![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Uiteraard rekenen we de Italianen binnen Europa aan als iemand van ons om het zo maar te zeggen. En met Europa bedoel ik dan niet het ondemocratische E.U. dat beter zou verdwijnen dan te blijven bestaan. Trouwens dankzij deze E.U. hebben we onder andere de immigratie problemen. Maar ik bedoel wel het Europa als continent.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 2 november 2012 om 01:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er komt een moment dat men denkt moslims nodig te hebben om de andere moslims onder controle te houden. Zo sluipen ze de politiek binnen. Dan wordt de democratie hier van binnenuit stukje bij beetje neergehaald en dit wordt allemaal getolereerd om toch maar politiek correct te blijven. De schrikschijters. En dan zal de opkomst van de sharia niet meer veraf zijn. Zij die deze post zullen bestempelen en afdoen als onzin zijn dezelfde personen die 30 jaar geleden de huidige situatie ook als onzin bestempelden. Want dat kon nooit gebeuren het zou zo'n vaart niet lopen. Moskeeën schieten als paddestoelen uit de grond en gesubsidieerd welliswaar. Theehuizen zijn er al meer dan cafe's tegenwoordig. Volledige gemeenten in het Brusselse zijn een kalifaat geworden. In Antwerpen zal hetzelfde gebeuren met bepaalde wijken en/of gans Borgerhout. Toen het Vlaams Blok 30 jaar geleden verwittigde voor de islam in de politiek werden ze uitgelachen het waren tenslotte racisten. Dat zou nooit gebeuren. En kijk nu eens het is zover. Tuurlijk maak ik me zorgen. Momenteel liggen de meesten er nog niet van wakker maar eens hun vrijheid zal beknot worden door deze, en ik zeg dit nog zeer vriendelijk, religie dan komt het kantelpunt. Als het daartegen nog niet te laat is. Men moet nu politiek ingrijpen of ik vrees dat er ooit bloed gaat vloeien.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 2 november 2012 om 02:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wel in Duitsland leven ondertussen 3,3 miljoen moslims, hoofdzakelijk Turken en Koerden. En dat zijn ook geen gastarbeiders meer. En die dragen tot op vandaag positief bij aan de opbouw van de Duitse industrie en welvaart. Niet om de basisvraag heenfietsen. Laatst gewijzigd door bartelx : 2 november 2012 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"In de kelder opsluiten" als straf. In welk tijdperk leef jij nog. Laatst gewijzigd door bartelx : 2 november 2012 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Awel, dat Duitsland dan China emuleert met de toleratie tegenover relidioten. Trouwens, bestaat er een Sharia4Deutchland?
![]() |
![]() |
#166 |
Parlementslid
|
![]() Duitsland was dus geen antwoord?
Waarschijnlijk niet het antwoord dat men had verwacht. Laatst gewijzigd door bartelx : 2 november 2012 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ze worden opgesloten in de kleder. Volgens de voorschriften van de door U zo geprezen Qu'ran. Beetje bij de les blijven aub.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U rekent de Italianen binnen Europa aan "als iemand van ons". Vanuit deze invalshoek dus ook de Turken. ![]() Laatst gewijzigd door bartelx : 2 november 2012 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eindconclusie: kosten >> baten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Turkije ligt in AZIE (het Aziatische continent) Enkel het piepkleine stukje aan de Bosporus ligt in het Europese continent. Het is niet omdat ze in Brussel pogen om een half continent zeer goedkope werkkrachten te importeren dat Turkije ineens helemaal in Europa zou liggen. Voor hetzelfde geld ligt China dan ook in Europa. En trouwens: voor een moslim is een niet-moslim NOOIT "iemand van ons" (5.51 O Jullie die geloven! Neemt niet de Joden en Christenen tot vriend. Zij zijn als vrienden van elkaar. En wie van jullie hen als vriend neemt, behoort ongetwijfeld tot hen. Voorwaar, Allah leidt het onrechtvaardige volk niet.”) waarom zouden wij dan moeten denken dat zij "iemand van ons" zouden zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2012 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me denken: vierde middelbaar en twee keer blijven zitten. Weet je ondertussen al wat "een continent" is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik wil de balans wel eens zien ja. Geleverde bijdrage aan de economie tegenover de nadelen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Parlementslid
|
![]() gfpatch said :
"Je moet er rekening mee houden dat toen in de tijd van Europa zoals het nu bestaat nog geen sprake was. Toen waren zij evengoed immigrant net als de Turk en de Marokkaan. Uiteraard rekenen we de Italianen binnen Europa aan als iemand van ons om het zo maar te zeggen. En met Europa bedoel ik dan niet het ondemocratische E.U. dat beter zou verdwijnen dan te blijven bestaan. Trouwens dankzij deze E.U. hebben we onder andere de immigratie problemen. Maar ik bedoel wel het Europa als continent." |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.militaryphotos.net/forums...1-trillion-EUR Citaat:
http://translate.google.com/translat...st-europe.html http://snaphanen.dk/2012/06/27/fjord...n-immigration/
|||
![]() |
![]() |