Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2012, 16:04   #41
Vlanin
Banneling

Standaard

en gaan ze Elodi de hand schudden als hij op bezoek komt ?
Vlanin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 16:10   #42
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Veel mensen posten hier gewoonweg uit haat en angst voor de islam. Maar ik moet eerlijk bekennen, dat die foto,s wel iets pervers hebben.

Haat is een emotie die ik niet ken.
Angst voor de islam, zonder je gedachten te laten overmannen door die angst, lijkt mij uit lijfsbehoud eerder logisch.

Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste mensen op dit forum van de moslims niet meer verlangen dan wat wederkerigheid.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 16:18   #43
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Störm Bekijk bericht
Zeg, wordt eens volwassen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 16:54   #44
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zeg, wordt eens volwassen!
voor een permgebande mag die lang blijven vind ik
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 17:19   #45
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
voor een permgebande mag die lang blijven vind ik
Zeikstraal aka Xing Ho aka nog.zoveel.andere.nix aka kasumi wordt altijd effe gedoogd.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 19:37   #46
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Ik bedoelde wat je deed in de politiek.
Hij was gemeenteraadslid in Molenbeek. Op dit forum vertelt hij trots hoe hij hiervan misbruik meende te kunnen maken door een vrouw te stalken in metrohalte Weststation, zogenaamd omdat haar klederdracht hem niet aanstond...

Dat soort lieden zijn we liever kwijt dan rijk.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 19:56   #47
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Störm Bekijk bericht
Dezelfde stelling is jan en alleman toegedaan in vooruitstrevend openminded België nogthans.
Jan en alleman en Jan met de Pet is al lang een stadium verder dan jij. Je hebt iets gemist blijkbaar.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 20:10   #48
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Op uw vulgaire praat en groteske beledigingen ga ik uiteraard niet in.
Het probleem is dat hij jammer genoeg gelijk heeft, elk land met een meerderheid aan moslims heeft dezelfde problemen met inteelt, geweld, verkrachting, enz. Er is niet 1 moslim land waar je kunt spreken van vrijheid of gelijkheid die naam waardig.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 20:17   #49
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Pedofilie is in heel wat niet-Westerse landen heel normaal.

Ik word misselijk als ik die foto's zie.
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ld-brides.html
Ik word hier niet misselijk van. Die oudere man gaat zich niet vergripen aan dat kind.

Wij oordelen vanuit een context 'sociale zekerheid en sociaal vangnet'.

Vergelijk het met de 18de eeuw in bv Engeland: jonge dames die niet meteen of nooit een huwelijk zouden sluiten werden 'ward' van een onkel, of een ander mannelijk familielid die het breder had. Zelfs van een goede familievriend.

Uiteindelijk worden die meisjes ondergebracht onder de supervisie van een mannelijk clanlid die de middelen heeft om het kind op te nemen.
Hetzelfde gebeurt maar onder een andere vorm in zwart Afrika. Wij snappen van dat systeem heel weinig en dan vergalopperen we ons ook wel eens.

Ideaal is dat systeem niet maar het alternatief is het zeker niet: in de handen vallen van een vreemde man die 'koopt' en dan verliest de familie alle controle en is het meisje zo goed als opgegeven. En misbruik en mishandeling of prostitutie nog voor het kind haar regels heeft.

Ik vind dat wij in het westen ook wel eens met twee voeten op de grond mogen staan en de haalbaarheid van onze maatschappelijke aannames mogen toetsen aan de haalbaarheid van maatschappijen waar sociale zekerheid, OCMW onbestaande zijn en nooit bestaan hebben.

In de keuze van meter en peter werd er vroeger toch ook gekeken naar de centen? Of niet?

'She is my niece.' ... 'She is my ward.' ... Ja, ja.
Oud 26 oktober 2012, 20:30   #50
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik word hier niet misselijk van. Die oudere man gaat zich niet vergripen aan dat kind.

Vergelijk het met de 18de eeuw in bv Engeland: jonge dames die niet meteen of nooit een huwelijk zouden sluiten werden 'ward' van een onkel, of een ander mannelijk familielid die het breder had. Zelfs van een goede familievriend.

Uiteindelijk worden die meisjes ondergebracht onder de supervisie van een mannelijk clanlid die de middelen heeft om het kind op te nemen.
Hetzelfde gebeurt maar onder een andere vorm in zwart Afrika. Wij snappen van dat systeem heel weinig en dan vergalopperen we ons ook wel eens.

Ideaal is dat systeem niet maar het alternatief is het zeker niet: in de handen vallen van een vreemde man die 'koopt' en dan verliest de familie alle controle en is het meisje zo goed als opgegeven. En misbruik en mishandeling of prostitutie nog voor het kind haar regels heeft.

Ik vind dat wij in het westen ook wel eens met twee voeten op de grond mogen staan en de haalbaarheid van onze maatschappelijke aannames mogen toetsen aan de haalbaarheid van maatschappijen waar sociale zekerheid, OCMW onbestaande zijn en nooit bestaan hebben.

In de keuze van meter en peter werd er vroeger toch ook gekeken naar de centen? Of niet?

Je bedoelt dat kinderverkrachting in een huwelijk beter is dan in de prostitutie? Mogen die moslims dan prostitueren misschien? Kan iemand een kind kopen bij jullie?

Dat kind wordt haast dagelijks verkracht, wees daar maar zeker van. Een goeie moslim zal misschien niet penetreren als ze nog geen maandstonden heeft maar dat is zowat het beste wat haar kan overkomen. Bij ons noemt dat ook verkrachting en pedofilie, gewoon verwerpelijk. Dat het gebeurt is normaal, dat het wettelijk toegelaten is niet.
Dat sommige negerstammen het ook doen maakt dit niet aanvaardbaar, stelletje perverts.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 20:33   #51
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Helaas niet.

Mare, noem eens 1 medeforumer die Vangheluwe verdedigd?
Ik stel droog vast dat de democratische meerderheid (daar zouden zomaar medeforummers bij kunnen zitten idd) & de rk kerk in Belgie vindt dat Michelle Martin een ''tweede'' kans verdient.

Met de komende generaties Nieuwe Belgen wordt de kans dat we deze sujetten nog bij de bakker tegen kunnen komen een stuk kleiner.

Problemen mee?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 20:38   #52
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Today Bekijk bericht
'Dag schat' zegt Said (55) tegen zijn echtgenote Roshan (8).
'Is de schapenragout klaar?'
'Na het eten neem ik je inch' allah hard in de keuken, en dan mag je verder met je poppen spelen.'

Deze ceremonie wijst er waarschijnlijk enkel op dat het kind onder de bescherming valt van die meneer en voedsel en onderdak krijgt. Meer niet. Als hij sterft kan ze opnieuw huwen maar deze keer met een verhoogde status.
Ik vermoed zoiets in die aard.

Ik vraag me nu ineens trouwens af hoe dat eigenlijk daar in Afghanistan in elkaar zit. Claude Levy-Strauss legt zeer complexe samenlevingssystemen uit van geisoleerde stammen in zijn tijd, maar hoe zit het nu met die stammen in Afghanistan na de Russen en met de Amerikanen, en wat bestond er voordien? Er is een sociaal vangnet en het is zeker dat het niet ons sociaal vangnet is. Maar het is er wel een binnen in de historieke context van het land.
Oud 26 oktober 2012, 20:39   #53
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Dat is inderdaad frustrerend... en geeft mij meer tijd om hier mijn ding te komen doen.
Ik ben niet echt blij dat je je post/zetel kwijt bent. Weer een plek minder in Brussel waar Nederlands wordt gesproken.

Wel denk ik dat je genoeg schade hebt mogen aanrichten voor de Nederlandstalige gemeenschap in Brussel eo met je allesdoorzengende moslimhaat.

We zitten al jaren in de situatie dat de gemiddelde VBer langer per dag denkt aan Allah & het Ware Geloof dan de gemiddelde Marokkaan. Iedereen zijn obsessie natuurlijk.

Kennelijk delen steeds minder mensen in Molenbeek jouw haat en obsessie.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 26 oktober 2012 om 20:42.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 20:42   #54
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ik stel droog vast dat de democratische meerderheid (daar zouden zomaar medeforummers bij kunnen zitten idd) & de rk kerk in Belgie vindt dat Michelle Martin een ''tweede'' kans verdient.

Met de komende generaties Nieuwe Belgen wordt de kans dat we deze sujetten nog bij de bakker tegen kunnen komen een stuk kleiner.

Problemen mee?
Nochtans zou Marokko een populaire uitwijkplaats zijn voor pedofiele sekstoeristen.

De kans dat gewone homo's en ongesluierde vrouwen zich op hun gemak kunnen voelen bij de bakker zal ook wel een stuk kleiner worden, of niet ?
Oud 26 oktober 2012, 20:43   #55
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Problemen mee?
Met de komende generaties 'nieuwe belgen' wordt de kans groot dat dit gewoon aanvaardbaar gedrag is en wettelijk wordt geregeld, zodoende kom je hen over�*l tegen, onwetende!

Er zijn landen waar die generaties 'nieuwe belgen' vandaan komen, waar meisjes vermoord/verminkt worden omdat ze naar school willen, uitgehuwelijkt worden aan oude viespeuken, vermoord worden omdat ze niet in de prostitutie willen enzocetera...
Oud 26 oktober 2012, 20:48   #56
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hier vergaloppeer je je nog geen klein beetje, heb je de link wel aangeklikt?

Waar komen die babytjes dan vandaan, van die jonge meisjes/kinderen?
Citaat:
Most girls who enter early marriages are expected to get pregnant right away, which often leads to tragedy for both the mothers, who are still children themselves, and their babies.

Adolescent wives are more likely to have obstructed labor because their bodies have not fully developed yet. Statistics show that pregnancy death for child brides is double that of women in the 20s, according to the Pulitzer Center on Crisis Reporting
.
Oud 26 oktober 2012, 20:50   #57
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben niet echt blij dat je je post/zetel kwijt bent. Weer een plek minder in Brussel waar Nederlands wordt gesproken.

Wel denk ik dat je genoeg schade hebt mogen aanrichten voor de Nederlandstalige gemeenschap in Brussel eo met je allesdoorzengende moslimhaat.

We zitten al jaren in de situatie dat de gemiddelde VBer langer per dag denkt aan Allah & het Ware Geloof dan de gemiddelde Marokkaan. Iedereen zijn obsessie natuurlijk.

Kennelijk delen steeds minder mensen in Molenbeek jouw haat en obsessie.

In Mollahbeek kennen ze 'n �*ndere haat en obsessie.
Oud 26 oktober 2012, 20:50   #58
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze ceremonie wijst er waarschijnlijk enkel op dat het kind onder de bescherming valt van die meneer en voedsel en onderdak krijgt. Meer niet.
Ja, misschien krijgt dat kind gewoon een lolly van die mohammedaanse viespeuk.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 21:05   #59
Vlanin
Banneling

Standaard

dus geen jupiler meer in dat gemeentehuis,
geen broodje penskop meer
enz
Vlanin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 21:46   #60
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

-

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 oktober 2012 om 21:48.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be