![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Opmerkelijk is wel na deze uitspraak dat JF de N-VA beschuldigt en niet GAIA, daar dezen zich nadrukkelijk geuit hebben. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Heb je over het woordje 'waarschijnlijk' in mijn reactie gelezen? Dat houdt niet in dat dat altijd zo is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
HLN en De Morgen : niets. Ook op de radio : niente. Anders zijn zij er toch als de kippen bij om de karaktermoord op BDW en zijn partij te voeren. Anderzijds is die uitleg over de overval toch onverklaarbaar. Zeven mannen met matrakken, die hem staan op te wachten !?! Raar ! Geen woord over wat die mannen gezegd hebben en toch een verwijzing naar de N-VA maken. Onsnappen aan zeven mannen door te gaan lopen ! Geen klacht bij de politie en toch persoonlijke bewaking in burger!?! Wou er geen ruchtbaarheid aan geven ! Hoezo, waarom ? En waarom nu toch ? Zou het kunnen zijn dat door zijn overspannen brein zijn fantasie een beetje op hol geslagen is ? Was er ook niet zo een toneelkunstenaar, die gefantaseerd ontvoerd en geslagen werd door nationalisten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ik zou het geheel nog wel mooi gevonden hebben indien hij gewoon een luchter gemaakt zou hebben met kristalgroene toetsen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het voorgevoel dat die tentoonstelling in de gallerij van Pieters in Knokke NIET zal doorgaan...
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 2 november 2012 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zou me niks verbazen dat hij van de zattigheid ergens van het trottoir is afgevallen. Zo zie ik hem namelijk wel vaker lopen bij ons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Ik denk dat Fabre doelt op het feit dat het wel degelijk vanuit N-VA hoek is dat de zaken werden uitvergroot in de pers. Het was opportunist Bungeneers die sprak van "urenlang", terwijl dat naderhand al helemaal niet bleek te kloppen. Het was ook Bungeneers die in de media liet optekenen dat hij vond dat de subsidies van Fabre moesten worden stopgezet en hij tekende ook de petitie daarvoor (het gaat hierbij trouwens voor alle duidelijkheid niet zozeer over de subsidies voor de bewuste film, dan wel over alle subsidies van Fabre). Maar grappig genoeg was het niet schepen van dierenwelzijn Bungeneers die uiteindelijk de opnames (terecht!) liet stilleggen, maar wel waarnemend burgemeester Voorhamme...
Ik denk dus niet dat hij erop doelt dat de bedreigingen en het ineenslagen afkomstig zijn uit N-VA hoek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap Fabre zijn probleem eigenlijk niet. Die gasten die op hem geklopt hebben, waren een kunstwerk aan het maken. Toch? Hij moet dat toch begrijpen, alé.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() En ik herhaal hier mijn post uit de andere draad ook nog maar eens:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen een paar dagen lezen we dat het gelogen was, wacht maar.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees dat verhaaltje van die man eens goed na. Dat is toch geen samenhangend verhaal? Hij gaat naar huis zonder klacht in te dienen en de volgende dag staan er plots politie-agenten voor zijn deur om hem te beschermen. Dat zijn de verzinsels van een alkoholieker die niet meer in staat is tot coherent denken, dat is mijn gedacht daarover.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |