen zoals een vetgans, 't schuift er allemaal op af. Voor ieder objectief oordelend mens zegt dat veel meer over u dan over mij.

Laatst gewijzigd door Garry : 22 oktober 2012 om 01:26.
Oud 22 oktober 2012, 17:25   #833
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Zo iets noemen ze dan, een uiting van machteloosheid. Ze staan figuurlijk althans met de rug tegen de muur, ieder mogelijk tegenargument werd onderuit gehaald, en dan gaan ze wat brabbelen over Fürherke en agressief en onbeleefd en vulgaire avatar's, maar gebruiken daarbij wel zelf uitdrukkingen zoals," KLOTEN aan vegen, PIETJE in het publiek te tonen en HANGTIETEN" enz.

En dan heeft dat nog de hoogmoed, andere een triestig ventje te durven noemen. Ja... En français ils appellent cela, manque d'éducation!

Maar dat soort verwijten zijn wij VB'ers al lang gewoon, en om eerlijk te zijn, door de jaren heb ik wat dat betreft een rug gekregen zoals een vetgans, 't schuift er allemaal op af. Voor ieder objectief oordelend mens zegt dat veel meer over u dan over mij.
Klap er eens over in de volgende partijvergadering, over het wettelijk maken van openbaar naaktlopen . Misschien kan de partij een wetsvoorstel indienen ? Dat zou mogelijk nog wat volk trekken ? Eigen Bloot Gat Eerst !
Beter ! Geef zelf het voorbeeld : ga naakt op de grote markt staan met een plakkaat : Bloot en vrolijk met de VB ! Gij veegt daar toch wel uw kloten aan zeker, dat iedereen je hangtieten en je pietje kan zien ?
Oud 22 oktober 2012, 18:05   #834
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klap er eens over in de volgende partijvergadering, over het wettelijk maken van openbaar naaktlopen . Misschien kan de partij een wetsvoorstel indienen ? Dat zou mogelijk nog wat volk trekken ? Eigen Bloot Gat Eerst !
Beter ! Geef zelf het voorbeeld : ga naakt op de grote markt staan met een plakkaat : Bloot en vrolijk met de VB ! Gij veegt daar toch wel uw kloten aan zeker, dat iedereen je hangtieten en je pietje kan zien ?
Dit beschouw ik als een overwinning. Ik heb het hier niet met een aligator te doen maar met een heel klein hagedisje.
Oud 22 oktober 2012, 22:55   #835
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Dit beschouw ik als een overwinning. Ik heb het hier niet met een aligator te doen maar met een heel klein hagedisje.
Overwinning ? W�*t heb je bereikt ? Zijn er nieuwe wetten gemaakt betreffende openbare zedenschennis ?
Ik zal je zeggen waarom juist jij hier op de (forum)barrikade springt voor naturisten/nudisten : dat is enkel en alleen voor zo ver mogelijk in de tegenovergestelde richting te gaan als de boerka-maniakken.
Je zou het tof vinden dat de mensen bloot op straat mogen lopen om die overdreven preutse godsdienstwaanzinigen op stang te jagen. Lekker wat olie op het vuur kappen. D�*t is jouw doel.
En jij kijkt er naar. Confortabel aangekleed natuurlijk. Zonder zelf het miste of geringste risico te nemen.
Je bent door de mand gevallen.
En ga nu nog maar wat ( virtuele )haantjes neuken.

Laatst gewijzigd door Aligator : 22 oktober 2012 om 22:57.
Oud 22 oktober 2012, 23:03   #836
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 23:14   #837
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
.
.
Oud 23 oktober 2012, 00:17   #838
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Overwinning ? W�*t heb je bereikt ? Zijn er nieuwe wetten gemaakt betreffende openbare zedenschennis ?
Ik zal je zeggen waarom juist jij hier op de (forum)barrikade springt voor naturisten/nudisten : dat is enkel en alleen voor zo ver mogelijk in de tegenovergestelde richting te gaan als de boerka-maniakken.
Je zou het tof vinden dat de mensen bloot op straat mogen lopen om die overdreven preutse godsdienstwaanzinigen op stang te jagen. Lekker wat olie op het vuur kappen. D�*t is jouw doel.
En jij kijkt er naar. Confortabel aangekleed natuurlijk. Zonder zelf het miste of geringste risico te nemen.
Je bent door de mand gevallen.
En ga nu nog maar wat ( virtuele )haantjes neuken.
Ja. Ja. Ja. en Ja. Ik groepeer al het positieve met één maatregel. Dat noemen ze dan ook efficiëntie. Gij ligt u liever druk te maken over een blote borst of bil. Uw goed recht, maar dat alles verandert niets aan de zaak, dat ook een naturist evenzeer rechten heeft als een niet naturist. En dat naakt lopen tot op vandaag nog niet aanvaard wordt is slechts een spijtige, maar zeker nog maar een tijdelijke aangelegenheid. Tot zolang ze nog gangbaar is mag jij je in je handjes wrijven. Geniet er nog maar van, zolang het nog duren zal dat het verboden is.
Oud 23 oktober 2012, 16:27   #839
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Ja. Ja. Ja. en Ja. Ik groepeer al het positieve met één maatregel. Dat noemen ze dan ook efficiëntie. Gij ligt u liever druk te maken over een blote borst of bil. Uw goed recht, maar dat alles verandert niets aan de zaak, dat ook een naturist evenzeer rechten heeft als een niet naturist. En dat naakt lopen tot op vandaag nog niet aanvaard wordt is slechts een spijtige, maar zeker nog maar een tijdelijke aangelegenheid. Tot zolang ze nog gangbaar is mag jij je in je handjes wrijven. Geniet er nog maar van, zolang het nog duren zal dat het verboden is.
Maar jonge toch, de dag dat dat toegelaten is, neem ik het er gewoon bij, en profiteer van naar de mooie blote meisjes te kijken. Voor de mottige draken zal ik dan wel mijn ogen toeknijpen. Ik ga daar niet wakker van liggen hoor.
Tja , als zelfs bekende mensen zich aan dit gedrag overgeven, hé, wat kan ik dan nog zeggen ?http://www.google.fr/imgres?q=naakte...9,r:1,s:0,i:72
De uitvinder van een ideologie die zelfs vandaag nog een bekende Vlaamse partij inspireert gaf zich reeds over aan naturisme, dus helemaal slecht kan het wel niet zijn zeker !
Oud 23 oktober 2012, 17:55   #840
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar jonge toch, de dag dat dat toegelaten is, neem ik het er gewoon bij, en profiteer van naar de mooie blote meisjes te kijken. Voor de mottige draken zal ik dan wel mijn ogen toeknijpen. Ik ga daar niet wakker van liggen hoor.
Tja , als zelfs bekende mensen zich aan dit gedrag overgeven, hé, wat kan ik dan nog zeggen ?http://www.google.fr/imgres?q=naakte...9,r:1,s:0,i:72
De uitvinder van een ideologie die zelfs vandaag nog een bekende Vlaamse partij inspireert gaf zich reeds over aan naturisme, dus helemaal slecht kan het wel niet zijn zeker !
Ik ken die precies. Is dat niet Steve Stevaert, vermomt als Charlie Chaplin?

Niet naturisten zien er ook niet altijd schitterend uit hoor. http://twicsy.com/i/FtPtUb

Laatst gewijzigd door Garry : 23 oktober 2012 om 18:01.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be