![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. SP.A wil niet onderhandelen zonder Groen 2. Groen wil niet onderhandelen zonder dat BAMtracé van tafel geveegd wordt 3. SP.A wil het BAMtracé. Dat is een spreidstand mijn beste, maar dat jij hem niet ziet hoeft natuurlijk niemand te verwonderen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#423 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs een Waal? Is een Waal dan genetisch voorbestemd om een stedelijke, duurzame en sociale politiek te willen. Ook in Wallonië heb je voorstanders van koning auto en asociale verkavelingswalen. Heb je de scores gezien die de extreem-rechtse MR haalt in bepaalde delen van Wallonië?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#424 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#425 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door 'XIII' : 6 november 2012 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
#427 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En wat al helemaal onrealistisch is, is dat BDW liever met de blokkers in zee zou gaan dan een compromis uit te werken met PJ. Dan kraakt hij zijn eigen partij, en kan hij zijn stille droom voor 2014 definitief opbergen. |
|
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() Aan zogenaamde zelfbenoemde computerkenners hier op het forum en elders. die blijkbaar amper weten hoe je een computer kan aan en uitzetten. Op een schaal van 0 tot 10 geef ik ze 0,01 en mezelf 1 tot 2.
|
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#430 |
Banneling
|
![]() Ik meen te weten dat een gemeenteraad zelf over zijn eigen gemeentereglementen beslist. Ik meen te weten, maar correct me if i'm wrong, dat deze regel alleen in Antwerpen geldt (misschien nog in een of andere gemeente). Als ik zie dat de SP.a-leden gisteren in Aalst hun schepenen konden kiezen en dat de leden van de lijst daar niets in te zeggen hadden, sterkt me dat in die mening. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#432 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van Almaci had ik echt niet meer verwacht. Je kunt nu eenmaal geen Bordeaux tappen uit een olievat. Bij de stadslijst beseffen ze dat wel, de reactie van PJ deze morgen was duidelijk op dat vlak. Die weten even goed als n-va dat het echte werk nu begint en de tekst dus gaandeweg zal evolueren.
|
![]() |
![]() |
#433 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het postje ? Om de bevoegdheid ja ! Als hun dat bv milieu, of nog beter : het ocmw zou in extra opleveren dan kan ik me voostellen dat de beslissing snel is gevallen.
|
![]() |
![]() |
#434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#435 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#437 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie b.v. De Standaard: Citaat:
Ik merk op dat ik niet uit lezersreacties citeer...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
#439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |