![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Er is een verschil tussen folklore als tijdsverdrijf en als kern van uw ideologie.
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik zou willen dat België een republiek wordt (en dat wil ik) lijkt het mij niet echt efficiënt om de goegemeente te overtuigen van mijn ernst en ideeën als ik in een carnavalspakje rondloop, hoempapa muziek speel en met vlaggen sta te zwaaien.
En ja, ik heb dat ook bij vakbondsacties en oudstrijders. |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 25 oktober 2012 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat pakweg de Ijzerwake meer beoogt dan enkel slagkracht. Het is één van de weinige mogelijkheden waarbij elementen van de radikale Vlaamse vleugel van de Vlaamse beweging kunnen samenkomen én hun boodschap uitdragen. Dit is belangrijk omdat zij daarbuiten en daartoe weinig kans hebben gezien het cordon mediatique rond alles wat Vlaams en separatistisch is. Als wij zelfs die zeer zeldzame samenkomsten zouden afschaffen zou de boodschap Zelfbestuur - Nooit meer oorlog - Godsvrede nimmer het daglicht zien.
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Ik heb niet de indruk dat dit de slagzinnen zijn van de ijzerwake.
Wel "eerherstel voor homofiel Verschaeve" en consoorten. |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
streven en er voor uitkomen =/= radicalisatie.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, iedereen heeft een persoonlijke mening, gelukkig moet de Vlaamse beweging met de uwe geen rekening houden. Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 oktober 2012 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze zaak geeft me een zeer onaangenaam gevoel.
"De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen is ophouden te bestaan" Bart De Wever in De Morgen. Overgenomen door D.S. van 24 oktober. Ik viel bijna van mijn stoel toen ik dit las. Ik heb in de loop van de voormiddag telefonisch contact opgenomen met N-VA nationaal. Een vriendelijke woordvoerster vertelde me dat de uitlatingen van BDW uit hun context gehaald waren en niet overeenstemden met hetgeen BDW werkelijk had gezegd. Meerdere mensen hebben in dit verband de N-VA gecontacteerd aldus de woordvoerster. In dit verband volgende bedenking : wat heeft Bart De Wever exact gezegd? Hierover moet zo snel als mogelijk duidelijkheid komen, al wordt de politieke agenda bepaald door het Genkse drama. Hij alleen kan daar op antwoorden. Hoedanook heeft de voorzitter door zijn onnodige én ongefundeerde aanval op de Vlaamse Beweging Vlaanderen en zijn eigen partij géén dienst bewezen. Zoveel is duidelijk. |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() Folklore als kern van ideologie is nog het slechtste niet. Het Vlaams-nationalisme is het braafste nationalisme van Europa. Geen bommen, maar dansmariekes. Geen rebel songs maar "de stille kempen". Geen vermoorde politieagenten of politieke tegenstanders maar vendelzwaaiers. Laten we ons gelukkig prijzen met de folklore van de Vlaamse Beweging. Laat die mensen toch doen.
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Daarom ben ik het ook met u eens en wil ik zijn verhaal hieromtrend zeer zeer graag eens horen...en dringend... Want: nu de NVA in het oog van de mediastorm dreigt te komen kunnen zij eens aan hun ex mandatarissen van het VB gaan vragen hoe verschrikkeljk vals de media hun duurbetaalde job van anti-Vlaamse opiniekneding wel speelt hé... en tout cas...ik ben benieuwd...
![]() |
#75 |
|
![]() ²
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
3 ik ben er nog niet uit waarom, maar ik vermoed dat het met opzet is...
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Probleempje met godsvrede?
Ziehier: Citaat:
At your service, ![]()