![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bring them soldiers home now...
Business Insider - Prepare For A Wave Of Looting After Hurricane Sandy Laatst gewijzigd door zonbron : 29 oktober 2012 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je dit nu leest, wat moet je dan denken?
Waneer in alle werkelijkheid een groot deel van het volk (hetgeen ik niet geloof) op plundertocht uitgaat (sommige beelden laten teksten zien als "Loot, I love to shoot.") dan vraag ik me af waar de moraliteit gebleven is. Voorzover het in Nederland gebeurde waren het lieden uit bepaalde rassengroepen, in Engeland was het een mengelmoes van hooligans en de Caribische/Afrikaanse eiland bewoners. Ik hoop dat die storm weg blijft. Niet voor Romney of Obama, met die twee heb ik geen enkel medegevoel, maar voor de mensen die het werkelijke slachtoffer dreigen te worden van deze natuurramp op komst.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, laat ons hopen, voor de gewone mensen, dat het niet uit de hand loopt. ![]() Spoedig zullen we te weten komen of dit onweer voldoende is om het slechtste boven te brengen. 'k ben benieuwd... Laatst gewijzigd door zonbron : 29 oktober 2012 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Wat ik van mijn Amerikaanse zeilforum heb begrepen loopt het allemaal nog wel los.
De lui die de replica van de HMS Bounty in de steek hebben gelaten waren geen zeelui maar kakkebroekers. Ik geloof niet (meer) in opgeklopte mediaverhalen alvorens het te voorspellen gebeuren daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Maar voorlopig is er weinig aan de hand.
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Frankenstorm turns out to be Franken Mediastorm!
Ben al een tijdje naar CNN aan het kijken (ik ben een held!). Het is voor de journalisten echt zoeken naar erge gebeurtenissen ivm de storm. Soms kan je echt de teleurstelling op hun gezicht lezen. En maar blijven inzoomen op die geknakte kraan die (maar niet wil) dreigt te vallen... Bloomberg werd inmiddels ook opgetrommeld om te melden dat een jogger geraakt werd door een rondvliegende tak en nog een paar andere verkeersberichten. Fuck! Zelfs VTM maakt van een 10 beaufort zuidwester zo geen mediacircus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Nog nieuws rechtstreeks van het stormfront?
Op de webcams ziet het er dreigend uit. http://aws1.earthcam.com/ Laatst gewijzigd door bartelx : 29 oktober 2012 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heb goed gelachen met uw bericht. Spijtig genoeg moet het ergste nog komen, er komt een hurricane aan van een ongekende grootte, nu op een paar uur van de kust, met enorme overstromingen van een ongekende omvang. Ik hoop dat het allemaal niet zo'n vaart loopt, maar ik zou er op dit moment niet willen rondlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I geniet alvast met een biertje en borrelnootjes, laat maar komen... edit : maar ik wens niemand wateroverlast of andere toe Laatst gewijzigd door zonbron : 29 oktober 2012 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bekijk het wel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, zonbron. Nu u hier opduikt , ik vind het lang wachten op de eerste die komt uitleggen dat de storm met voorbedachte rade is aangestoken door chemisch-psychadelische systemen van de overheid en hun elite...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien had men de belangrijkste component ervan 'Sandy' kunnen beinvloeden (de kracht ervan verminderen)... maar dat is praat voor later. Laatst gewijzigd door zonbron : 30 oktober 2012 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ah, onze "oude pater familias" is nog steeds daar.
Nee, dit is een echte "mediastorm" ....... zoiets als in Perfect Storm, geheel en al geregisseerd door Hollywood. Het is het allerbeste bewijs voor het feit dat de pers en beeldende media volstrekt (opzettelijk) blind is voor de globale politieke veranderingen die de wettelijke vrijheden van de burger steeds meer limiteren. Het zoeken naar dit soort flauwekullekes in plaats van het in de openbaarheid brengen van de meest schofterige politike plannen bewijst dat de pers in geen enkel opzicht een betrouwbaar maatschappelijk element is. Heren van de pers, ga maar spijkers zoeken op laag water. Ooit zult u er een vinden.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, dit is een mediastorm. Vergelijk het bvb. met wat er dagelijks in Syrie en elders plaatsvindt... Terwijl de yank over looting & shooting binnen eigen grondgebied spreekt, verspreiden ze de democratie via AQ, drones, psyops, proxy-oorlog.... en andere, tot de 'benodigde landen'. Stars 'n Stipes, hartelijk dank, XX's Oja.. NO FLY ZONES... dat klinkt zo vriendelijk... niet ? NOT so. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Dat is hier precies weather channel en cnn gecombineerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat we missen is een stand off tussen Alex Agnew en Geert Hoste.