![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dat soort verhalen hoor je meestal van beroepsdoppers of mensen die één of andere frustratie moeten ventileren, en berust slechts zelden op waarheid. Door omstandigheden ben ik op korte tijd vrij veel naar het stadhuis moeten gaan, op verschillende standen. Wat me opviel was de werkdruk, de lange rij mensen die stonden aan te schuiven en de snelheid waaraan ze behandeld werden. Men kon veel zeggen, maar niet dat er niet gewerkt werd. |
|
|
|
|
|
|
#382 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Einstein
|
|
|
|
#383 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
jawel 8000 euro is zeer veel en zal alleen maar over topambtenaren gaan. Echter de pensioenen van onze parlementariers mogen er ook wel zijn, nietwaar. Ik heb nog ergens eens een verslag gelezen over de verdeling van de pensioenmassa over prive/ambtenaren; ik zal het nog eens opzoeken. Het komt erop neer dat van de pensioenmassa die naar de ambtenaren gaat; er heel veel pensioen gaat naar 5 procent van de ambtenaren (hierbij werden parlementariers ook bij gerekend). Moment dan zoek ik het op! |
|
|
|
|
|
|
#384 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Feit is dat we ca. 2 maal zoveel ambtenaren hebben dan in Nederland (in verhouding) en dan kan men mij toch moeilijk wijsmaken dat ze hier hard moeten werken . Al kan de perceptie van "hard werken "van u en van mij sterk van elkaar verschillen. Laatst gewijzigd door Pericles : 4 november 2012 om 21:46. |
|
|
|
|
|
|
#385 |
|
Banneling
|
en hoeveel % belasting betaalt een makelaar op huurinkomsten ?
|
|
|
|
|
|
#386 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#387 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#388 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Daarvan ga je op de duur mentaal en fysiek aan kapot. |
||
|
|
|
|
|
#389 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
http://www.socialsecurity.fgov.be/do...enatlas_NL.pdf Grafiekje 2.10 is leuk, kijk maar eens naar de piek vanaf 2900 euro Zeer leuk boekje, is interessant eens goed door te lezen! |
|
|
|
|
|
|
#390 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#391 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
fijn voor u,ik heb zowat 15 jaar van mijn statuut in de grond gezeten perceptie van hard werken kan inderdaad verschillen!
|
|
|
|
#392 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#393 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je nog geen voorstellen gekregen om u te laten klonen ??
|
|
|
#394 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een verzekeringsmakelaar die rijk wordt, is een verzekeringsmakelaar die zijn klanten teveel aanrekent.
|
|
|
#395 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#396 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ge kunt moeilijk zeggen dat die statutair zijn he beste! bij belgacom de post en veel andere overheden ook bij de stadsdiensten worden veelal contractuelen aangenomen,omdat ze van het statuut afwillen. Maar ge kunt moeilijk akkoorden die gesloten zijn met de statutairen van van 40 jaar geleden afschaffen omdat dat de overheid goed uitkomt. Voor 1991 meestal benoemingen met koninglijk besluit,na 1991 met ministrieel besluit.
|
|
|
|
#397 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarbij iedereen kan vertrekken als hij of zij dat wil. Bovendien is het een idiote stelling ,want dan rekent iedereen die rijk wordt te veel aan : de advocaat , de dokter , de apotheker enz... |
|
|
|
|
|
|
#398 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gelukkig bepalen apothekers niet de prijzen vd geneesmiddelen.
|
|
|
|
#399 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals u zei : tijden veranderen. |
|
|