![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bah,altijd die vervelende politiek,alléz,ik heb graag kleine borsten.Ne mond vol,al de rest is toch maar om op te sjeberen.Ma het mag ni te mager zijn,kzijn gene pedofiel zene.Dus een gevulde jeans en kleine tetten is voor mij ideaal.wa denkt ervan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Na 2 uur geen enkele reactie,das raar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Watte nog altijd geen reactie.Over het meest besproken onderwerp in het echte leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I love M&M cups
![]() Eerlijk , als ze 1,5m van me staan , zie ik geen verschil ![]() Sta ik TE dicht , ben ik een gluurder !?!? ![]() ![]() Is het avond/&/donker , zie ik geen verschil !! Bij TE veel licht , ook niet !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tettendraad noemt het daar ![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=68404 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() K&K, of zwier dat ventje buiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NieuwNoors ,
Ik heb zo de indruk dat je daar naar kan fluiten !! Ook vrouwen hebben inderdaad het recht hetzelfde te willen of mogen doen !! Respekt voor het ander geslacht is inderdaad soms ver gezocht !! Trouwens , men zou respekt voor mekaar moeten hebben !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 oktober 2012 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk; ik ben echt geen preuts nonneke. Kan wel wat verdragen. Een grapje is ook wel aan mij besteed, echt. Maar dat hoort dan in K&K. WTF moet een zelfuitgeroepen "grapjas" in M&S hier komen verkondigen hoe wij, vrouwen, eruit hoeven te zien? In ieder geval:ik wacht vol ongeduld op de foto van Mr Perfect. Wedden dat we die nooit te zien krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel vrouwen zullen ook liever Brad Pit of zo dan de één of andere mottige vent, da's een puur visueel oordeel, daarom nog niet beledigend... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vlaams realist , voor mij is deze topic wel degelijk mogelijk !!
Mannentetten , ja , er zijn mannen die ze hebben !! Moira Johnston , zij zegt feitelijk , als mannen in hun blote buik mogen rondlopen , dan mogen vrouwen dit ook: http://www.youtube.com/watch?v=qwod_VFC_c0 http://www.youtube.com/watch?v=pJub4VA7GLw btw: Dit heeft niks te maken met geilen op borsten , of zelfs uitlokking !! http://doublethink.us.com/paala/2012...ed-in-new-york
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() beter een warme huisvrouw dan een koud model niwaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kom je dan op een politiek forum zoeken? Ik spreek met mijn vrienden 'nooit' over die zaken. Niet dat ik niet de neiging heb ernaar te kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |